OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 3]

1Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Empty Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Sam Feb 27, 2010 12:02 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,
de cand am luat interfata de diagnoza mereu stau cand imi permite timpul in corsica si mai analizez diferiti parametrii si intotdeauna am dat peste unul care nu se vrea a fi normal sub nici o forma, desi am fost sfatuit ca interfata de diagnoza mai joaca feste si sa incerc si pe alte variante de motoare dar asemanatoare cu al meu rezultatele au fost mereu la fel, presiune ulei motor mica,am facut comparatie cu alte motoare identice cu al meu sau cel putin la fel am comparat un Z10XE cu al meu Z10XEP si la motoarele comparate presiunea ulei motor era normala,specific ca pierderi de ulei nu am pe nici unde am verificat atent de fiecare data,motorul nu mananca ulei joja este mereu controlata si ramane aceiasi cantitate ca si indicatie,folosesc ulei Magnatec Castrol 5W40,data trecuta am folosit GM 5W30 dar nu am fost multumit,voi ramane pe Castrol numarul de kilometrii ai masinii sunt de 37215 voi ce sfaturi sau recomandari imi dati,vreau ca la urmatorul schimb de ulei sa folosesc la indemnul lui raducu ion(el a asa a scapat de problema la fosta lui Agila)sa folosesc o [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] motorul interior,o fi bine sau de la ce ar putea fi cauzele unei presiuni mici in motor ?



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Dum Mar 20, 2011 10:27 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
De obicei constructorul spune ca nu sunt pobleme din moment ce martorul pentru ulei nu ramane aprins sau nu licare intermitent,e posibil sa ai o pesiune mai mica,cauzele ar putea fi multe in primul rand ar putea fi pompa de ulei si mai exact axul pompei de ulei care ar putea fi un pic uzat ,iar cea de-a doua ar putea fi supapa de suprapresiune mai numita si bila de reglaj presiune in circuitul de ungere ,din care ai putea sa reglezi si pesiunea in instalatie ,un mecanic bun(nu stiu unde sa il gasesti) ar putea sa ti-o regleze in asa mod in cat chear daca pompa nu baga la presiunea ei normala sa ai o presiune corespunzatoare in circuit, ulterior ai verifica cu testarul parametri,Iar in legatura cu solutia de curatat (flush engine) nu iti recomand, de ce?pentru ca ea isi face bine treaba curata perfect, dar problema e ca ea antreneaza brusc o mare cantitate de mizerie ,depuneri din motor obturand orificile de scurgera a uleiului distrugand in timp motorul uleiul ne mai putand sa circule repede in circut ,de obicei toti producatori de ulei folosesc 30% detergent in uleiul folosit asa ca nu ar fi nevoie de curatare suplimentara daca uleiul ar fi schimbat la timp!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai da corect dar eu am schimbat uleiul mereu la un an sau acuma mai nou la 10000 km si oare crezi ca la numarul meu de kilometrii sa antreneze atata mizerie ?



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Sam Feb 27, 2010 1:22 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Eu mai degraba zic sa nu te legi la cap fara sa te doara, intradevar la numarul tau de km nu ar necesita curatare mai degraba. Pentru ca ai prea putin ,eu am 140000 si am dat baia de ulei jos ,de... cum sunt eu cu ideile mele, sa vad eu ce e in motor ,si motorul era luna nici gram de mizerie ,dar apoi la tine cu 38000 cred ca e oglinda ,problema e alta la tine nu cea cu uleiul!uite ceva care sa fi sigur ca ai presiunea corecta e pentru motorul meu dar principiul este acelasi si la tine.Foloseste autodata pentru a afla valorile normale ale presiuni pentru motorul tau!
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Sergiu, perfect de acord cu tine dar asa cum tu ai fost curios sa vezi ce este in baia de ulei,poate asa sunt si eu sa vad de unde ar putea proveni aceasta anomalie,clar lucru ca am studiat problema dar tot nu-mi dau sema de unde ar putea fi buba,conform autodata avem urmatoarele:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Deci ar fi la turatia de mers normal 1,5 bar,oricum problema exista nu pot trece peste ea daca am sa o las asa,pot apare probleme mai grave mai tarziu deci hai sa ne batem capul de unde ar putea proveni ? Idea Sa fie oare senzorul de presiune defect ?



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Lun Mar 01, 2010 5:56 pm, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Nu e exclus sa fie si senzorul, daca e senzorul nu o sa afli niciodata presiunea reala, cu nici un testar pt ca ala o sa citeasca ce zice senzorul si logic senzorul daca zice prost asa citeste si testarul.Daca chiar vrei sa afli sigur si foarte exact presiunea trebuie sa folosesti un manometru, exact cum ti-am lasat eu mai sus,trebuie sa facem rost de unul sau daca nu sa mergi la un service serios si la un mecanic care nu are ciocan in trusa de scule ,si vezi exact adevarul despre motor,senzori pot sa dea erori uneori,asa ca intai trebuie verificata exactitatea datelor trimise de senzor acestea pot fi eronate! Trebuie o verificare nu electronica ci mecanica,dupa asta trecem la eliminat cauze le luam prin eliminare,pompa,circuit filtru etc..

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Intocmai asta este si ideea ,diagnoza spune totul dupa cum se observa, deci trebuie sa admitem ca este o problema si asta ar putea fi la acest senzor de presiune este usor de schimbat sa vedem daca o fi el.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Sergiu ,Stefan nu sa exprimat corect ,solutia de spalat motorul se pune in uleiul uzat si se lasa in stare de functionare 15 - 30 min apoi se da drumul la ulei(eu am avut pamant in rampa de la uleiul prost care a fost inainte si nu mai arunca ulei in sus deloc la axe si culbutori),dupa ce sa scurs uleiul a ramas ca nou si nu am intampinat nici o problema ulterior (masina avea la momentul acela 67000km).
Cu respect.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai eu nu m-am exprimat deloc, doar am pus link cum se procedeaza cu solutia respectiva nu am relatat nimic despre cum folosesc [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link],am spus ca mi s-a recomandat sa o folosesc.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Eu am inteles despre ce e vorba, dar nu cred ca ar fi nevoie sa bagi asa ceva intr-un motor de 40000 de km stiind ca ai schimbat uleiul la timp si ai bagat ce trebuie.Tu nu aveai ce sa strici din moment ce era deja cu probleme si stiai ca e plin de namol,mai rau nu aveai ce sa-i faci,poate sa incerce si cu asa ceva dar eu nu vad solutia sa aiba roadela la motorul lui,poate la altii cu motoare cum a fost al tau cu multe depuneri, ,dar si cum e zicala "incercarea moarte nu are"!Asta e parerea mea!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
sergiu2008 a scris:eu nu vad solutia sa aiba roadela la motorul lui

La ce te referi sau mai bine zis ce inseamna ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Scuze de gresala, eu ma refeream ca nu vad ca solutia asta sa dea roade la motorul tau, cred ca o sa fie la fel ca inainte asta e parerea mea problema fiind in alta parte poate o sa o descoperim pana la urma!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

nickm

nickm
Moderator
Moderator
Eu cred ca cel mai bine ar fi sa luam senzorul de pe alt motor (dupa ce ai verificat in prealabil cu testerul functionalitatea lui) si sa-l punem pe motorul tau, iar daca presiunea este aceeasi, este clar ca trebuie cautat in alta parte, sau reglata supapa de suprapresiune.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Am mai sapat putin si tot cei posibil sa fie prima banuiala a mea senzor murdar sau defect,initial senzorii erau fara o plasa pe capul lor acuma cica ar fi dotati cu aceasta plasa,ramane de vazut sa vad cum este al meu.pun si o poza cu acest senzor care are deja desenata plasa respectiva.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
nickm a scris:Eu cred ca cel mai bine ar fi sa luam senzorul de pe alt motor (dupa ce ai verificat in prealabil cu testerul functionalitatea lui) si sa-l punem pe motorul tau, iar daca presiunea este aceeasi, este clar ca trebuie cautat in alta parte, sau reglata supapa de suprapresiune.

Pana la urma asa trebuie sa fac,acuma am sa-l pandesc pe arsenescu57,daca mai doreste sa vina pe la intalniri sa fac un schimb de senzori,deoarece dupa curatarea senzorului tot asa imi arata pe diagnoza,presiune slaba in loc de normal.
nickm la ce te referi cand zici reglare supapa de suprapresiune ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nickm

nickm
Moderator
Moderator
Pe circuitul principal al instalatiei de ungere, exista o supapa care este formata dintr-o bila si un arc si are rolul de a mentine oarecum constanta presiunea uleiului in instalatie. Daca acel arc s-a slabit si a mai inaintat si bila in scaunul ei, acea supapa deschide la o presiune mai mica si mentine constanta acea presiune mica. Ca sa o reglezi, se demonteaza surubul care tine arcul si bila si se pune un distantier intre acesta si arc in asa fel incat, arcul sa apese mai puternic pe bila dar nici sa nu fie comprimat la maxim si sa blocheze bila in scaun.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Uite o schita despre circuit si supapa cu pricina![Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Si exact cum spune si nickm poti regla presiunea din acea supapa pentru a compensa lipsa presiunii din circuit!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Domnilor, astazi am elucidat misterul,senzorul este bun,cred ca in momentul cand am luat eu masina la 19850 de km, neamtul nu a schimbat deloc uleiul,avand in vedere ca masina este din 2006 si eu am luat-o in 2007,cred sau mai bine zis mai mult ca sigur masina a fost rulata in rodaj fara sa se aiba o grija mai atenta la schimbul de ulei,in concluzie cred ca canalele de ungere sunt putin obturate,hmm sa vad ce solutie gasesc pentru acest lucru. Question

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Am o solutie care se pune in ulei si spala toata "calea de rulaj" a uleiului. Inainte de schimbarea uleiului de baga zeama si se tine 3 minute motorul pornit. Apoi se schimba uleiul. Cu ocazia asta se spala si motorul prin toate zonele prin care circula uleiul.
In rest numai de bine!
Cu stima si deosebnit respect.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK cand o sa-l schimb am sa apelez la tine,cat costa zeama asta ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Eu am folosit asa ceva acum la schimbul de ulei, dar motivul a fost ca am trecut de la un producator la altul de ulei, pret 20 Lei
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Eu as mai face o chestie daca as fi in locul tau, as pune un ulei mai slab ex GM cu un aditiv in el, as rula cateva sute de km cu el, dupa care l-as schimba nu inainte de a folosi chestia asta de spalat care ti-am aratato eu si spunea adi_diaconu de ea

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Lion,daca eram in bani puteam sa fac asa ceva dar ma multumesc cu prima varianta propusa,voi pune solutia in motor inainte de schimbarea uleiului si asta prin toamna cand se fac numarul de kilometrii.Very Happy

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Am gasit o solutie de curatat motorul(nu ii mai retin numele) pe la hipermarketul Baumax la raionul auto, e 10 lei una si din cate am citit pe ea este fabricata in USA, cred ca o sa bag si eu una cand o sa schimb uleiul (trec de la GM la Mobil sau Castrol) cu toate ca nu as avea nevoie(motorul e curat luna)dar as vrea sa nu se mai contamineze uleiul nou cu cel vechi!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

raoul271972

raoul271972
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua,
Sunt nou pe forum si va multumesc tuturor ca m-ati primit.
Am si eu o problema: Opel Agila, Z12XE din 2001, 160000km, la ralanti, cu motor cald, palpaie becul de ulei undeva pana la 900 rot, cand accelerez se stinge. Pentru eliminarea problemelor am procedat la curatare baie, sorb, corp filtru ulei, capac culbutori (sorbul era aproape infundat),. Din nefericire si dupa toate aceste operatii problema persista in continuare. Motorul nu este extrem de murdar- proprietarul anterior a mers 150000km cu 10W40, schimbat si o data la 30000km, lucru care a cauzat depuneri. Eu in interval de 1400km, am schimbat uleiul si filtrul de 2 ori, ulei Mobil1 super3000 5W40, primul schimb fiind facut inainte de curatarea elementelor enumerate mai sus, uleiul la schimb fiind negru cu depunerile adunate, iar la cel de-al doilea schimb a devenit simtitor mai curat, aratand astfel ca primul si-a facut treaba curatind motorul. Acum fac distributia la service dotat cu KM(mecanicul chiar mi-a aratat ca era deplasata cea anterioara, probabil de neamtul care a schimbat-o fara trusa KM), in uleiul dat jos pune un flush si voi face o curatare inca o data, dupa care filtru ulei si ulei nou- va tin la curent cu rezultatele. Sper sa scap fara schimbare pompa ulei, mecanicul a facut o masurare cu tester reiesind o presiune de doar 1.1 la 750 rot(cat sta ralantiul la masina mea), fata de 1.5 la 820 rot, conform TIS.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Dupa atatea operatiuni,tot catre pompa de ulei inclin.Mosu' meu are o agila z10xe din 2001 si face acelasi lucru ca si al tau,a schimbat ulei,a bagat si prostii de aditivi, nimic,la ralanti tot se aprinde.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 3]

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum