OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 5 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 5 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 5 din 11]


Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Rezumarea primului mesaj :

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....


Lion a scris:Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:


http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Exact trebuie sa verifici exact ceea ce ai scris mai sus,suspect principal releul apoi restul.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ixman

ixman
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru sfaturi, o sa ma preocup maine de problema si va tin la curent...
Sper sa rezolv problema

Sus

103Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 5 Empty astra H cod eroare ECN 050074 Lun Dec 13, 2010 4:02 pm

doru m76

doru m76
Membru nou
Membru nou
Salutare tuturor.Am facut testul cu pedalele la opel astra H motor Z 1,7 DTH, si mi-a aparut cod eroare ECN 050074.Masina merge perfect si nu are niciun martor aprins in bord.Ma puteti ajuta si pe mine spunind-umi care este cauza si ce trebuie inlocuit pentru remedierea defectiunii?.Va multumesc.

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Eroarea ECN 050074 senzorul de viteză: eroarea apare din cauza uneidenivelari ,sau groapa luata puternic, sau din cauza presiunii scăzute din cauciucuri. Aceasta eroare poate fi temporara si nu prezinta nici o problema daca martorul din bord nu ramne aprins.Verifică, dacă martorul "masinuţa cu cheia" rămâne aprins şi după pornirea motorului, sau se stinge. Dacă se stinge insemnă că problema care a generat eroarea a dispărut dar eroarea a rămas stocată in ECU!.



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Mar Dec 14, 2010 5:19 pm, editata de 1 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

doru m76

doru m76
Membru nou
Membru nou
Eroarea ECN 050074 imi apare doar la testul cu pedala, ea nu aprinde niciun bec in bord nici macar masinuta cu cheia.Cu prima ocazie am sa o sterg , ma cam speriasem, am crezut ca este altceva mai garav.Multumesc mult pentru promtitudine si sfat.O seara placuta!

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Stai linistit nu reprezinta nici o problema se poate sterge cu testarul, asta daca ai vreodata nevoie de el nu e musai, daca nu poti sa o lasi asa, nu e nimic care sa te ingrijoreze!Sa auzim de bine!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Testul acesta sau citirea erorilor fara tester se face doar la gama Opel? Mai exista si alte tipuri de auto la care se poate face? Daca da, puteti sa-mi spuneti cam care ar putea fi acelea?
Multumesc anticipat!
Cu stima, Claudiu.

Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Buna seara am si eu nevoie de ajutor.am o eroare si as vrea sa stiu si eu semnificatia ei.Eroarea esteurmatoarea: 2279-56.Masina,opel astra H 1.9 Z19 DT.Multumesc mult.Astept s eu un raspuns cat mai rapid

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Posibil pierderi pe sistemul de vaccum sau tija Swirl defecta.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Multumesc mult.O alta intrebare daca se poate,unde se gaseste tija asta swirl,ce rol are?Daca se poate,multumesc inca odata.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Respecta te rog frumos litera mare la inceput de fraza,tija este pe admisie si are rol de a inchide niste clapete,de obicei se rupe si se poate repara.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Buna seara.Masina mea ,un opel astra H 1.9 Z19 DT,de vreo 3 saptamani nu mai trage bine,adica daca bagam putin piciorul in ea pe la 2000 de turatii aveai senzatia ca te baga in scaun.la scurt timp mi s-a aprins in bord beculetul check engine.am scos mufa de la debitmtru si tot asa prost trage,adik cu sau fara ea nu era o vreo dif.am pus un debitmetru nou si nici cu ala nicio schimbare(aveam o eroare legata de debitul de aer,pe care am sters eroarea s nu a mai aparut si bineinteles check engine a disparut).Mergand pe dn la un momentdat mi s-a taiat acceleratia mi-a scauzt puterea(pe care o mai aveam) si mi s-a apris iar check engine dar de data asta cu eroarea 2279 cu 56 in coada.la vreo 2 zile am dat jos EGR-ul,l-am curatat si pot spune ca masina si-a mai revenit putin,dar nu de tot.as vrea sa stiu si eu ce inseamna eroarea asta cu 2279-56 in coada si cumva solutii de remediere.Tin sa precizez ca ,consumul la relanty dupa BC este 1,1,cand 1,cand 0,9,iar cand scade intra intr-un trenurat de se aude ca si cum ar fi vreun plastic desprins.ma puteti ajuta si pe mine?Va multumesc mult mult de tot

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

in primul rand trebuie sa vezi cauza,dupa cate observ beneficiezi de interfata,trebuie sa te uiti atent la circuitul de vaccum sa nu aiba scapari,vezi futunule alaea sa nu prezinte fisuri sunt cele mai pacatoase,daca ai curatat EGR ar fi bine sa cureti si galeria de admisie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Multumesc mult pentru raspuns.Va urez o seara placuta in continuare.

Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Buna seara.Hristos a Inviat!am si eu o mica problema,ieri am dat EGR-ul jos pentru al curata,dar nu am putut deface un surub si am renuntat la curatarea lui(oricum o facusem in urma cu 3 sapt).Daca tot am umblat am zis sa dau jos si clapeta de aceeleratie de langa EGR ,inauntrul ei era numai funingine,am curatat-o,dar am desfacut si partea electronica care era imbibata de ulei,l-am scurs,am sters-o bine si am lasat-o la uscat,dupa care le-am montat.Azi dimineata am fost curios sa vad daca am vreo eroare inregistrata si am facut tstul cu agrafa,aveam 2 erori P0400 si P0638.mai dupa amiaza am facut din nou testul si prima din ele a disparut.tin sa mentionez ca nu imi apare nicun martor in bord,masina merge mai bine decat inainte,intrebare mea este cumva aceasta eroare se va sterge singura ca cealalta?Va multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Adevarat a Inviat !

P0638 se refera la faptul ca nu ai clapeta de acceleratie acurata,ori nu ai curatat-o corect ori ai probleme pe partea de conectica a cablajului.Daca problema a fost inlaturata va dispare ,daca nu ,va ramane.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

robert.s_robert

robert.s_robert
Membru nou
Membru nou
Noroc! Zilele astea am umblat pe la ceasuri cu intentia de a-mi modifica lumina acestora...Dupa finalizarea operatiei mi-a aparut martorul din bord, acela cu masina plus cheita, am facut testul cu pedalele si imi iese codul 0381. traducerea acestuia am citit pe forumul national ca ar fi "Glow Plug/Heater Indicator Circuit Malfunction"(problemele ar fi urmatoarele:ori o bujie sau mai multe arse ori releul de bujii). ma poate ajuta si pe mine cineva sa remediez aceasta problema? Multumesc!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eroarea ta nu are nici o legatura cu descrierea ta gasita pe national,este o eroare confom ultimei tale interventii,deci in concluzie daca doresti o rezolvare rapida si buna ma cauti sau vii la mine si o rezolvam.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

robert.s_robert

robert.s_robert
Membru nou
Membru nou
Am rezolvat problema sau asa cred:servi:,am dat jos borna bateriei plus timp de 2 minute si gata.Acum cand fac testul clipeste masinuta cu cheita la infinit fara pauze sau alte prostii.Multumesc pentru raspuns.

Sus

kabraL21

kabraL21
Membru nou
Membru nou
Buna seara,am si eu o problema,acum ceva timp am dat jos valva EGR,am curatat-o si am constatat ca aceasta nu mai inchide bine.In momentul de fata masina nu prea trage,adica are o mica intarziere in acceleratie plus ca atunci cand opresc la un semafor cva intra intr-o trepidatie ca si cum nu s-ar alimenta,daca merg turat cu ea,adica la 70 km/h cu a 3 in jur de 2500 rot/min. si o las la relanti,motorul toarce si merege rotund,daca merg cu 80 km la 2200 rot./min. si o las la relanti intra in trepidatii si nici nu mai merge rotund.sa fie toate astea de la EGR?va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat cva,ca nu mai stiu ce sa fac Crying or Very sad .Multumesc,o seara placuta!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Totul are legatura cu ultima ta interventie,nu putem sa te ajutam decat daca ne dai un cod de eroare.

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Azi dupa amiaza, la prima pornire a zilei, imediat dupa pornire mi sa ingatuit de cateva ori, nu am accelerat am asteptat si urmarit si si-a revenit, sa asezat acul turometrului la 1000 RPM

Am pornit la drum si cum m-am oprit am facut un test agrafa si mi-a dat eroarea 0170

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Asta inseamna ca amestecul este aiurea.
Verifica:
Filtrul de aer.
Debitmetrul.
Si din cauza esapamentului se mai poate intampla sa dea astfel de eroare atunci cand nu este etans pana la toba finala.
Pompa de benzina poate si ea sa nu asigure presiune suficienta.
Bafta!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Sau mergi matale mai incet,da-i niste ture si vezi cum se comporta,este foarte posibil sa ai un gunoi pe alimnetare,mergi cu ea pe rosu ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Pornire o am pe benzina si nu este pe rosu, mersul este pe GPL

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 5 din 11]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum