OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 7 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 7 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 7 din 11]


Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Rezumarea primului mesaj :

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....


Lion a scris:Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:


http://supervizor.wordpress.com/
Sus

sergiu


VIP
VIP
Era o eroare temporara ,cand defectul nu mai e prezent si se remediaza uneori de la sine ecu sterge automat eroarea stocata la punerea contactului de aprox 40 de ori.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Yulius44

Yulius44
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru raspuns! Sa cred pana la urma ca de vina sunt lipiturile reci?

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Daca nu mai apare eroarea nu trebuie sa iti faci griji,doar daca incepe sa te sacaie mai des trebuie sa te ingrijorezi,nu ai cum sa iti dai seama de unde este defectul daca el a disparut si nu mai apare,poate fi doar un contact imperfect care sa restabilit singur,sau o eroare de comunicare.Bafta

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Mi-a reaparut eroarea P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
iar pe langa ea mai am si eroarea P1614 SBDS Interactive Codes Question Neutral

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

Unitatea de control recunoaşte defecţiune a circuitului prin intermediul unei logici de evaluare internă.
Compoziţia amestecului măsurată este neverosimil, cu compoziţia amestecului calculată
Defectarea componentei:
Bobina de aprindere - Aprinderea directă

P1614 SBDS Interactive Codes

Asta ramane in aer.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ioio

ioio
Membru nou
Membru nou
Am efectuat si eu testul agrafa si mi-a generat urmatoarea eroare:
- P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunctio
Eroarea asta mi-a aparut dupa ce masina dimineata nu mi-a mai pornit. Cand ii dau cheie zgomotul produs e ca si cum electromotorul ar patina in gol.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este foarte probabil sa ai o problema pe ECU sau pe electromotor,nu pot sa-mi dau cu presupusul,trebuie facuta o diagnoza auto si apoi mai vedem,as dori sa faci urmatorul test,scoate bobina de inductie,pune o bujie pe una dintre pipele bobinei de preferat pe una din mijloc,apoi pune contactul si observa daca exista scanteie pe bujie,astept rezultatul acestui test.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ioio

ioio
Membru nou
Membru nou
Am facut testul propus si exista scanteie pe toate pipele. Am demontat si EGR-ul si este blocat pe inchis.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este super ok,inseamna ca nu ai decat alta problema decat ECU,adica asa cum ai banuit si vad ca ai demontat,EGR.Cureti frumos si-l faci sa culisese cu grija si rabdare.Si nu uita sa-i multumesti celui cauia te-a ajutat astazi,ai link la mine in semnatura, Wink .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ioio

ioio
Membru nou
Membru nou
Am curatat EGR-ul (aproximativ 2 ore cu Cillit BANG), l-am montat si a pornit masinuta fara probleme.

Sus

joco7475

joco7475
Membru nou
Membru nou
Buna seara ,a-si avea si eu o intrebare : care este semnificatia codului p0460 : Fuel Level Sensor Circuit Malfunction .

Va multumesc anticipat.

PS. Este vorba de un vectra b 2001 motor z18xe

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
P0460 Fuel Level Sensor Circuit High Input
Short to voltage in circuit to control unit terminal 57 (X67)


P0460 Fuel Level Sensor Circuit Low Input
Short to ground in circuit to control unit terminal 57 (X67)


P0460 Purge flow sensor circuit malfunction
The control unit recognises the malfunction of the circuit via an internal evaluation logic.


Aceste coduri sunt specifice masinii dumneavostra,este o problema pe primele coduri,incercati sa analizati foarte bine contactele electrice ale pompei de benzina sau releul acesteia cat si senzorul de nivel,este foarte posibil sa fie doar o problema de contact electric,se rezolva cu putin spray de contacte electrice.
Trebuie sa verificati si mufa de mai jos care vine pe ECU,pinul 57,mai precis:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

joco7475

joco7475
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru acest raspuns promt.Poate fi ca din cauza asta cand am in rezervor mai putin de 10 l de benzina sa nu se accelereze rampa?Am observat de mai multe ori ca nu se accelereaza si da in nas, dar numai in rampa.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este posibil sa aveti o problema cu pompa de benzina in mod normal nu ar trebui sa aveti aceste simptome decat daca rezervorul arata pe rosu.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

joco7475

joco7475
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru raspuns si scuze pentru greseli.
O seara placuta!

Sus

adyoana

adyoana
Membru nou
Membru nou
Buna seara.AM si eu o zafira a motor 1,6 16 valve si am urmatoarea eroare 1540,si semnul de rezervor cu steluta aprins in bord.Ma puteti ajuta cu o informatie?Multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Aveti probleme pe instalatia sau comanda electronica a aerului conditionat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adyoana

adyoana
Membru nou
Membru nou
Multumesc pt raspuns.dar totusi nu vad care e problema mai ales ca-mi functioneaza aerul conditionat,poate e de la freon,aproximativ 23 la suta in instalatie.Daca vrei si poti sa-mi dai mai multe detalii ti-as fi recunoscator,mai ales ca pe la mine nu am dat de cineva sa-mi spuna exact ce are.P.S.Cateodata se stinge singur in mers sau are o lumina mai slaba sau cand pornesc se stinge si se aprinde la 10 15 secunde

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este foarte posibil sa aveti un inceput de scurtcircuit pe firele de alimentare al ECM-ului modul electronic de comanda al AC-ului situat in aripa dreapta,in general acolo sunt problemele majore,verificati cu atentie acel cablaj.

Daca nu are nici o problema posibilitatea ca modul sa fie defect dar si asta se repara.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adyoana

adyoana
Membru nou
Membru nou
Sincer sa fiu am probat e c m -ul cu altul identic si tot asa imi apare.e c m-ul meu l-am pus pe alta zafira si nu are probleme.cred.nu stiu ce sa-i mai fac.ma dispera cand vad becul ala aprins in bord.sa verific cablajul de la ecm la ventilatoare?nu e de la presiunea de la freon?multumec ca esti dispus sa ma ajuti

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da cablajul de la ECM la ventilatoare si apoi gramajul freonului din instalatie se poate afla printr-o diagnoza auto nu acurat ,dar iti poti da seama cat de cat.

Sapati pe acel cabalaj, eu acolo cred ca aveti probleme si daca da, sa faceti si poze sa stim si noi de problema concret.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Mier Apr 25, 2012 7:56 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adyoana

adyoana
Membru nou
Membru nou
Multumesc pt sfat.o sa incerc sa desfac acel cablaj sa vad daca e ceva.Ma surprinde faptul ca e prinsa destul de bine instalatia de la ecm la ventilatoare.O sa vedem.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Mier Apr 25, 2012 7:37 pm, editata de 2 ori (Motiv : Respectati cerintele regulamentului,multumim pentru intelegere,orice fraza in limba romana se incepe cu litera mare.)

Sus

173Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor - Pagina 7 Empty problema la opel g cu motor de 2000 Mier Iun 06, 2012 4:26 pm

bav

bav
Membru inactiv
Membru inactiv
Va salut.Am si eu o problema la Opelul meu.Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna si mie ce traducere are codul de eroare 1635.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Aveti probleme pe bujiile incandescente.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ph22dub

ph22dub
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua colegi..

Am si eu un Opel Astra G 1.6 16v si imi apare P0170 fuel trim malfunction bank 1 senzor 2..imi poate spune cineva de la ce este si la ce ar trebuii sa ma uit.

Va multumesc.
Andrei.



Ultima editare efectuata de catre Niky in Vin Iun 15, 2012 12:54 am, editata de 1 ori (Motiv : Va rog frumos sa cititi regulamentul. Orice fraza in limba romana incepe cu litera mare.)

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Buna ziua si bine ati venit pe forum.

Acest cod poate sa apara din foarte multe cauze:

-sonda Lambda 1

-debitmetru de aer

-senzor MAF

-aer fals pe la furtune

-pompa sau regulatorul de presiune

-ECU defect, etc

Pana nu faceti o diagnoza amanuntita nu ne putem da seama de la ce e.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 7 din 11]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum