OpelArges
Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 4]


StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Fratilor am pus-o Crying or Very sad cred ca am semering-ul dus,desi nu-mi explic de ce,am doar 40000 de km,pun niste poze aici sa vedeti si voi :

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Problema mare este ca trebuie schimbat cu trusa KM,asta e, acuma este momentul sa o cumpar si vom purcede la treaba,sper ca mai experimentatii mei apropiati sa ma ajute atat in schimbare cat si in realizarea tutorialului.

Codurile sunt urmatoarele:
6 90571925 - 6 38 199 -SEAL, RING, OIL PUMP 35 lei
15 9129242 - 6 14 986 -SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY HUB TO CRANKSHAFT 12 lei

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda


Moderator
Moderator
Felicitari !
Service Masina

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
supervizor a scris:Gata domnilor,am cumparat surubul si simering-ul,trusa KM imi soseste Duminica,asa cum am spus, in luna iulie voi face aceasta operatie singur.

Poate te mai gandesti...eu ma ofer sa te tin de vorba si sa-ti dau cheile la mana. Chiar nu ai nevoie de ajutor? Oferta e gratuita.
Service
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai stai ca nu m-am gandit ca voi fi singur in jur, ma refeream adica aveam in gand ,ca nu la service si in regim personal,evident ca accept aceste oferte si ma bucur sa aflu ca nu voi singur. Very Happy

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Daca imi permiti,as vrea fac eu un tutorial despre schimbarea simeringului(ce am mai facut,am mai facut),asta daca ma chemi sa asist la operatiune,am mai multa libertate in a face poze decat am avut in cazul meu.Nu te deranja sa cauti spatiu special,nu e nevoie(gen rampa,service etc)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Gata a sosit !

Lucrarea se va desfasura la mine in curte,tutorialul va fi facut de catre mine evident si deja locul pentru operator video este ocupat de consacratul voda_io,ucenicii vor fi ebz77 si ksper.Multumesc pentru gest,oricum.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Cand va avea loc lucrarea ?
Service Very Happy
30 iulie suna bine !



Ultima editare efectuata de catre voda_io in Mar Iul 05, 2011 7:16 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
30 iulie sau 6 august e in functie si de disponibilitatea voastra, daca doriti neaparat sa participati, sa facem o lucrare faina pe langa un gratarel si o berica. Wink

Dar vreau seriozitate,nu sa promiteti si apoi sa va intoarceti de la promisiune.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Sunt prezent cu trup si suflet. Singura problema e sa stiu inainte cu 2-3 zile pentru a-mi lua liber. Poti conta pe mine.
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai a mai ramas ksper de confirmat pentru 30.07.2011,ksper confirmi ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da.Sa nu fie in August ca sunt plecat din tara.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK ramane pe 30 iulie 2011 sa ne intalnim pentru marea lucrare,tutoriale adevarate la :

curatare TB
curatare EGR
schimbare antigel
schimbare simering
schimbare consumabile

Va multumesc pentru ajutor si sprijin.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
supervizor a scris:Pai a mai ramas pentru 30.07.2011[

Deja s-a stabilit clar pentru 30.07.2011 ? Eu mi-am cerut liber pentru aceasta zi. Daca survin modificari, astept anuntare din timp.
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Baieti nu vreau sa va incurc,dar se pare ca o sa intarzie sa-mi vina trusa pentru schimbare simering si lucrarea nu o putem face sambata,este foarte posibil sa o fac singur intr-una din zilele saptamanii viitoare,orice ar fi va rog sa va nu va suparati pe mine nu am stiut ca va intarzia venirea ei,astazi am fost anuntat concret despre acest lucru,multumesc anticipat pentru intelegere.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Supervizor, vrei sa schimbi semeringul fara sa dai jos capacul distributiei? Sau vrei sa vezi si starea distributiei, cu toate ca ma indoiesc sa fie ceva probleme, la cati km are masina ta. Cred ca si la tine e acelasi principiu ca si la mine, deci ai putea sa incerci sa scoti semeringul cu o surubelnita ceva, eventual sa-l distrugi daca nu se poate altfel fara sa zgarai locasul unde este el presat si apoi cu o scula gen teava la acelasi diametru cu semeringul sa-l montezi pe cel nou. Asta sa nu mai desfaci capacul distributiei si implicit nici suportul motorului. La mine de exemplu daca desfac aparatoarea de plastic de la roata si dau jos cureaua de accesorii si fulia de la vibrochen, pot desface surubul de la vibrochen (am tinut contra cu o cheie franceza mare de flansa prin care trece surubul)apoi iese flansa si ai acces la semering. In felul asta nu te mai complici cu saltat motor etc. Daca la tine nu e la fel ca la mine si nu se poate face astfel, te rog sa-mi scuzi interventia. Succes!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
In cazul sau se suspenda motorul cu un cric,se da suportul motor jos,curea accesorii,capacul culbutorilor si roata dreapta(carenajul aferent),se blocheaza motorul cu trusa km, daca imi aduc bine aminte cand se desface fulia(eu am desfacut-o dintr-o bucata) se tine contra cu o cheie axa de evacuare,simeringul se scoate cu o surubelnita in cel mai delicat mod posibil(se poate distruge el insa nu e voie sa se zgarie locasul),se curata locasul si filetul vilbrochenul(o sa mai aiba ceva resturi de pasta de blocare in el),se unge cu vaselina noul simering si se monteaza cu mana(nu e nevoie sa bati in el sau ceva,il poti distruge),apoi remontarea in ordinea inversa,pasta de blocare si strangere la cuplu.Spor la lucru ! Cool

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Excelent raspuns, da exact asa voi face ,voi schimba garnitura fara sa dau jos distributia,de scos se scoate asa cum ai spus si tu,dar tot cu mare grija pentru a nu provoca stricaciuni,cheia de blocare fulie nu am mai comandat-o ca nu mai am bani si din cate am vazut multi au procedat asa sa o fixeze cu o cheie,nu-mi prea convine dar ce sa fac trebuie sa-l schimb odata pentru ca urmeaza un drum lung si a venit timpul schimbului de ulei.
George multumesc pentru expunerea experientei tale si ca nu esti zgarcit in informatii.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

L.E.: Multumesc si lui Vali,pentru informatii.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Multumesc pentru aprecieri!
Sper sa reusesti, ideea e sa nu mai fi nevoit sa desfaci suportul motorului, iti trebuie inca un om care sa-ti tina de cheie pentru ca e nevoie de destula forta. Cheia de tinut contra o sa o instalezi pe sub masina si daca pozitia iti permite ai putea sa o fixezi cu coada de bascula si astfel iti tine contra.
M-am gandit putin ce ai putea improviza pentru extragerea semeringului. Dupa ce extragi flansa, cea care antreneaza pompa de ulei, o sa se creeze un spatiu intre axul vibrochenului si marginea interioara a semeringului egal cu grosimea flansei. Acest spatiu l-ai putea folosi pentru a introduce acolo, de o parte si de alta un dispozitiv tip gheara, apoi prin tragere poate scapi usor. Am atasat un desen facut la repezeala, sper sa te ajute.
In desen este si cheia cu care eu am blocat fulia, am confectionat-o din fier striat, nu mai stiu ce grosime, si am folosit aparat de sudura. Ma gandesc la faptul ca jos la fulia vibrochenului se poate folosi acest dispozitiv si apoi nu mai desfaci cele 4 suruburi care tin fulia pe flansa, ies impreuna. Vezi si tu cum faci, ce orificii ale fuliei alegi sa introduci bratele dispozitivului astfel incat sa ai si forta si sa ai acces si la surub.
PS: Daca eram in zona si eram liber de la munca poate te si ajutam. Dar sunt detasat la mare si apoi incep serviciul direct.
Mult succes!
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
PS1: Nu radeti de poza mea!!! Smile)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu rad deloc,ba din contra este super initiativa ta,stiu, asa arata cheia despre care ar trebui sa o comand dar nu mai sunt bani,cheia asta blocheaza arborele cotit sa poti desface surubul ala mare.Da corect ,trebuie o a doua persoana si in TIS este specificat,o sa ma folosesc de tatal meu,care oricum am incredere in el. Wink
Mai vorbim dar trebuie sa plec pana in oras acuma si mi-ar fi placut sa fi disponibil.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu stiu cum si ce se spune dar eu am stat si am studiat si am aflat urmatoarele:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Pai in mare parte e procedura cunoscuta. E putin diferit de ce am facut eu, dar eu sunt de parere ca pe parcursul operatiunii iti vei da seama ce urmeaza, stii unde vrei sa ajungi si desfaci ceea ce te incurca.
Succes la operatiune!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Sper sa reusesti sa faci cum ti-ai propus,desi iti zic ca mai merge sa si trisezi putin la vorbele neamtului,cel putin pentru montarea simeringului,merge pus foarte usor cu mana nu neaparat cu un KM special si fulia motorului iarasi merge desfacuta cu totul(adica cu tot cu flansa-nu stiu daca implica vreun risc dar in cazul meu la 2 desfaceri care le-a avut fulia,nu a fost nevoie sa mai demontez si flansa,.sunt diferite metode de desfacere si fara KM-ul acela de blocaj.....Sa auzim de bine !

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Vali asa este se poate face cum spui si tu,o sa vad ce si cum cat de curand,oricum banuiesc ca nu mai curge deloc,nu stiu care sunt cauzele acestei opriri,banuiesc ca a fost de la lovitura aia si s-a deranjat atunci simeringul ,ulterior revenind pe pozitie,oricum revin cu informatii cat de curand.

Am sa incerc sa va povestesc despre lovitura aia, care cred eu ca are totusi legatura cu scurgerea de ulei deoarece aceasta a aparut imediat dupa incident la 2 saptamani sau poate fi doar o simpla coincidenta .

Eram intr-o dimineata dupa schimbul de noapte pe sosea,numai ce se pusese un strat de chiciura si zapada pe jos,urcam panta spre casa mea, destul de tare 40-50 km/h ,urma un viraj spre stanga si asta tot in panta, unde masina a derapat puternic spre dreapta,loc unde era o parcare ,norocul meu a fost ca roata din dreapta,virata toata spre stanga s-a lovit puternic de o bordura si am fost scos pe drum din derapajul avut,izbitura aceea a fost foarte puternica sau asa o consider eu,masina nu era incalzita nu avusese timp sa faca acest lucru,m-am dat jos si am verificat totul pe sub ea am rotit de volan ,nu suferise nimic directia,era ok doar janta era zgariata destul de mult,am revenit la locul incidentului m-am dat jos si am mers pe urme sa vad ce m-a salvat sa nu intru in parcarea aia plina de masini,era un cap de bordura.Nu radeti de mine ,stiu poate pare aiurea ,dar v-am spus vreau sa vad cauza nu mi se pare normal sa cedeze o garnitura la un asa numar de kilometrii si acuma nu vreau sa stau, sa schimb mereu garnituri ,cum faceam la vechiul break autohton, la care am renuntat.Ma gandesc ca si aceasta lovitura sa fie o posibila cauza dar pana nu desfac nu-mi voi da seama de cauza.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Nu cred ca are nicio legatura cu bordura. Posibil sa fie altceva. Vom vedea astazi.
Cu stima, Claudiu.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Nu mai curge pentru ca nu mai ai nivelul maxim de ulei,la tine curgea putin,la mine era ceva mai pronuntat,cat am avut nivelul maxim pe joja,lasa pete destul de maricele pe asfalt,cand mi-a scazut cu o linie nivelul pe joja,abia mai pierdeam......oricum vei vedea ca simeringul nu are uzura vizibila,adica cel putin eu am cautat pe al meu atent crapaturi etc.,nu am gasit nimic,uzura lui e undeva prin santurile interioare.Deci nu ai vreo cauza sa elimini,pur si simplu a cedat,cat despre kilometrii eu nu bag foc la nicio masina din lumea asta ca are km reali,decat daca e cumparata de noua,oricum pentru mine km sunt un lucru irelevant

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Vali nu baga mana in foc pentru nimeni niciodata Smile ,masina este productie 2006 si eu am cumparat-o din Germania cu 19000 de kilometri la bord in 2007,nu asta este important .
Este total fals ceea ce ai spus tu ca poti sa scoti fulia cu tot cu flansa ce face legatura la arborele cotit sau cel putin la mine nu ai cum sa faci asa ceva,blocajul din trusa KM se foloseste pentru calare nu pentru a tine contra la arbore, vezi PDF expus mai sus,nici macar nu se foloseste pentru aceasta operatie acea cala-blocanta.
Uleiul la mine nu a scazut deloc niciodata pe joja mereu a ramas constant chiar si cand a curs pe la simering,astazi am evaluat situatia si nu mai curge deloc ,nici macar o picatura,explicatia nu o gasesc deloc,inca o mai caut.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Eu nu stiu din carti ce zic, ci din ce am patit,desfacutul fuliei cu totul a fost facut inclusiv in Pitesti la primul mecanic care mi-a schimbat distributia si nu a calat-o cum trebuie(asta nu stiu prin ce metoda a desfacut-o),cat si la Stefan10 care a schimbat/calat destule distributii, daca imi aduc bine aminte se tine contra cu o cheie fixa de axa de evacuare si celalalt desface surubul de la fulie ,nu are nicio treaba trusa KM pentru desfacerea/strangerea suruburilor.Nu eu am facut operatiunea in sine de schimbare a simeringului,ci Stefan,eu am fost un simplu ucenic sa zic asa,dar stiu clar ca am tinut contra cu o cheie fixa atat pentru desfacerea fuliei cat si pentru desfacerea suruburilor de la pinioanele axelor,imi pare rau ca nu am dat asa mare atentie detaliilor astea.La tine simeringul este mai putin afectat decat era al meu,nu am idee ce s-a intamplat in cazul tau de nu mai curge,dar la mine clar dupa ce am completat cu ulei nou si am pus nivelul fix,curgea destul de nasol,cand mai scadea,se mai oprea si din curs.Imposibil sa nu mearga si in cazul tau,doar sunt aceleasi motoare,imi zicea Stefan10(si el tot posesor de corsa cu motor de 1.0) ca merge desfacuta fulia la corsa si de pe o rampa/canal fara sa mai fie nevoie sa dai roata dreapta jos,la corsa ai un spatiu destul de frumos sub capota,nu e inghesuit ca la astra

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 4]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum