OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 3]


1Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 2 Empty Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Sam Feb 27, 2010 12:02 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Salutare,
de cand am luat interfata de diagnoza mereu stau cand imi permite timpul in corsica si mai analizez diferiti parametrii si intotdeauna am dat peste unul care nu se vrea a fi normal sub nici o forma, desi am fost sfatuit ca interfata de diagnoza mai joaca feste si sa incerc si pe alte variante de motoare dar asemanatoare cu al meu rezultatele au fost mereu la fel, presiune ulei motor mica,am facut comparatie cu alte motoare identice cu al meu sau cel putin la fel am comparat un Z10XE cu al meu Z10XEP si la motoarele comparate presiunea ulei motor era normala,specific ca pierderi de ulei nu am pe nici unde am verificat atent de fiecare data,motorul nu mananca ulei joja este mereu controlata si ramane aceiasi cantitate ca si indicatie,folosesc ulei Magnatec Castrol 5W40,data trecuta am folosit GM 5W30 dar nu am fost multumit,voi ramane pe Castrol numarul de kilometrii ai masinii sunt de 37215 voi ce sfaturi sau recomandari imi dati,vreau ca la urmatorul schimb de ulei sa folosesc la indemnul lui raducu ion(el a asa a scapat de problema la fosta lui Agila)sa folosesc o [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] motorul interior,o fi bine sau de la ce ar putea fi cauzele unei presiuni mici in motor ?



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Dum Mar 20, 2011 10:27 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato


Vizitator
Dupa atatea operatiuni,tot catre pompa de ulei inclin.Mosu' meu are o agila z10xe din 2001 si face acelasi lucru ca si al tau,a schimbat ulei,a bagat si prostii de aditivi, nimic,la ralanti tot se aprinde.

Sus

robert.s_robert

robert.s_robert
Membru nou
Membru nou
Problema arcului supapei poate fi prezenta si la Y17DT ?Intreb acest lucru deoarece si la mine se aprinde sau palpaie becul la relanti dupa ce am mers cativa km cu masina, iar daca accelerez fie chiar foarte putin se stinge... este posibil sa mi se strice ceva? Va multumesc,Robert.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Tu lasa arcul in pace si schimba K-classicul apoi mai vedem ce iese

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
In sfarsit sunt linistit in ceea ce priveste presiunea de ulei,este normala,am reusit sa fac diagnoza cu un tester profesional numit Mega Macs 42.



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Mier Ian 04, 2012 11:07 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

30Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica - Pagina 2 Empty Re: Corsa A/B/C/D - presiune ulei motor mica Mier Ian 04, 2012 10:47 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Cine are Corsa pe benzina Z**XE/P,rog sa scoata mufa de la senzorul de presiune ulei si sa-mi spuna daca se aprinde martorul in bord.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

FOX

FOX
Senior +
Senior +
Si apoi pornesc motorul si trebuie sa se aprinda martorul daca nu ce se intampla? Spune si tu mai detaliat.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Se ridica capota,se scoate mufa de la senzorul de presiune,se porneste masina si se observa in bord daca se aprinde martorul de presiune ulei sau ce se intampla ?

Eroarea am sa o sterg eu gratis la cel care ma ajuta cu aceasta informatie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Te voi ajuta eu astazi, Stefan .
Putem sa si schimbam senzorul presiune ulei, daca vrei sa gasim problema.

Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
supervizor a scris:Domnilor, astazi am elucidat misterul,senzorul este bun,... Question


Am facut schimbul de senzor,ramane sa intelegem de ce nu arata nimic in bord cand deconectam acel senzor,oricum mersi mult.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Asa se manifesta si la mine daca scot mufa nu indica nimic in bord.Dupa cate stiam motoarele astea au cate doi senzori unul de presiune circuit si altul de nivel in baie,probabil trebuie facuta o punte la mufa dupa ce o scoatem ca sa indice ceva pe bord dar nu sunt sigur ,zic si eu ,normal ar fi trebuit sa arate beculetul cand se scoate mufa.
PS:Cred ca trebuie data la masa mufa.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]



Ultima editare efectuata de catre sergiu in Dum Ian 08, 2012 10:30 pm, editata de 1 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ce bine imi pare ca ai deschis subiectul, desi nu ai fost la intalnire,imediat voi reedita postul si voi veni cu date momentam scanez ceva. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut !

Cred ca este vorba despre un circuit normal deschis, care in momentul cand "da de presiune mica" , anunta utilizatorul ca i-a cazut presiunea "pe jos" . De aceea cand scoti mufa nimeni nu spune nimic ....."tabloul de bord".

Puteti simula functionalitatea sistemului daca scoateti mufa si o montati pe alt traductor similar (extra motor) pe care il tineti apropiat de masa masina (-).

Traductorul de-l aveti in mana (cel de simulare) trebuie sa aprinda martorul in bord.

Cu respect,

Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK ,sa elucidam povestea, este ceva de genul cum ai spus tu Sorine numai ca nu este un circuit normal deschis ci un circuit normal inchis,de fapt ce face acest senzor de presiune,el citeste in permanenta presiunea din motor in cazul motorului meu 1.5 barr,circuitul este inchis mereu si informatia curge direct catre ECU, in mod normal el daca s-ar deschide (cablaj intrerupt,senzor defect ) ne-am da seama imediat de aceasta problema daca la punerea contactului nu ar mai lumina in bord este vorba despre martorul din bord cu acest semn [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link],ei atunci cand el nu mai lumineaza la punerea contactului sa va puneti mari intrebari.

In momentul cand exista probleme pe presiunea de ulei si va lumina in bord,trebuie sa trageti pe dreapta si sa vedeti despre ce este vorba ,deoarece nu mai exista ungere in motor si stiti prea bine ca asta inseamna dezastru.

Acest martor trebuie sa se aprinda in prima faza la punerea contactului,imediat dupa pornirea motorului trebuie sa se stinga cand ajunge la turatia minima de lucru a motorului.O sa ma intrebati de ce nu se intampla nimic atunci cand scoatem firul de la senzor cand il lasam in aer,pai cum nu, se intampla oameni buni, el nu mai este prezent in bord,deci este super ok,ceea ce am testat noi astazi, la intalnire,cand avem circuitul normal inchis, deschis,atunci nu mai avem martor in bord si asa nu vom mai stii niciodata daca vom avea probleme cu presiunea de ulei.

Schema circuitului de conectare al acestui senzor este urmatoarea:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Cum lucreaza un senzor de presiune:






Acuma sa vorbim despre senzorul de nivel ulei motor,da acest senzor este prezent la masinile mai noi de ani si are semnul urmator in bord:

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Cum lucreaza un senzor de control nivel sau avertizare nivel scazut:



Am speranta ca va vor fi de folos aceste lucruri si veti intelege ceva din ele.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Si mie i mi arata pe op-com presiune mica, dar becul functioneaza normal. Unde as putea face un test de presiune?

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Stefan,

Avem nevoie de un dispozitiv de masurare presiune ulei. Un manometru cat de cat (bunut) cu purja , un racord flexibil (conducta flexibila de frana) si adaptare intre aceste doua piese si un manocontact vechi, pe care sa-l bransam direct pe masina si sa vedem presiunea in rampa in timp real .

Ce zici ?

Asa am putea sa-i raspundem si lui nyky85 dar si altora ce au nevoie.

Cu respect,

Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da,m-am gandit si la acest aspect dar nu vreau sa fie mecanic,eu am vrut sa va fac o surpriza ,dar nu mi-a iesit,tata a vandut Dacia lui cu tot cu ceasurile de masurare a presiunii si temperatura a uleiului ,asta e,dar voi face rost de un astfel de ceas,se alimenteaza la 12V iar firul de masa se insereaza cu cel de la masa.In acest mod aflam mai multe aspecte.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Ce fel de ceasuri de masurare a temperaturii si uleiului ai nevoie ? Acelea care se puneau unele langa celelalte, rotunde, prinse intr-un dreptunghi ? Incearca sa dai mai multe amanunte, poate mai gasim ceva pe la tara.

Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da,exact despre acele ceasuri,este vorba.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut !

Am vazut o trusa de masurat presiune ulei frumoasa la 100 lei ! Cu adaptoare pentru mai multe tipuri de motoare.

Facem o cheta ?

Cu respect,

Sorin

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Eu sunt primul.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu se merita,stati cuminti,mai bine dati zvon in tara despre ceasurile de la batrana noastra Dacie,toti parintii nostri aveau asa ceva in masina, erau la moda. Wink

Mai bine punem cheta,pentru un ceas pentru masurat compresia ala DA ,se merita,dar asta in alta parte si nu aici,ca devenim Off topic .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Astazi a-m reusit sa confectinez un manometru si sa masor presiunea de ulei, de unde am obtinut urmatoarele valori: -motor rece 5,4 bari -motor cald la 90 de grade 2,6 bari.

Am doua intrebari:

1. Este normal ca presiunea sa stea la 2,6 bari cu motorul cald? Am inteles ca normal trebuie sa fie la 1,5 bari deoarece are regulator de presiune

2. In situatia de fata la aceasta presiune mai este nevoie sa schimb cuzinetii? (mentionez ca este un moft al mecanicului, a zis ca daca tot dau baia jos sa vad daca are depuneri, sa schimb si cuzinetii ca tot umblu acolo)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
1.WOA foarte ciudat ,pai daca ai asa valori mari de ce da pe OP-COM under pressure,adica presiune mica ,ce sa mai vorbim,ciudat rau de tot,instrumentul de masura este unl validat ,etalonat pe calitatea masurarii presiunii ?

2.Sincer presiunea nu este ok, asa cum ai spus ,ar trebui sa fie maxim 1.5 barr,eu unul daca as schimba cuzineti,as trai linistit, pentru ca sunt de principiul ca piesa noua in astfel de ansamble, nu are efect, decat daca sunt toate noi. Wink



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Lun Ian 23, 2012 11:07 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Nu este validat, este cumparat si adaptat de mine sa pot masura. Am m-ai masurat si alte presiuni cu el inainte si tind sa cred ca este bun, iar furtunul de legatura intre manometru si racord se umflase destul de tare. Am atasat si doua poze

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]



Ultima editare efectuata de catre nyky85 in Lun Ian 23, 2012 11:27 pm, editata de 1 ori

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Nyky85 ,

E super normala presiunea. Eu la batrana Dacie aveam la cald cu ulei de calitate indoielnica 2.2 bari la cald si la rece tot asa 5.5 bari.

Nu umbla la cuzineti. E pacat. Motorul e perfect. Op-Com de unde stie care e presiunea de ulei la motor ? Aici sa ne explice Stefan de unde primeste acesta informatie ca eu nu inteleg. SorinSimion



Ultima editare efectuata de catre SorinSimion in Lun Ian 23, 2012 11:48 pm, editata de 1 ori

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Si eu la vechea Dacie aveam presiune peste 6 la rece si 4 la cald dupa ce am facut motorul, dar Dacia nu avea regulator de presiune de acea nu stiu ce sa cred

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum