Salutari tuturor, dupa delungi cautari am aflat EXACT ce are masina!
Ieri am pus-o pe tester, si am avut asa:
1.Eroare P0200-Circuit(e) injector-(00)=nu este prezent
2.Amestec Aer/Combustibil - SLAB
3.Deviere la un piston - 7, parca era
Acum toate bune si frumoase, am ajuns la mecanicul care imi face mie de obicei masina, i-am explicat ce si cum, mi-a reglat putin farurile ca nu mai bateau bine(gropile noastre) si un furtunas era scos pe la motor, unul foarte subtire si care intra in chestia aceea de aluminiu(cumva camera de admisie??), gandindu-ma imediat la voi cand mi-ati zis ca trage aer fals pe undeva. Dupa care, am plecat, am ajuns intr-o intersectie, am facut STOP-ul, iar dupa ce am plecat am mers 5 m, si am vazut ca motorul dadea sa moara(trepidatii ale masinii), am mers mai departe, cu gandul ca nu am plecat eu corect, dar mai rau, masina nu mai tragea deloc, ajungea la 50Km/h maxim, nu trecea mai mult de 2000Rpm(in orice treapta de viteza), iar in masina mirosea foarte rau a ars.
M-am intors la individ, i-am explicat a vazut si el, am ridicat capota, si, surpriza...pe unde incepe toba improsca cu ulei, si iesea foarte mult fum, mergea in 3 bujii, iar motorul scotea zgomote foarte urate, ca o bataie, si in plus de asta mi-a consumat toata benzina aprox 12 l, in 100m.
Am lasat masina acolo nemaiputand pleca cu ea. Nu am putut dormii toata noaptea de suparare.
Cand am venit astazi de la facultate, m-am dus exact acolo, mi-a desfacut capacul de la motor(cel de plastic) mi-a verificat bujiile, si a gasit asa:
- 2 bujii erau ude(ulei sau benzina)
- din cele 2, una nu facea aprindere deloc
- restul faceau o scanteie foarte mica
El a facut urmatoarele:
A dat jos bujiile ude, le-a incalzit, sa usuce ce era pe ele, nu se prea simtea miros de benzina, deci cred ca era ulei, le-a pus, pe toate 4 odata, am pornit motorul, si l-a turat putin.
A scos iar bujiile, iar din toate 4 numai una mai era uda, a mai incalzit-o odata(sau a ars-o, nu stiu cum se spune corect), dupa ce a incercat-o s-a udat imediat!
Ulei tot mai curgea din ea, a da bujia aceasta jos si a dat drumu la motor sa vada ce arunca, benzina sau ulei, pentru ca nu ne puteam da prea bine seama.
Ceea ce stiu este ca tipul este meserias, nu face decat masini straine, fara Dacii, oltcit sau magarii dinastea vechi, toata lumea zice asta, si nu zic de nebuni, daca as zice eu ca sunt necunoscator, da as mai zice, dar toti zic.
Mi-a spus sa iau urmatoarele:
Garnitura chiuloasa,
Set bujii
Semeringuri de la supape
Manopera pentru asta 100Euro, la care a zis ca tot in banii astia sa schimb si distributia.
Iar pentru ce am gasit defect pe tester a zis ca imi da el un injector, iar debitmetrul l-am gasit cu 150.
In legatura cu distributia, trebuie sa schimb cureaua, rolele si pompa de apa??, ce rol are pompa de apa, rebuie neaparat schimbata?iar rolele?ce credeti ca as putea sa las pentru altdata?sau nu trbeuie neaparat schimbat la distributie.
Chestia este ca nu dispun de foarte multi bani, trebuie sa ma incadrez in 1100RON cu tot cu manopera, care nustiu daca este mult sau putin!
Astept pareri din partea voastra...Multumesc