OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 3]


1Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Dum Ian 16, 2011 6:59 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Rezumarea primului mesaj :

Cu regret va anunt ca masina mea a inceput sa mearga foarte rau!
Dupa ce trec de 2000-2500Rpm, in 90% din cazuri incepe sa faca zbucituri, ca si cum s-ar ineca, dar de multe ori la rand, si imediat se aprinde martorul de la motorul electric, nu conteaza treapta de viteza.
Am auzit multe raspunsuri de la prieteni, unul care a avut tot un Vectra B cica din cauza filtrului de benzina si a sondei lambda, altul la un Passat, bujiile.
Astazi am fost la baiatul care ma ajuta pe mine cu masina(foarte bun tipul, maestru), si mi-a zis ca mi-o punea el pe Tester, dar nu are pentru Opel:( si mi-a indicat el un service in Tg-jiu, o sa ma duc marti sa vad ce rezolv, ce spune Tester-ul.
Dar astept si alte pareri din partea voastra pana atunci.
Multumesc tuturor!

Sus

claudiu220405


Junior
Junior
Revin cu cateva intrebari, nustiu daca sunt offtopic, iar in caz ca gresesc, SCUZELE DE RIGOARE!
Care sunt cauzele probabile ale distrugerii garniturii de chiuloasa?
Care sunt cauzele care distrug Debitmetrul?
Mai jos o sa pun imaginea cu garnituri, simeringuri, suruburi, pe care a postat-o Ksper, dar si explicarea fiecarei componente din imagine, pe care tot Ksper mi le-a zis(asta pentru cei ce vor intampina problemele mele si o sa puna aceeasi intrebare ca si mine) "Ce sunt restul de garnituri din imagine?"
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Si de la stanga la dreapta este asa:
1.Garnitura de chiuloasa
2.Garnitura evacuare
3.Garnitura admisie
4.Garnitura capac lateral dreapta
5.Suruburi chiuloasa
6.Inele ghidaje(injectoare)
7.Simeringuri role axe cu came
8.Inel zero sau garnitura corp termostat
9.Garnitura capac culbutor

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Mai am o intrebare: Cate simeringuri pentru axul cu came imi trebuie? 2 sau 4? 13 RON/buc. pentru cei interesati!
Multumesc!

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Claudiu, am inteles eu bine sau vrei sa iei pompa de apa de la dezmembrari? daca da faci cea mai mare gresala, pompa de apa trebuie sa fie noua.
Cu stima Claudiu.

Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Pompa trebuie noua si a ta mai merge dar nu se stie cat , crezi ca ai sa gasesti la dezmembrari pompa cu putini chilometri ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Voda , daca iti arat o pompa la mana a doua aranjata de mine si iti spun ca are 1000 km, si iti mai spun ca o dau mai putin de jumatate de pret , ce ai face? ai cumpara-o? Eu nu as cumpara nici daca ar fi gratis.
In alta ordine de idei, daca montezi toate piesele intr-un service autorizat si numai daca ai pompa de apa noua si altele, numai asa vei primii garantie la lucrare. Pentru mine cred ca este singurul lucru pe care l-as face la un service autorizat...distributia...la opel Kadet cu o axa poti sa-l faci si in parcare...mai e cielo, la aceste masini, daca se rupe cureaua de distributie nu se intampla nimic.
mai gandeste-te.
In concluzie, Claudiu, te sfatuiesc sa cumperi pompa noua si sa le montezi daca ai posibilitate la un service autorizat pentru ca e mult mai sigur si mai practic.
Cu stima Claudiu.

Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
ebz77 a scris: Voda , daca iti arat o pompa la mana a doua aranjata de mine si iti spun ca are 1000 km, si iti mai spun ca o dau mai putin de jumatate de pret , ce ai face? ai cumpara-o? Eu nu as cumpara nici daca ar fi gratis.
In alta ordine de idei, daca montezi toate piesele intr-un service autorizat si numai daca ai pompa de apa noua si altele, numai asa vei primii garantie la lucrare. Pentru mine cred ca este singurul lucru pe care l-as face la un service autorizat...distributia...la opel Kadet cu o axa poti sa-l faci si in parcare...mai e cielo, la aceste masini, daca se rupe cureaua de distributie nu se intampla nimic.
mai gandeste-te.
In concluzie, Claudiu, te sfatuiesc sa cumperi pompa noua si sa le montezi daca ai posibilitate la un service autorizat pentru ca e mult mai sigur si mai practic.
Cu stima Claudiu.
Pai asta am recomandat si eu ...

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
voda_io a scris: , crezi ca ai sa gasesti la dezmembrari pompa cu putini chilometri ?

Asa ai intrebat, si eu am spus ca nu esti sigur ce gasesti si nici nu-ti ofera garantie...Gandeste-te la consecinte... Un senzor sau siguranta sau orice altceva de la dezmembrari e altceva. Si eu sunt adeptul celor la mana a doua, dar daca noi sunt putin , prea putin mai scumpe, prefer cevanou, chiar daca imi vei spune ca nu este original, merge beton si asa.
Cu stima Claudiu.

Sus

33Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mar Ian 25, 2011 12:33 am

supervizor

supervizor
Moderator
Moderator
Caludiu iar te zgarcesti,iar ............... Suparat

http://www.opelarges.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Wow, eu parca am scris "DEBITMETRU", in niciun caz pompa de apa, nu as lua-o la mana a 2-a nici daca ar fi degeaba, iar distributia nu o schimb la un service autorizat, deoarece tipul la care o fac, e meserias, si cu mult mai bun decat cei din service, nu lucreaza decat pe masini straine, nici logan-uri nu face..Opel, BMW, Subaru, Seat, Vw, etc. le desface la 0 si le face ca noi;) deci am incredere!
Desfacand chiulasa am observat ca nu am debitmetru:P, caz care m-a dus sa cumpari bujii destul de bune, aprox 40RON/buc:P
Acum cea mai mare problema este ca nu am gasit o garnitura, care s-a rupt pentru ca era cam uzata, imi vine in 4 zile lucratoare, deci cel mai probabil luni, aceasta este "garnitura clapeta admisie", care este 5 ron!
Am luat totul nou, toate garniturile, simeringurile, distributie vcompleta, bujii, suruburi chiulasa, 5 L ulei Meguin 10W40, 3 L antigel roz 1:1-38 C, 3 L apa distilata, in total 1000 RON fara mana de lucru care este 400!
Eu cred ca am iesit foarte bine, voi ce credeti?
Dar ma intristeaza foarte mult ca nu am garnitura aceea:((

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Claudiu nu am zis de tine ca vrei pompa de apa la mana a doua...voda a zis de ea.
Cu stima Claudiu/

Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Mesajul numarul 27
ebz77 a scris: Claudiu, am inteles eu bine sau vrei sa iei pompa de apa de la dezmembrari? daca da faci cea mai mare gresala, pompa de apa trebuie sa fie noua.
Cu stima Claudiu.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
TOTAL: 450+43,2+270+60+80+400=1303, acum mai castig la pompa, ce ziceti se merita de la dezmebrari? - este ceea ce a scris Claudiu in mesaj .



Pompa trebuie noua si a ta mai merge dar nu se stie cat , crezi ca ai sa gasesti la dezmembrari pompa cu putini chilometri ? - si asta ai scris tu, voda...prin exprimarea ta, din punctul meu de vedere ai dat de inteles ca poate sa ia si de la dezmembrari pompa....tu ar fi trebuit sa-i interzici cu desavarsire un sfat ca acesta...scuze daca m-ai inteles gresit...data viitoare voi fi mai amanuntit in explicatii.
Cu stima, Claudiu.

Sus

38Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Ian 26, 2011 2:33 am

supervizor

supervizor
Moderator
Moderator
Pui totul nou,nu te joci,asa cum am spus dai un ban si stai in fata. Wink

http://www.opelarges.com/
Sus

39Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Ian 26, 2011 12:12 pm

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Offtopic...voda_io si ebz77,va rog sa discutati despre ''textele'' dumneavoastra in particular,pe mess sau PM.Haideti sa nu poluam topicul cu ''uite ce ai scris tu'',''ba tu ai scris aici asa'',etc.Multumesc pentru intelegere.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

40Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Ian 26, 2011 1:39 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Probabil ma gandeam aiurea, era pentru debitmetru!
In acest moment mi se lucreaza la masina! Sper sa fie totul OK, pentru ca mi-a zis tipul acela ca s-ar putea sa am probleme ca nu am rectificat chiuloasa, am verificat-o la serviciu si nu avea abatere decat 0,01-0,02mm, dar asta putea sa fie si din impuritatile de pe ea, din cauza mesei, in fapt era perfecta!
Credeti ca poate sa se intample ceva? Am incercat-o pe toate laturile, suprafetele, etc.
A zis ca i s-a mai intamplat, si ca daca este sa nu mearga, platesc din nou manopera, ca sa ma invat minte:( intradevar el mi-a zis ca si chiar daca nu are nimic sa o rectific macar 0,05mm, dar avea suprafata prea frumoasa ca sa o pun la aia sa mi-o ia cu freza, pentru ca pe masa de rectificat nu se prea putea ca este de aluminiu, si masa este magnetica! In plus de asta am mai scris odata ca am luat toul nou, le-am cumparat!Cand o sa iau factura sambata sau luni,deoarece am uitat-o acolo, o sa o scanez cumva si o sa o pun aici!
Sper sa fie totul OK, probabil astazi o sa fie gata!
O as va scriu imediat ce termin!

Sus

41Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Ian 26, 2011 10:01 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Buna seara lume,
Asa cum v-am promis, va scriu dupa ce am ajuns acasa de la service.
1. Am descoperit cauza pentru care aveam acele smucituri, EGR si TB imbacsit.
2. Un injector primeste comanda continuu, iar altul nu primeste comanda deloc.
3. S-a verificat tot cablajul, totul OK.
4. Rezultatul, cel mai nasol, computerul general, nu mai da comanda injectoarelor.
5. Am vorbit cu un maestru al electricii si electronicii, de unde stiu asta? Scrie singur microcipuri, microprocesoare, a realizat caiva roboti industriali, masini de prelucrat, deci e cel mai bun pe aici, am vorbit cu Dansul, pentru ca suntem buni prieteni si o sa ne intalnim maine sa imi faca o verificare.
6. Rog, daca este cineva si are o schema electrica a computerului general sa imi trimita pe e-mail [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] sau sa posteze imaginea aici.
Sunt foarte suparat, mai ales ca am trecut peste bugetul maxim acceptat, sa nu pot face nici computerul va fi un dezastru!
Sper sa se gaseasca o schema electrica, pentru a-i fi Domnului mai ujor de verificat!
MULTUMESC!

Sus

42Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Joi Ian 27, 2011 12:09 am

voda

voda
Moderator
Moderator
Nu este schema computerului generel , este schema modului de comanda al echipamentului de injectie . Sper sa te ajute . [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

43Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Joi Ian 27, 2011 12:35 am

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eu, serios nu inteleg nimic,pai el are motor X16XEL ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Se pare ca am rezolvat masina, asa cum mi-a zis baiatul acela care imi face masina, dupa verificarea cablajului, computerul era dus, ceva din el...si o sa va arat mai jos ce si cum!
In imaginea de mai jos se regaseste placa de baza a calculatorului principal la Opel Vectra B X16XEL, cu explicatia la ceea ce mi s-a intamplat si rezolvarea problemei, impreuna cu trasel de comanda pentru injectoare!
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Iar aici, slotul cu pinii pentru comenzile injectoarelor.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Aici sunt ambele sloturi pentru mufele de la masina.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Aici sunt cei 2 tranzistori schimbati.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Aici ceilalti 2 tranzistori de comanda pentru injectoare, cei neafectati.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Dupa ce s-a realizat aceasta, se porneste motorul, se lasa circa 5 minute pornit, iar apoi, cineva curajos, trebuie sa atinga acei tranzistori sa vada daca nu cumva se incalzesc, ceea ce la mine nu s-a intamplat, iar in caz contrar se vor realiza din aluminiu, 2 radiatoare, care se vor prinde de acestia printr-un surub, iar apoi se vor fixa pentru a nu se dezlipii din vibratii cu un silicon pentru parbrize.
Si uite asa am scapat de 400euro pe care ii cheltuiam daca nu erau cei 2.
Multumiri inca odata pentru ajutor!
In total m-a costat totul 1450 RON.
Sper sa nu mai fie cineva cu aceeasi problema, iar daca este sa nu se grabeasca sa arunce banii, sa verifica cablajul pana la mufa principala, iar apoi daca acesta este in regula, sa verifice pinul echivalent problemei, apoi pe placa unde duce acesta. Mentionez ca circuitele integrate nu pica mai niciodata, deci in caz de vreo problema se poate rezolva totul foarte usor cu ajutorul unui bun electronist!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
claudiu220405 ,sunt binevenite pozele.Ajuta foarte mult pe cei care intampina o problema asemanatoare pe acest tip de motor.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Claudiu, ai putea s-l intrebi pe bunul tau specialist si electronist, daca vrea sa dai numarul lui de telefon sa-l putem avea si noi in caz de urgenta,,,cred ca ar fi interesati mai multi. Multumim anticipat.
Cu stima Claudiu.

Sus

47Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Dum Ian 30, 2011 12:21 am

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Da, in caz de urgenta, imi scrieti si va trimit pe privat!

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Multumim , secretosule.
Cu stima, Claudiu.

Sus

49Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Feb 09, 2011 11:30 am

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Apar probleme din nou, acum 2 zile, am ajutat un var sa porneasca masina, pentru ca ii murise bateria, in sfarsit am legat cablurile la mine, dupa la el, in ordinea +, iar apoi -. Am lasat masina mea pornita, am lasat sa se incarce putin bateria lui, i-a dat o cheie, nimic, moarta, dupa care ce m-am gandit e sa o accelerez putin pe a mea k sa o forteze putin si ce s-a intamplat, sincer nici eu nu stiu exact, parca am vazut o scanteie, si dupa o bucata de fum din zona motorului, ca un nor mic, si dintr-o data, a inceput pe teava de esapament, sa scaoa, ca locomotiva fum, am facut nor de fum pe o raza de 5m patrati, iar acum o tine tot asa, ce sa mai fac, pur si simplu m-am saturat, imi vine sa o duc la fier vechi, off.
Suparat:(!

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Excelent, ieri stationam, aveam motorul pornit, si dintr-o data a dat s moara motorul si a inceput sa scoata un fum gros si albastru, si mergea iar in 3 injectoare:(, mi s-a dus iar garnitura de chiuloasa, iar a inceput sa arunce ulei impreunat cu benzina, si e distrusa din nou masina..
Ce sa fac? Astept pareri!Sunt terminat.

Sus

51Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm - Pagina 2 Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Vin Feb 11, 2011 11:27 am

ebz

ebz
Moderator
Moderator
[quote="ebz77"]
""In alta ordine de idei, daca montezi toate piesele intr-un service autorizat si numai daca ai pompa de apa noua si altele, numai asa vei primii garantie la lucrare. Pentru mine cred ca este singurul lucru pe care l-as face la un service autorizat...distributia...la opel Kadet cu o axa poti sa-l faci si in parcare...mai e cielo, la aceste masini, daca se rupe cureaua de distributie nu se intampla nimic.
mai gandeste-te.
In concluzie, Claudiu, te sfatuiesc sa cumperi pompa noua si sa le montezi daca ai posibilitate la un service autorizat pentru ca e mult mai sigur si mai practic.""


Draga Claudiu, cu ceva timp in urma ti-am spus ce vezi mai sus. Tu acum te intrebi ce sa faci, astepti pareri???? Pentru ce astepti pareri daca nu le iei in calcul? Daca faceai cum s-a discutat si mergeai la un service autorizat, acum nu mai aveai probleme pentru ca aveai garantia lucrarii. Eu unul nu pot sa te sfatuiesc . Poate sunt colegi care pot sa-ti dea un sfat . Pe mine ma "depaseste" aceasta situatie. Multa bafta!!!
Cu stima, Claudiu.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum