OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 3 din 3]


1Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 3 Empty Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Dum Ian 16, 2011 6:59 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Rezumarea primului mesaj :

Cu regret va anunt ca masina mea a inceput sa mearga foarte rau!
Dupa ce trec de 2000-2500Rpm, in 90% din cazuri incepe sa faca zbucituri, ca si cum s-ar ineca, dar de multe ori la rand, si imediat se aprinde martorul de la motorul electric, nu conteaza treapta de viteza.
Am auzit multe raspunsuri de la prieteni, unul care a avut tot un Vectra B cica din cauza filtrului de benzina si a sondei lambda, altul la un Passat, bujiile.
Astazi am fost la baiatul care ma ajuta pe mine cu masina(foarte bun tipul, maestru), si mi-a zis ca mi-o punea el pe Tester, dar nu are pentru Opel:( si mi-a indicat el un service in Tg-jiu, o sa ma duc marti sa vad ce rezolv, ce spune Tester-ul.
Dar astept si alte pareri din partea voastra pana atunci.
Multumesc tuturor!

Sus

51Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 3 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Vin Feb 11, 2011 11:27 am

ebz


Moderator
Moderator
[quote="ebz77"]
""In alta ordine de idei, daca montezi toate piesele intr-un service autorizat si numai daca ai pompa de apa noua si altele, numai asa vei primii garantie la lucrare. Pentru mine cred ca este singurul lucru pe care l-as face la un service autorizat...distributia...la opel Kadet cu o axa poti sa-l faci si in parcare...mai e cielo, la aceste masini, daca se rupe cureaua de distributie nu se intampla nimic.
mai gandeste-te.
In concluzie, Claudiu, te sfatuiesc sa cumperi pompa noua si sa le montezi daca ai posibilitate la un service autorizat pentru ca e mult mai sigur si mai practic.""


Draga Claudiu, cu ceva timp in urma ti-am spus ce vezi mai sus. Tu acum te intrebi ce sa faci, astepti pareri???? Pentru ce astepti pareri daca nu le iei in calcul? Daca faceai cum s-a discutat si mergeai la un service autorizat, acum nu mai aveai probleme pentru ca aveai garantia lucrarii. Eu unul nu pot sa te sfatuiesc . Poate sunt colegi care pot sa-ti dea un sfat . Pe mine ma "depaseste" aceasta situatie. Multa bafta!!!
Cu stima, Claudiu.

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Problema rezolvata cu mersul in 3..o fisa nu facea bine contact cu bujia. Mai ramane de rezolvat problema fumului alb!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
claudiu220405 , fumul alb,asemanator cu o ceata in momentul cand accelerezi,denota montarea defectuasa agarniturii de chiulasa.Este suficient sa nu se respecte cuplul de strangere de la un singur surub si garnitura se ''buseste'' iar.Daca s-a strand prea tare atunci este posibil ca unul dintre inelele metalice sa ''cedeze''.Sunt 3 factori care dau aceste simptome:
1-supape(ghiduri) uzate
2-pistoane(segmenti) uzati
3-garnitura de chiuloasa ''busita''.
OBS.NU MAI DEMONTEZI NIMIC la masina pana cand nu ii faci o diagnoza corecta(interpretarea corecta aerorilor aparute) si pana cand nu ii faci o verificare a presiunii de compresie.
Verificarea presiunii de compresie(care la motoarele pe benzina trebuie sa fie 14-17 bar,iar diferenta intre pistoane sa nu fie mai mare de 1 bar) se face astfel(persoana autorizata si cu scule adecvate):
-se aduce motorul la temperatura optima 95*-100*C,dupa care se opreste.
-se demonteaza masca de protectie situata pe capacul de chiulasa.
-se demonteaza fisele bujiilor.
-se scot bujiile.
-se scoate releul pompei de benzina(prin aceasta se evita injectarea de carburant in cilindri)
-se da la automat pentru a''arunca'' afara din cilindri mizeriile depuse in interiorul cilindrilor(sa nu se stea deasupra acestora)
-se opreste
-se monteaza aparatul de masurat presiune in locasul bujiei(se incepe cu pistonul 1) prin apasare si infiletare.
-se apasa complet pedala de acceleratie de catre o adoua persoana si se tine apasata PE TOATA PERIOADA DE VERIFICARE.
-se da iar la automat pana cand nu se mai vede pe aparatul de verificat presiune de compresie o crestere avalorii(adica se stabilizeaza).SE NOTEZA VALOAREA pe piston.
OBS.Dupa fiecare verificare SE CALIBREAZA aparatul de verificat presiune de compresie in noua pozitie de lucru.
-se repeta verificarea pe fieacare piston in parte.
-se compara valorile.
Daca diferenta intre valori este mai mare de 1 bar atunci trebuie verificate urmatoarele:
-ghidurile supapelor
-segmenti
-garnitura de chiulasa.
Repet...aceastra operatiune se face de catre un personal specializat cu scule adecvate.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 3 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum