OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 3 din 3]


1Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 3 Empty Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Sam Feb 27, 2010 12:02 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Salutare,
de cand am luat interfata de diagnoza mereu stau cand imi permite timpul in corsica si mai analizez diferiti parametrii si intotdeauna am dat peste unul care nu se vrea a fi normal sub nici o forma, desi am fost sfatuit ca interfata de diagnoza mai joaca feste si sa incerc si pe alte variante de motoare dar asemanatoare cu al meu rezultatele au fost mereu la fel, presiune ulei motor mica,am facut comparatie cu alte motoare identice cu al meu sau cel putin la fel am comparat un Z10XE cu al meu Z10XEP si la motoarele comparate presiunea ulei motor era normala,specific ca pierderi de ulei nu am pe nici unde am verificat atent de fiecare data,motorul nu mananca ulei joja este mereu controlata si ramane aceiasi cantitate ca si indicatie,folosesc ulei Magnatec Castrol 5W40,data trecuta am folosit GM 5W30 dar nu am fost multumit,voi ramane pe Castrol numarul de kilometrii ai masinii sunt de 37215 voi ce sfaturi sau recomandari imi dati,vreau ca la urmatorul schimb de ulei sa folosesc la indemnul lui raducu ion(el a asa a scapat de problema la fosta lui Agila)sa folosesc o [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] motorul interior,o fi bine sau de la ce ar putea fi cauzele unei presiuni mici in motor ?



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Dum Mar 20, 2011 10:27 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky


Moderator
Moderator
Si eu la vechea Dacie aveam presiune peste 6 la rece si 4 la cald dupa ce am facut motorul, dar Dacia nu avea regulator de presiune de acea nu stiu ce sa cred

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Avea si Dacia regulator de presiune integrat in pompa de ulei si in filtrul de ulei.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este clar,regulatorul de presiune nu-si face treaba, asteptam lucrarea de la tine, sa ne convingem.Sper sa nu fie mai rau de atat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Presiune mare in rampa = excelent
Dar nu mai mare de 6 bari ca altfel regulatorul de presiune e blocat si mila mi-e de pompa de ulei....

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Oare regulatorul acesta se deblocheaza sau trebuie schimbat?

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Se curata,o bila si un resort.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Am gasit o serie de aditivi pentru uleiul de motor care rezolva multe probleme. Sunt cele din gama LiquiMoly iar gama de produse disponibile se gaseste orientativ , [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] .
Cat despre motorul tau Stefan ai putea folosi si Castrol dar cel de aici (si eu am acelasi indicativ de ulei, numai ca e GM) [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
SorinSimion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da, Sorine uite o frumoasa postare si constructiva pe deasupra.

Cunosc acel ulei ,dar este foarte scump si nu-mi permit. Very Happy

Oricum sa ramanem la subiect o sa vedem cum vor evolua lucrurile,interesant acel aditiv de orprire scurgeri,o sa citesc despre el mai mult.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

nyky85 spune-mi te rog, care surub l-ai gasit cu probleme din cele de mai sus.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Surubul numaru 3, cel de jos, care intra in motor.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Crezi ca putem vedea cumva la intalnire, daca apari ,daca pierde pe acolo,ulei ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Problema este ca nu pot ajunge la intalnire, nici pe 4 ,nici pe 18, deoarece sunt de servici. Se poate vedea numai daca se da tamponu jos. Dupa 5 pana pe 11 Martie sunt liber, Daca vrei il putem da jos sa vedem ce e acolo si putem face si un tutorial (demontare montare curea acesorii, tampon drepta motor etc).

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Evident tutorial nici nu se pune problema sa nu fie,numai puturosii nu vor sa faca tutoriale. Very Happy

Deci trebuie dat suportul jos,ok, hai ca vorbim sa vedem ce si cum.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sorinsimion

sorinsimion
Membru suspendat
Membru suspendat
Se pare ca e mare mister mare aici. Nu inteleg povestea cu surubul nr.3. Ce legatura are cu presiunea ? Va dati seama oare ce ar insemna, pentru un motor, ca presiunea de ulei sa fie dependenta de un surub ? Hmm...
OP-COM, nu are de unde sa citeasca presiunea de ulei a motorului. E o mare pacaleala.
Pana acum nimeni nu mi-a raspuns la intrebare: De unde stie softul presiunea de ulei ?
Multi parametri din OP-COM sunt pur orientativi.
Stefan, ai o falsa problema cu presiunea de ulei.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
nyky85 am studiat putin problema si sunt convins ca am aceiasi problema ca si tine,ok vedem cum facem si ne intalnim sa ne rezolvam problemele,o sa fac rost si de pasta speciala de etansare.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sorinsimion

sorinsimion
Membru suspendat
Membru suspendat
Stefan, spune-mi si mie care e problema in detaliu pentru ca tot nu am inteles. Sau e tot o banuiala ...

Sus

Radovan_eu

Radovan_eu
Membru nou
Membru nou
Buna ziua. Am schimbat garnitura capacului de la culbutori la o corsa z10xe la masina unei colege si am observat lipsa uleiului in rampa, axele erau aproape uscate cu unele came cu aspect de rufina fina si uzate. Aveti idee cam de la ce ar putea fi? Becul de ulei nu palpaie, pierderi nu are.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 3 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum