OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 11]


Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Rezumarea primului mesaj :

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....


Lion a scris:Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:


http://supervizor.wordpress.com/
Sus

fratelo4u


Senior TOP
Senior TOP
O lista cu erori gasesti [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
gabriel nu exista test agrafa (acest test se face doar la ALDL cu 10 pini,ai detalii [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]) pentru masina ta ci testul pedalelor care era foarte bine ilustrat [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] chiar era necesar sa mai deschidem inca un topic pe aceasta tema De ce ?,oricum raspunsurile le aveai la aceasta intrebare si ai mai primit si suplimentar,acest topic se inchide fara lacrimi.



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Dum Feb 28, 2010 4:15 pm, editata de 3 ori (Motiv : @gabriel foloseste functia de cautare inainte de postarea unui nou topic)

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nickm

nickm
Moderator
Moderator
Ieri dimineata cand am ajuns acasa si am lasat motorul la relanti, acesta sa oprit. L-am repornit si mergea ca un motor de taiat lemne. Daca plec cu masina de pe loc, nu se cunoaste nimic, adica motorul are putere, trage normal, dar daca il las la relanti, merge la fel de prost. Dupa citirea codurilor de eroare, am aflat ca este vorba despre erorile P1405 (DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged) si P1602 (Immobilizer/ECM Communication Error). Dupa ce le-am sters si am pornit din nou motorul, acestea au reaparut imediat si cu aceleasi efecte asupra functionarii motorului la relanti. Ce este de facut?

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK nickm sa incepem sa facem analiza erorilor tale:

P1405-Exhaust gas recirculation(EGR) valve position sensor-malfunction

Valva EGR nefunctionala corespunzator,urmezi pasii conform descrierii de mai jos:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Posibile cauze cablajul,vacumm necorespunzator sau valva EGR defecta.

P1602-Knock control-RAM malfunction

Posibile cauze contacte imperfecte la mufele de la ECM sau ECM defect,urmezi pasii conform descrierii de mai jos:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nickm

nickm
Moderator
Moderator
Multumesc SUPERVIZOR. Taina este ca astazi si-a revenit dar, saptamana viitoare, neaparat trebuie sa fac masuratorile respective sa vad despre ce este vorba. Cred ca am speriat-o cand i-am spus ca o duc la service-ul comunitatii!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

ixman

ixman
Membru nou
Membru nou
Salutare
Am Opel Astra G 2001, Y20DTH
Testul a fost facut cu obd2
Imi spuneti si mie ce este cu eroarea asta si eventual unde este senzorul?
00163 - Engine Coolant Temperature, No Signal Not present
Multumesc anticipat

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Temperatura agentului de racire motor, , nu prezintă semnal!Eroarea poate fi de la senzorul de temperatura a lichidului de racire!cred ca ai probleme cu termocupla!La Y20DTH, si nu numai, exista sub vasul cu lichid de spalat parbrizul un modul numit HACM (ECM), adica Heating & Cooling Module, care gestioneaza racirea motorului si aerul conditionat el contine un releu ,acela comanda pornirea electroventilatoarelor poate fi stricat acel releu sau mai rau modulul !oricum poblema e de acolo!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

stefico

stefico
Membru nou
Membru nou
Buna. Am incercat si eu citirea codurilor de eroare fara tester dar fara nici un rezultat.
Cred ca ori nu am bec in bord (pentru ca am descoperit cand am pus leduri ca unele locase nu au becuri),
ori la mine e ceva problema, am vrut sa descopar daca are ceva erori in urma rateurilor care lea dat de la pornire.
Cu respect

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Ca sa vezi daca ai bec in bord odata cu punerea contactului trebuie sa se aprinda acest bec[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
iar dupa 2 -3 secunde se va stinge ,daca nu se aprinde cand pui contactul inseamna ca ai becul ars!Mi se pare ca la motorul tau nu poti face testul cu pedalele!de obicei merg la benzinare!Daca continua sa iti faca figuri la pornire s-ar putea sa trebuiasca sa faci si tu aceasta operatie [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

markoone

markoone
Membru nou
Membru nou
SALUT eu am eroare 0126 si0127 ce semnifica

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Pentru Markoone .
SUPERVIZOR este in masura sa-ti raspunda la aceasta intrebare pusa in privinta erorile aparute la tine ,personal nu m-am confruntat cu asa ceva.
Cu respect [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine] .

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
P0126 Insufficient Coolant Temperature for Stable Operation(Temperatura lichidului de răcire insuficientă pentru o funcţionare stabilă)
P0127 pote fi legat tot de sistemul de racire p0128 -P0128 Coolant Thermostat Malfunction(Termostat defect)
Cred ca ai probleme cu termostatul sau daca nu cu termoculpa!Vad ca si aerul din admisie are o temperatura ridicata!
Acul indicatorului de temperatura a lichidului de racire din bord, la ce tempeatura sa afla dupa ce mergi cu masina vreo 20 de km?

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

markoone

markoone
Membru nou
Membru nou
SalutSERGIU merci pentru codurile de eroare apa sta ridicata normal la 90 de grade rareori mai depaseste pana la 93 cind se activeaza termocupla CU STIMA

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Daca zici ca apa sta normal, si masina merge ok, probabil ecu a stocat mai de mult aceste valori (coduri,)care nu prezinta o problema daca dupa stergerea lor ele nu mai reapar!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

markoone

markoone
Membru nou
Membru nou
SALUT SERGIU treaba e ca masina e in parametri normali in afara de sonda lamda 2 si consum ulei nu am ce reprosa dar cred ca trebuie totusi sa o bag pe un tester CU STIMA

Sus

AG-91-RVR

AG-91-RVR
Membru
Membru
Salut, am citit si eu erorile si am descoperit ca am urmatoarea eraore P0380. Ce semnifica? Te rog frumos...

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction ->problema la o bujie incadescenta, s-ar putea sa fie arsa.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

AG-91-RVR

AG-91-RVR
Membru
Membru
Thanks

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction - cum a spus si sergiu probleme la una sau mai multe bujii incandescente.

Ca sa o descoperi iti procuri un aparat de masura si le masori comparativ. Una sau mai multe trebuie sa aiba valori diferite. Valoarea normala a unei bujii este de cca 0,9 ohmi cu motorul rece(intre 0,9 si 1,2 ohmi). De multe ori apare eroarea si daca bujia (bujiile) nu este (sunt) arsa (arse) dar valoarea rezistentei depaseste 2kohmi. Ca manifestare la pornire se aprinde becul de check engine si la o turare cat de mica se stinge.

Sfat: Daca schimbi vreo bujie este bine sa chimbi cu una facuta de acelasi producator. (ideal este sa le schimbi pe toate o data). Am spus chestia asta ca si eu la randul meu am schimbat una si am pus de la alt producator fata de cele ramase. Iarna la temperaturi destul de negative (-26 grade) se simte cum pleaca intai un piston si apoi celelalte ceea ce la masina mea nu se intampla. Sper ca pana la iarna sa resuesc sa le pun pe toate noi.

In rest numai de bine.
Cu stima si deosebit respect!

Sus

AG-91-RVR

AG-91-RVR
Membru
Membru
Merci Smile am inteles ca iarna este cel mai indicat sa schimbi bujiile si as vrea sa le schimb pe toate Temperatura

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
"Iarna car si vara sanie"
E bine sa le ai ok cand incepe iarna adica sa le schimbi vara, toamna ca atunci cand vine frigul sa fii pregatit cu bujii functionale (La mine vad ca si acum mai intra dimineata bujia pret de 1-2 secunde). Dar cu criza asta... e bine sa le schimbi cand ai banuti Razz.

Cu stima si deosebit respect!

Sus

AG-91-RVR

AG-91-RVR
Membru
Membru
Da. Se spune ca nu banii sunt problema, problema e ca nu ii avem!!! Hohote de ras Sa traiesti... Concluzia e ca trebuie sa le schimb pana vine iarna. Multumesc adi_diaconu



Edit by Sergiu 2008



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Vin Mai 21, 2010 1:11 am, editata de 1 ori (Motiv : Numele userilor se scriu cu text ingrosat!)

Sus

crysty

crysty
Membru inactiv
Membru inactiv
Am un astra g cum se face testul cu pedala de frana si cea de acceleratie?




Edit by Sergiu2008



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Vin Mai 21, 2010 1:07 am, editata de 1 ori (Motiv : Incearca sa citesti un pic din regulament! Daca dadeai o simpla cautare aflai raspunsul la intrebarea ta care sa afla la inceputul topicului.Incepe postul cu litera mare!Multumesc pentru intelegere!)

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
La inceputul topicului a scris Raducu

Sus

crysty

crysty
Membru inactiv
Membru inactiv
Cine ma poate lamuri am facut testul cu pedalele si am urmatorul cod o 3 3 5



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Sam Mai 22, 2010 10:37 pm, editata de 1 ori (Motiv : Citeste regulamentul,se incepe cu litera mare in orice postare,mutumim pentru intelegere si colaborare.)

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 11]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum