OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 9 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 9 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 9 din 11]


Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Rezumarea primului mesaj :

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....


Lion a scris:Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:


http://supervizor.wordpress.com/
Sus

201Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 9 Empty Buna seara Lun Ian 21, 2013 9:59 pm

imagetrance


Membru nou
Membru nou
Atasat sunt niste fisiere Excel cu datele inregistrate de OPcom, pe o plaja de turatie mai larga, pret de aprox 1 minut.

Va multumesc, astept o parere. bounce

Alex
Atașamente
Livedata.zip
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(30 KB) Descarcat de 10 ori

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Aceasta arhiva este mai completa, nu pot edita mesajul anterior, asa ca atasez separat arhiva.
Multumesc.
Atașamente
Livedata 2.zip
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(309 KB) Descarcat de 16 ori

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Domnule Stefan,
ati reusit sa deslusiti ceva din valorile din LiveData?

Va multumesc si`mi cer scuze pt insistenta.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

nu prea am avut timp.La prima vedere pareau ok.

As dori sa stiu daca ati schimbat releele pe pompa de benzina ar fi indicat sa o faceti ,eroarea nexplicabila poate fi o scadere de tensinue pe pompa de benzina si atunci sa apara acel fenomen sau chiar pompa sa fie obosita,tocmai de accea va ceream o masurare a presiunii din circuitul de alimentare cu combustibil.

Mai discutam si analizam.

O seara buna.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Am fost astazi la service si presiunea in rampa de injectoare e ok, n-am vazut exact valoarea, dar a zis ca e ok. A turat-o de cateva ori pana la valori mai inalte si mi-a zis ca din pompa nu pare sa fie nicio problema. Ce constat de cand am schimbat sonda lambda din spatele catalizatorului, si senzorul de temperatura lichid racire, nu se mai pune in nas, dar are trepidatii in 1800-2200 ture la viteze constante. Atat! Multumesc pentru raspuns.

Alex

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Trebuia sai intrebi ce valoare avea presiunea in rampa sa ne facem o parere, normal presiunea trebuie sa fie in jurul valorii de 4 bari. Masoara in mufa care intra in pompa de benzina intre pini 3 si 4 firele maro si albastru cu rosu ce tensiune ai cu contactul pus iar daca reusesti si cu motorul pornit. Daca nu este din pompa de benzina inclin spre senzorul de presiune din galeria de admisie(MAP).

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Dragi prieteni, din cate vedeam acolo valoarea era in KiloPascali ( Kpa) Verificarea a fost facuta direct din diagnoza. Mi-am umplut capul cu diverse topicuri citite pe problema asta, eu nu stiu ce sa mai cred, unii elimina din start problema pompei de benzina, injectoarele-s brici, masurate, testate , curatate pe banc cu ultrasunete si chimic. Bobina schimbata cu alta originala. Toate piesele schimbate au fost identice cu cele ce erau pe masina inainte. Nu m-am zgarcit desi nu ma scot banii din casa. Multumesc pentru sfaturi si interes.

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
La ce te referi cand spui ca verificarea a fost facuta direct din diagnoza?

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Adica tipul de acolo, a conectat o diagnoza, ceva mai sofisticat, gen tableta .. si citea valoarea presiunii in rampa de injectoare direct. La fel s-a uitat si la pompa de benzina, voltaj si a zis ca e ok. E tehnician electronist, el, nu e mecanic.

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Nu te contrazic, nu stiu sigur cum este la motorul tau dar nu prea cred ca ar fi putut masura presiunea din rampa fara un manometru, poate a masurat presiunea din galeria de admisie iar tie tia spus ca este din rampa de injectie.

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Sincer sa-ti spun i-am spus sa verifice daca presiunea e ok .. pe admisie. Tipul nu e hot, l-am cunoscut prin intermediul altui forum opel, pare f interesat sa ma ajute dar acum e si el in impas. El scoate din discutie popma sau presiune proasta. Masina are 120.000 km reali, eu scot din discutie, chestii de segmentare motor si minuni d-astea, mi se par chestii de luat in considerare la peste 200 mii. Nu stiu de ce, il cred pe cuvant. Daca era pompa, ori scapa compresie, o facea mereu, nu doar la cald, ci si la rece. Din cate stiu cand motorul e rece, se baga benzina la greu, deci debitul e mare, ar trebui sa intrerupa si atunci si tot timpul. El are probleme doar in 1800-2000 ture mers constant.

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Totusi pentru a fi sigaur eu iti recomand sa masori presiunea din rampa cu un manometru, asa excluzi circuitul de alimentare, nu este neaparat sa fie pompa poate fi regulatorul de presiune care nu deschide corect.

Sus

imagetrance

imagetrance
Membru nou
Membru nou
Inteleg, stiu ca la G-uri problema se rezolva ori cu bobina noua ori cu un senzor de admisie.
La H-uri pare-se ca e un mister!

Sus

arhadinamo

arhadinamo
Membru inactiv
Membru inactiv
Care ma ajuta si pe mine?

Am un Vectra B din 1997,si un piston nu fuctioneaza,imi da eroare p0200,cum asa putea sai dau de cap?

Facut set motor,rectificat si reparat chiuloasa...



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Dum Feb 10, 2013 2:03 pm, editata de 1 ori (Motiv : Litera mica la inceput de propozitie.)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
De ajutat am ajuta, daca am stii si noi ce motor aveti ,daca era scris la profil,ne puteam da seama fara sa mai specificati in postare,dar asa....nu prea avem, cum sa o facem.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Prg

Prg
Membru nou
Membru nou
Salut,
Am si eu un Corsa B din 2000 motor X10XE, si am incercat sa tin pedalele apasate dar nu imi clipureste martoru de la masina ramane doar aprins.
Exista si alata varianta de citirea erorilor pentru modelu meu de masina?
Mersi !

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare !

Aveti in prima postare un fisier cum trebuie sa procedati.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

16 V

16 V
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut, MERGE SI LA VECTRA B DIN 97 TESTU ASTA

Sus

marinik

marinik
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare...
am si eu o Astra G motor z18xe,am facut testul cu pedala si au rezultat erorile respective:

P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction
P1650 PSP Switch Out of Self Test Range

Imi puteti da detalii, despre ele?

Multumesc frumos.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Dum Mai 05, 2013 7:41 pm, editata de 1 ori (Motiv : Rog cititi regulamentul forumului inainte de a posta un mesaj. Multumesc.)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

aveti o problema pe martorul din bord ori becul ars,ori ceva contacte imperfecte,asta inseamna erorile de mai sus,incercati sa schimbati becul.

O zi buna.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bigss

bigss
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut ! Opel Astra H 1.9. Imi apar erorile 227911 si 013051! Ma puteti ajuta si pe mine! Multumesc!bounce



Ultima editare efectuata de catre Lion in Dum Mai 12, 2013 10:08 pm, editata de 1 ori (Motiv : La inceput de cuvant, va rog scrieti cu litera mare, deasemenea si substantivelor le stau bine sa fie scrisa cu litera mare.Multumesc)

Sus

222Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 9 Empty Ajutor Joi Mai 16, 2013 1:15 pm

joco7475

joco7475
Membru nou
Membru nou
Buna ziua ,va rog ajutatima si pe mine in legatura cu un cod de eroare.Esta vorba de codul p0340,am facut testul agrafa din curiozitate si mi-a iesit acest cod,precizez faptul ca pe bord nu este aprins nici un bec iar masina se comporta zic eu bine.Am fost si la un tester unde mi-au zis ca nu este memorat nici un cod de eroare in ecu si pana nu se aprinde ceva martor la bord nu ma pot ajuta.
Va multumesc anticipat.

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Codul P0340 se refera la senzorul de la axa cu came. Ati umblat cumva de curand la distributie?

Sus

joco7475

joco7475
Membru nou
Membru nou
Nu am umblat la distributie,ea a fost schimbata de 2 ani.Recent mi-am facut schimbul de ulei,filtre si in plus mi-am curatat clapeta de acceleratie,oare sa fie deacolo?
Va multumesc anticipat.

Sus

2kappa

2kappa
Membru nou
Membru nou
Azi dimineata am primit fara brate deschise desi am atentionat sa nu cumva...un H 1,6 xep, proaspat sosit si ma alatur lui @imagetrans cu urmatoarele coduri: 300, 301, 302, 303, 304, 314 si 1300. Din cate am citit de cateva luni in tara si peste hotare o rezolvare clara nu exista. Toti incep cu mufe, bujii, sonde, linie bobine, pompa benzina si ecu. Am mai aflat ca si bateria poate sa faca belele. Ceva concret nu am gasit. Daca a aparut ceva nou in domeniu sunt direct interesat pentru ca nu imi place sa stau cu mortul in fata casei. Da in nas si trepidatii pana in a 4 - a iar dupa merge mai constant. Tipic. Multumesc frumos pentru compasiune

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Daca te referi la P0300, este clar daca ai facut tot ce tine de.....[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 9 din 11]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum