OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 3]

1Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Empty Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Dum Ian 16, 2011 6:59 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Cu regret va anunt ca masina mea a inceput sa mearga foarte rau!
Dupa ce trec de 2000-2500Rpm, in 90% din cazuri incepe sa faca zbucituri, ca si cum s-ar ineca, dar de multe ori la rand, si imediat se aprinde martorul de la motorul electric, nu conteaza treapta de viteza.
Am auzit multe raspunsuri de la prieteni, unul care a avut tot un Vectra B cica din cauza filtrului de benzina si a sondei lambda, altul la un Passat, bujiile.
Astazi am fost la baiatul care ma ajuta pe mine cu masina(foarte bun tipul, maestru), si mi-a zis ca mi-o punea el pe Tester, dar nu are pentru Opel:( si mi-a indicat el un service in Tg-jiu, o sa ma duc marti sa vad ce rezolv, ce spune Tester-ul.
Dar astept si alte pareri din partea voastra pana atunci.
Multumesc tuturor!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Masina pleaca corect la prima cheie ?

Oricum la tine nu se poate da un diagnostic real ,decat cu o interfata .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Sa verifice EGR-ul , m-am confruntat cu o situatie din asta si s-a rezolvat printr-o curatare temeinica.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pai care EGR,TB ca de un an tot-i spun asta prin telefon,stiu eu ce mecanici are el acolo ?



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Dum Ian 16, 2011 7:44 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
O fortare in 4 000 - 4 500 amelioreaza problema ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
S-ar putea sa traga aer fals pe la burduful ala care este deasupra clapetei de acceleratie ,verifica asta este foarte posibil sa fie asta,ori slabit,ori fisurat burduful.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Masina porneste la sfert!
Am ajuns si la 6000Rpm si nimic..tot mai rau, si in plus de asta imi consuma foarte multa benzina:8-9 l/100 inafara orasului:( am mers astazi 140Km si am consumat 13l si am mers constant cu 80-90 in treapta a 5-a!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Bujiile sunt noi ?
Sonda lambda este OK ?

Claudiu nu facem nimic altceva decat sa mergem pe ghicite ,trebuie facuta diagnoza si apoi o sa vezi ,ce si cum.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
EGR nu este problema , daca era el prin fortare se mai curata un pic de impuritati si astfel se ameliora problema , macar cu putin si pentru o perioada scurta de timp . Consumul mare se datoreaza amestecului aer combustibil . Pentru ca motorul trage aer fals pe undeva , trage si mai mult combustibil , dar faptul ca aproape se inneaca inseamna ca trage mult aer .
Verifica toate furtunele , toate imbinarile .... Trebuie sa verifici foarte atent , crapaturi pot aparea si pe partea inferioara a furtunelor . Cel mai bine le dai jos unu cate unu si le verivici .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

10Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Dum Ian 16, 2011 10:00 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Consumul este intotdeauna dat de starea de functionare a EGR-ului si a sondelor lambda,sunt doua lucruri care nu trebuie neglijate,descrierea de smucituri ,de a da in nas,vin de la EGR imbacsit,asa cum s-a enumerat si mai sus,Claudiu la cate sfaturi ai primit de la comunitatea Opel Arges,cate ai aplicat ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Am primit sfaturi aseara la ora 21.trebuia aplicate atunci?ok nu este asta problema, o sa o duc oricum sa curat EGR-ul astazi, iar daca nu este din cauza asta, Domn' Stefan, imi platiti Dvs, drumul pana la pitesti la Dvs?, iar daca este ca Dvs, eu promit sa va fac 2 tutoriale!
De acord?
Vroiam sa spun ca acum am ajuns la serviciu, iar la rece de dimineata, masina nu mai schita niciun gest, i-am dat si 4000, pana s-a incalzit, (2-3 Km).....

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Se pare ca problema este rezolvata, cel putin asa cred, nu era de la EGR, TB, bujii, sonda lambda, etc. tota chestia era ca aveam uleiul mult sub minim, am completat si...merge ca inainte!Razz, dar sper ca saptamana aceasta sa curat si EGR.
Multumesc tuturor.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Tu nu ai MID?...Daca ai ulei cu mult sub nivelul lui atunci martorul luminos din bord se va aprinde(avertizand acest lucru),deasemeni pe afisaj iti apare ''Oil level check''.Daca nu ti s-a aprins martorul in bord inseamna ca trebuie sa verifici :-becul(posibil ars),-sonda de ulei si priza aferenta,-eventualele pierderi.Imposibil sa iti scada atat de mult nivelul uleiului fara se ai un avertisment in prealabil(luminos-afisaj).

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

14Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Empty Re: Vectra B - smucituri dupa 2000-2500 rpm Mier Ian 19, 2011 1:06 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Ieri a mers mai bine masina, azidimineata in drum spre munca...din nou!, maine o pun pe tester, nu ma mai complic nici eu si nici pe voi!..
\Multumesc tuturor pentru ajutor/

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Salutari tuturor, dupa delungi cautari am aflat EXACT ce are masina!
Ieri am pus-o pe tester, si am avut asa:
1.Eroare P0200-Circuit(e) injector-(00)=nu este prezent
2.Amestec Aer/Combustibil - SLAB
3.Deviere la un piston - 7, parca era
Acum toate bune si frumoase, am ajuns la mecanicul care imi face mie de obicei masina, i-am explicat ce si cum, mi-a reglat putin farurile ca nu mai bateau bine(gropile noastre) si un furtunas era scos pe la motor, unul foarte subtire si care intra in chestia aceea de aluminiu(cumva camera de admisie??), gandindu-ma imediat la voi cand mi-ati zis ca trage aer fals pe undeva. Dupa care, am plecat, am ajuns intr-o intersectie, am facut STOP-ul, iar dupa ce am plecat am mers 5 m, si am vazut ca motorul dadea sa moara(trepidatii ale masinii), am mers mai departe, cu gandul ca nu am plecat eu corect, dar mai rau, masina nu mai tragea deloc, ajungea la 50Km/h maxim, nu trecea mai mult de 2000Rpm(in orice treapta de viteza), iar in masina mirosea foarte rau a ars.
M-am intors la individ, i-am explicat a vazut si el, am ridicat capota, si, surpriza...pe unde incepe toba improsca cu ulei, si iesea foarte mult fum, mergea in 3 bujii, iar motorul scotea zgomote foarte urate, ca o bataie, si in plus de asta mi-a consumat toata benzina aprox 12 l, in 100m.
Am lasat masina acolo nemaiputand pleca cu ea. Nu am putut dormii toata noaptea de suparare.
Cand am venit astazi de la facultate, m-am dus exact acolo, mi-a desfacut capacul de la motor(cel de plastic) mi-a verificat bujiile, si a gasit asa:
- 2 bujii erau ude(ulei sau benzina)
- din cele 2, una nu facea aprindere deloc
- restul faceau o scanteie foarte mica
El a facut urmatoarele:
A dat jos bujiile ude, le-a incalzit, sa usuce ce era pe ele, nu se prea simtea miros de benzina, deci cred ca era ulei, le-a pus, pe toate 4 odata, am pornit motorul, si l-a turat putin.
A scos iar bujiile, iar din toate 4 numai una mai era uda, a mai incalzit-o odata(sau a ars-o, nu stiu cum se spune corect), dupa ce a incercat-o s-a udat imediat!
Ulei tot mai curgea din ea, a da bujia aceasta jos si a dat drumu la motor sa vada ce arunca, benzina sau ulei, pentru ca nu ne puteam da prea bine seama.
Ceea ce stiu este ca tipul este meserias, nu face decat masini straine, fara Dacii, oltcit sau magarii dinastea vechi, toata lumea zice asta, si nu zic de nebuni, daca as zice eu ca sunt necunoscator, da as mai zice, dar toti zic.
Mi-a spus sa iau urmatoarele:
Garnitura chiuloasa,
Set bujii
Semeringuri de la supape
Manopera pentru asta 100Euro, la care a zis ca tot in banii astia sa schimb si distributia.
Iar pentru ce am gasit defect pe tester a zis ca imi da el un injector, iar debitmetrul l-am gasit cu 150.
In legatura cu distributia, trebuie sa schimb cureaua, rolele si pompa de apa??, ce rol are pompa de apa, rebuie neaparat schimbata?iar rolele?ce credeti ca as putea sa las pentru altdata?sau nu trbeuie neaparat schimbat la distributie.
Chestia este ca nu dispun de foarte multi bani, trebuie sa ma incadrez in 1100RON cu tot cu manopera, care nustiu daca este mult sau putin!
Astept pareri din partea voastra...Multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Claudiu, iti recomand CLAR si raspicat bagi totul in ea nou nu te zgarcii, asa ai facut pana acuma,omule daca mecanicul tau a gasit intelegere si te ajuta cu tot ce a spus el acolo ,pune totul nou, pompa de apa trebuie schimbata odata cu schimbarea distributiei,singurul lucru care ma opun este debitmetrul pretul debitmetrului este low cost deci calitate jalnica,atat si treci la treaba, nu te zgarcii, schimbi frumos ca la carte, chit set complet distributie,bujii pui NGK BKR6EK.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
AM inteles, debitmetrul este de la dezmembrari, de aceea are acest pret, iar in legatura cu manopera?ce credeti este bine?

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Daca-ti schimba si chit complet distributie nu mai sta pe ganduri,spor la treaba.

Am sa postez schema si tot ce trebuie sa faci,dar mai tarziu.

Later edit:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Schimba toata distributia , daca o faci pe jumatate , piesele pe care le refolosesti fiind uzate intr-o oarecare masura vor uza piesele noi mai repede decat normalul de uzura si dupa o perioada de timp , relativ scurta , va trebui sa schimbi din nou distributia , o afacere nu prea buna dupa parerea mea .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Cand schimbi distributia ESTE NECESAR sa verifici si rola de la pompa de apa.Daca aceasta are CEL MAI MIC joc degeaba schimbi distributia toata pe nou.ATENTIE sruruburile de la rolele axelor cu came ''se schimba'',deasemeni suruburile de la fulia arborelui cotit ''se schimba''.Daca iti da ulei in piston atunci ghidurile de la supapele,de pe pistonul respectiv sunt uzate excesiv(trebuie verificate si supapele in sine sa nu aiba uzura si acestea).
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Trebuie sa schimbi si simeringurile de la rolele axelor cu came,deasemeni daca se umbla la ambele axe se schimba absolut toate suruburile de la ambele rampe.OBLIGATORIU.
Daca o faci sa o faci in caracter.Imi pare rau pentru tine,dar nu dispera se face.Putina rabdare.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Claudiu daca nici acuma nu faci ce trebuie,lasane tata,la cata informatie ai aici,ai putea sa te axezi pe schimbatul distributiei la X16XEL.

Haios

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Doamneeee, doamneeee, ce ma fac eu cu voi baieti..cesamai, nota 1000, multumesc pentru tot, oricum mai bine nu merg cu ea decat sa nu schimb totul;) nu ma zgarcesc la bani, numai ca ai mei ziceau ca nu imi dau bani, iar singur...nu se prea poate!In fine, pana la urma mi-au dat, 1000 mai dispun eu de 400 si o sa imi ajunga!
Am gasit si preturi cu ajutorul lui Ionut Tudoras
Distributia:330+120pompa
Simeringuri:2,7x16=43,2
Debitmetru:270 nou, 150 de la dezmembrari
Bujii:15x4=60RON
Un injector:il primesc de la mecanic gratuit(prieten)
Garnitura chiuloasa:80-90 ron(80 cea cu diam.80 si 90 cea cu diam 80,5)aici mai vreau un raspuns de la voi, ca nu a putut nimeni sa ma lamureasca.
Mana de lucru:400RON

TOTAL: 450+43,2+270+60+80+400=1303, acum mai castig la pompa, ce ziceti se merita de la dezmebrari?

Consumul de ulei se va reduce dupa acestea?sau trebuie segmentarea facuta?

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
ksper a scris:Cand schimbi distributia ESTE NECESAR sa verifici si rola de la pompa de apa.Daca aceasta are CEL MAI MIC joc degeaba schimbi distributia toata pe nou.ATENTIE sruruburile de la rolele axelor cu came ''se schimba'',deasemeni suruburile de la fulia arborelui cotit ''se schimba''.Daca iti da ulei in piston atunci ghidurile de la supapele,de pe pistonul respectiv sunt uzate excesiv(trebuie verificate si supapele in sine sa nu aiba uzura si acestea).
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Trebuie sa schimbi si simeringurile de la rolele axelor cu came,deasemeni daca se umbla la ambele axe se schimba absolut toate suruburile de la ambele rampe.OBLIGATORIU.
Daca o faci sa o faci in caracter.Imi pare rau pentru tine,dar nu dispera se face.Putina rabdare.
In cea de-a 2-a imagine este tot setul de garnituri de la chiuloasa?
Tot ce este acolo trebuie sa schimb?

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da,garnituri,suruburi,simeringuri.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Revin cu cateva intrebari, nustiu daca sunt offtopic, iar in caz ca gresesc, SCUZELE DE RIGOARE!
Care sunt cauzele probabile ale distrugerii garniturii de chiuloasa?
Care sunt cauzele care distrug Debitmetrul?
Mai jos o sa pun imaginea cu garnituri, simeringuri, suruburi, pe care a postat-o Ksper, dar si explicarea fiecarei componente din imagine, pe care tot Ksper mi le-a zis(asta pentru cei ce vor intampina problemele mele si o sa puna aceeasi intrebare ca si mine) "Ce sunt restul de garnituri din imagine?"
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Si de la stanga la dreapta este asa:
1.Garnitura de chiuloasa
2.Garnitura evacuare
3.Garnitura admisie
4.Garnitura capac lateral dreapta
5.Suruburi chiuloasa
6.Inele ghidaje(injectoare)
7.Simeringuri role axe cu came
8.Inel zero sau garnitura corp termostat
9.Garnitura capac culbutor

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 3]

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum