OpelArges
Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 3 din 4]


StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Fratilor am pus-o Crying or Very sad cred ca am semering-ul dus,desi nu-mi explic de ce,am doar 40000 de km,pun niste poze aici sa vedeti si voi :

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Problema mare este ca trebuie schimbat cu trusa KM,asta e, acuma este momentul sa o cumpar si vom purcede la treaba,sper ca mai experimentatii mei apropiati sa ma ajute atat in schimbare cat si in realizarea tutorialului.

Codurile sunt urmatoarele:
6 90571925 - 6 38 199 -SEAL, RING, OIL PUMP 35 lei
15 9129242 - 6 14 986 -SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY HUB TO CRANKSHAFT 12 lei

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato


Vizitator
Eu nu stiu din carti ce zic, ci din ce am patit,desfacutul fuliei cu totul a fost facut inclusiv in Pitesti la primul mecanic care mi-a schimbat distributia si nu a calat-o cum trebuie(asta nu stiu prin ce metoda a desfacut-o),cat si la Stefan10 care a schimbat/calat destule distributii, daca imi aduc bine aminte se tine contra cu o cheie fixa de axa de evacuare si celalalt desface surubul de la fulie ,nu are nicio treaba trusa KM pentru desfacerea/strangerea suruburilor.Nu eu am facut operatiunea in sine de schimbare a simeringului,ci Stefan,eu am fost un simplu ucenic sa zic asa,dar stiu clar ca am tinut contra cu o cheie fixa atat pentru desfacerea fuliei cat si pentru desfacerea suruburilor de la pinioanele axelor,imi pare rau ca nu am dat asa mare atentie detaliilor astea.La tine simeringul este mai putin afectat decat era al meu,nu am idee ce s-a intamplat in cazul tau de nu mai curge,dar la mine clar dupa ce am completat cu ulei nou si am pus nivelul fix,curgea destul de nasol,cand mai scadea,se mai oprea si din curs.Imposibil sa nu mearga si in cazul tau,doar sunt aceleasi motoare,imi zicea Stefan10(si el tot posesor de corsa cu motor de 1.0) ca merge desfacuta fulia la corsa si de pe o rampa/canal fara sa mai fie nevoie sa dai roata dreapta jos,la corsa ai un spatiu destul de frumos sub capota,nu e inghesuit ca la astra

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Oricum o sa o tin sub observatie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Raman totusi la parerea ca tu ai avut pentru un timp suprapresiune in circuitul de ungere si a refulat pe la acel semering. Eu as da vina pe supapa de bypas de pe pompa, care a ramas blocata pentru un timp iar acum s-a deblocat singura. Va dati seama toti ca nu poti sa bagi mana in foc pentru nimic dar imi formulez si eu o parere... Succes si fereasca Dumnezeu de mai rau!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da exact mai ales dupa izbitura aia,nu stiu ideea este ca astazi am schimbat uleiul si presiunea pe tester este tot mica ,nu stiu este o ciudatenie,studiez in continuare.



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Lun Aug 08, 2011 9:44 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Pai Stefan, asta e un argument in plus la defectiunea supapei, cand a fost presiune mare a ramas pe inchis si nu a eliberat presiunea, iar uleiul a tasnit pe la semering, iar acum s-a deschis, total sau partial, si nu mai inchide, deci rezulta presiune scazuta si implicit lipsa scurgerilor de ulei. Mie asa mi se pare ca ar fi logic.
Cu respect, George!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Exact pompa iese din calcul, cel mai probabil sa fie acel regulator de presiune,de fapt il banuiesc 100%.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Pai despre el ziceam si eu, si sunt aproape sigur.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ai desfacut o distributie ,oare pot ajunge la el din exterior ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Da se poate ajunge la el din exterior, are un surub, care se desface cu un imbus, hexagon. Ideea e ca s-ar putea sa te incurce vreun accesoriu, de exemplu la mine este foarte mica distanta intre el si compresorul de AC, dar daca slabesc compresorul din suruburile de prindere ale acestuia pe motor se desface usor, si nu umblu nici la conductele de freon, ca sunt furtune flexibile acolo, deci pot sa misc putin de compresor.
Este situat in partea din fata a capacului distributiei, oblic in jos. E posibil ca la tine sa fie usor de desfacut. Eu nu l-am desfacut de ce sa zic, becul mi se pare ca s-a calmat, la schimbul de ulei urmator schimb si senzorul , si filtrul si uleiul si sper sa scap fara sa-l desfac. Oricum daca iti faci loc e simplu apoi. Succes!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK, mi-ai convins banuielile, nu eram sigur pe mine si de aceea am postat ca si cum nu as cunoaste,mersi, perfect maine cred ca ma voi duce din nou pe rampa sa vad.Revin cu informatii.Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Adica m-ai testat nu? Smile Glumesc... Chiar sunt curios cum e la tine, poate faci si poze Wink Succes!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Despre aceste informatii vorbesc, oricum vin la greu asta seara cu trei tutoriale. Smile

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Astazi nu stiu ce mi-a venit sa mai verific daca mai am scurgerile de ulei si mai bine nu ma uitam Sad ,problema a revenit,e clar la primavara am ce face,asta e la cei saraci nici boii nu trag.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

64Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii - Pagina 3 Empty ulei baie curge Sam Dec 31, 2011 4:03 pm

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Stefan,

Am vazut istoricul postarilor. Cel mai important dispozitiv de care avem nevoie e cel pentru montare siemering. Ai asa ceva ? Ca 150 Nm nu e un cuplu gigantic sa te apuci sa blochezi tot motorul, ci doar arborele cotit. In plus acel surub nu are Loctite freinlock care sa-l blocheze. Ar fi bine sa avem rezerva si un butuc fulie nou pentru ca nu stii cum a lucrat celalalt sau daca avea vreun defect ascuns (aici il poti verifica cu proiectul microscop - lovituri, zgarieturi, etc.. care pot conduce la o uzura prematura a siemeringului). Oricum supravegheaza atent nivelul de ulei. De reparat, la primavara cand ma ofer si eu voluntar sa te ajut.

Cu respect,

Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai nu am dar acuma am subler primit cadou de la un prieten si pot masura diametrul interior de la siemering mai exact desi sunt expuse si aceste informatii in postarile anterioare si luate din literatura de specialitate dupa cautari de o noapte si vom face unul,piesa noua o avem, deci putem face acel dispozitiv fara nici o problema.

Surubul prezinta din fabrica si recomndarile producatorului sunt sa punem pasta autoblocanta pe el.Am si pasta. Wink

Am trusa KM,am specificat mai sus,ca am achizitionat asa ceva,deci avem cu ce bloca arborele cotit,Sorine lucrarea asta este pregatita foarte detaliat.

Pai da, orice lucru care-l facem il facem pentru noi,ma refer la microscop.

Mersi pentru ajutor si da, asa cum am specificat la primavara, vom face aceasta lucrare, daca nu se accentueaza scurgerile de ulei. Te rog frumos...

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Stefan, o rezolvam. Gasim noi si dispozitiv sau il construim. Pasta pentru surub e obligatorie.

Sa nu mai fii suparat. Uita de necazuri. Bucura-te de intrarea in noul an.

Cu respect,

Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Revin cu detalii despre simering:

Grosime: 7 mm
Diametru interior: 42 mm
Diametru exterior: 55 mm
Greutate: 0,010 kg


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Sorin Simion mi-a transmis o poza cum ar arata acest dispozitiv KM-960,asa cum am aratat si eu mai in spate in documentatia din TIS:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Saptamana asta sau cealalta (in functie de timpul liber al mecanicului) o sa schimb eu semeringul si cuzinetii si o sa revin cu pareri.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Unde faci schimbarea asta eu sunt schimbul 1 si poate imi fac timp special sa vad si eu cate ceva din lucrare, bine daca se poate,evident.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Am un mecanic bun la Capatineni, lucrarea o so fac la el, are un servis acasa.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
nyky85, poate faci noste poze cu faze ale reparatiei sa ni le arati si noua. Zii la mecanic ca devine celebru.Wink

Cu respect,
SorinSimion

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Ramasesem dator cu niste explicatii.

Am schimbat semeringul si cuzinetii, cu toate ca nu era neaparat nevoie. Depuneri sau mizerie nu am gasit nici in baia de ulei nici pe sorb. Am desfacut si regulatorul de presiune ulei care era curat (acest regulator se poate scoate numai dand baia de ulei jos). Pierderi de ulei aveam foarte mici pe la semering, cu toate ca acel ax pe care este fulia si se invarte in interiorul semeringului a facut un sant destul de pronuntat (acum am lasat semeringul putin mai in afara sa nu m-ai frece in acelasi loc). Problema cu pierderea de ulei era pe la surubul de jos al suportului motor, pe acolo se prelingea ulei. Am dat cu pasta de blocare pe surub iar la imbinarea suportului cu blocul motor am pus silicon.

Am facut peste 2000 de km de atunci si nu au mai aparut probleme.

Sus

nicunicu

nicunicu
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut,
Si eu am o problema cu acel simering de la pompa de ulei si as vrea sa va intreb.
Chiar trebuie acea trusa pentru blocarea motorului?.am vazut ca pinionu de pe vibrochen are gaura ovala deci nu cred ca poate sarii de la punct distributia.
Intreb ca nu stiu
Pe langa zafira din avatar mai am o corsa de 1,2 an 2001

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da trebuie sa ai un bolt de blocare, dar care se poate inlocui cu ceva asemanator, de aceleasi dimensiuni.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicunicu

nicunicu
Membru inactiv
Membru inactiv
Mersi
Voi cauta ce si cum se face,daca nu ma descurc va stresez cu intrebarile,glumeam

Sus

nicunicu

nicunicu
Membru inactiv
Membru inactiv
Azi am inlocuit simerigu de la pompa de ulei si garnitura de la capac chiulasa,am pus motoru la semne si am desfacut surubu de la vibrochen ,fara sa blochez axele sau vibrochenu
Montat totu la loc,am pornit motoru si.....totu este OK nu sa intamplat nimic,surubu lam strans la 160Nm,acum ramane de vazut peste cateva zile daca operatia a reusit,adica daca mai pierde ulei pe undeva
Mersi celor care mau incurajat Smile

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 3 din 4]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum