OpelArges
Vectra B - nu mai porneste simptome/cauze/solutii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - nu mai porneste simptome/cauze/solutii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

lucian

lucian
Membru inactiv
Membru inactiv

Salut prieteni,

Am si eu un cod de eroare pe tester si nu-i mai pot da de cap, unii spun k ca e de la compresie , altii pompa de benzina , nu mai stiu ce sa mai cred, va rog sa ma ajutati , k ca iubesc masina la nebunie si e adusa din Germania , si acum dau la automat si nu mai vrea deloc sa porneasca , AJUTATI-MA FRATILOR , am un Opel Vectra , motor de 1.8 16 v ,85 kw ,115 cp model Germania xe Sad



Ultima editare efectuata de catre ebz in Mier Feb 22, 2012 10:54 am, editata de 1 ori (Motiv : Avem rugamintea sa cititi regulamentul forumului inainte de a posta si sa respectati puctele acestuia. Nu mai folositi prescurtari de tip chat sau SMS si nu mai srieti cu majuscule(inseamna ca tipati la noi). Multumim pentru intelegere.)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Nu prea vad ce cod aveti ?

Se aude zumzaitul de la pompa de benzina cand puneti contactul,daca da verificati daca aveti scanteie pe bobina de inductie ,se scoate bobina si se pune o bujie pe fiecare dintre pipele bobinei si se da la automat, daca nu aveti scanteie, posibil bobina de inductie defecta sau ECU.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Prima data verifica ce a spus stefan adica aprinderea,apoi verifica daca pompa de benzina se aude,daca nu se aude ,cu o lampa de control (sau un bec de pozitie,sau un multimetru)verifici daca ai tensiune la mufa pompei pui pe cineva sa puna contactul si tu masori,daca vine curent si pompa nu se aude inseamna ca e arsa,
A doua varianta poate fi si senzorul de turatie dus ,dar asta iti da cod de eroare, fa testul cu pedalele si posteaza codul,sigur te putem indruma cu exactitate spre problema daca ne spui codul generat.Multa bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Nu te mai chinui !
Este de la imobilizator.

Sus

5Vectra B - nu mai porneste simptome/cauze/solutii Empty Vectra B - nu porneste Vin Ian 31, 2014 6:33 pm

bysconty

bysconty
Membru inactiv
Membru inactiv
salut tuturor am o vectra b din 96 motor 1.8i problema este ca nu mai vrea sa porneasca deloc,motorul nu invarte,ba mai mult se stinge tot bordul cand invart cheia,am schimbat bateria,degeaba,apoi am pus contactu si am dat curent la electromotor cu un fir si porneste,de aici cred ca problema ar fi contactul (partea electrica) as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu o informatie sau un tutorial cum il pot schimba si daca se gaseste la magazinele de piese auto sau trebuie luat unul sh.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Va salut.
Asi dori o parere din partea dumneavoastra. Masina este un Vectra B1 cu X20XEV.
Sambata am fost cu masina la Pitesti(Achan),toate bune, masina si motorul functioneaza impecabil.
Plec de la Pitesti(Auchan), toate bune.
Am ajuns in Mioveni si in dreptul LIDL se aprinde "CheckEngine", insa motorul functineaza in continuare in parametri.
Am ajuns in parcare, opresc motorul, duc ce era de dus acasa si ies cu diagnoza afara.

Pun diagnoza, pun contact, ma conectez la ECU pe motor si doua erori
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Dau si sterg erorile, s-au sters, se stinge martorul checkengine, dau "refresh" la lista cu erori si nu a mai aparut nimic.
Ies din diagnoza conform comenzilor si iau contactul de la masina.
Pun iar contactul, astept sa se stinga martorii, s-au stins corect, pornesc motorul normal, totul functiona perfect, turometru constant 850rot/min,
am accelerat pana la 6500rot/min 4-5secunde, totul normal.
Am zis totusi sa fac o tura cu ea.
Am iesit din parcare, totul normal la functionarea motorului(putere-turaie-relantiu), dau treapta 1-2-3 cu schimb la aproximativ 3000rot/min, totul ok.
Am rulat printre blocuri(o artera secundara) cam 2-3km).
Am intors si spre parcare IAR se aprinde checkengine, dar motorul functiona normal.
Parchez, fac diagnoza si IAR aceleasi erori. P0335 si P0560, DAR, acum diagnoza am facut-o cu motorul pornit si nu s-a sters decat P0560 care la "refresh" nu a mai reaparut. Am ramas cu P0335-ul, care nu am mai reusit sa o sterg.
Opresc motorul si de atunci nu a mai pornit.
Eroarea "ma duce" spre senzor kranckshaft, de aici si problema ca nu mai pot porni motorul, cel putin asa am dedus eu. Interesant este faptul de cum a cazut dintr-o data asa,...nu am avut probleme cu motorul pana acum deloc. Am facut tara pe drumuri, am fost 5000km prin Italia si nu am avut probleme deloc...

Problema banuiesc ca este ceva mai delicata, ceva a dus la defectarea acestui senzor.
Deci in concluzie avem doua erori aparute simultan P0335 si P0560. Ce, sau care ar putea fi cauza care a dus la aceste doua erori.
Motorul functiona impecabil. Dezbatem problema sa ajungem la o concluzie si explicatie corecta. Va multumesc si astept parerile dumneavoastra.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

prima eroare ma duce la gandul ca ori senzorul este defect sau mai degraba este prea bun functional incat imi spune ca semnalul pe care il citeste este incorect, el ce face de fapt citeste numarul de rotatii al volantei numar monitorizat de ECU si gestionat tot de el, sa nu uitam si de subansamblul, electromotor volanta.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da. Eroarea P0560 a aparut simultan cu P0335 si am masura cu aparatul la bornele acumulatorului(cand am avut motorul pornit la diagnoza a doua) si mi-a dat o valoare extrem de mica, numai 12,5-12,8v osciland. Deci caderea este foarte mare. Temperatura motorului era aproape de optima(92*C). Am luat valorile LIVEDATA si la fel imi da si pe diagnoza valoarea de 12,5v.
Deci care ar fi o cauza plauzibila?
Ar putea fi "cazut" alternatorul si valoarea sa fie data numai de curentul din acumulator?
Fura curent "cineva"?
Trebuie sa fac cateva masuratori cand ajung la masina. Atat la mufa senzorului crankshaft, cat si la pierderea de curent(daca aceasta exista).

Localizarea senzorului crankshaft la x20xev este "sub galeria de evacuare", in spatele suportului de la  pompa de servo(marcat cu rosu in imagine), in dreptul pistonului numarul unu.
Atasez o imagine.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Foarte posibil sa fie o cauza electrica destul de probabil, mai ales ca eroarea lui crankshaft spune ca este intermitent, o cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie si atunci el nu poate functiona corect sau sa existe un consumator la pornire motor care nu il lasa sa demareze.

Verifica incarcarea cap coada a instalatiei inclusiv consumatorii principali.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da Stefan, la asta m-am gandit si eu .
Am masurat la mufa crankshaft-ului si are valorile bune.
Ceea ce am gasit la borna plus care se incinge foarte tare si aici am dedus ca este problema defapt, pe acest circuit.
Pierderea de curent fiind foarte mare.
Cablul de la borna plus "trece" pe la electromotor si merge mai departe la alternator B+.
Daca alternatorul produce suficient curent atunci acesta este "furat" la greu de electromotor. Deci acesta am considerat ca ar fi intradevar problema.
L-am inlocuit cu unul bun.
Am deconectat mai intai bornele de la baterie(minus si plus).
Am curatat si conectorul de plus, care vine legat la bobina electromotorului.
Am montat totul la loc.
Am pus contactul 30secunde, dupa care am dat sa pornesc motorul.
A pornit din prima, desi chekengine-ul nu s-a stins dupa pornirea motorului.
Am pus iar diagnoza "pe motor" si am sters eroarea P0335 ramasa. refresh la lista si...nimic, totul a disparut ca din senin.
Am am testat masina si plecare de pe loc in drum drept(locatie protejata) cu schimb la cuplu maxim si 5400rot/min...dusa la 140km/h si motorul se comporta iar impecabil...

In mare, problema la mine era cablul de plus care pleaca de la alternator, trece prin electromotor si finalizeaza cu borna plus la baterie,...nu cablul in sine ci componentele din electromotor care furau enorm de mult curentul...de aici si tensiune foarte scazuta de 12,5v.


Defect principal:
ELECTROMOTORUL DEFECT FIIND CAUZA ERORILOR P0335 si P0560.-S-a inlocuit.
SENZOR CRANKSHAFT POSIBIL DEFECT.-O sa il monitorizez in teste.


Defect secundat:
CABLUL DE PLUS DE LA ALTERNATOR(B+), LA BORNA PLUS DE LA ACUMULATOR DEFECT. Trebuie sertizat iar la conectori sau inlocuit.


Multumesc Stefan pentru sfaturi.
Masina o sa o tin sub observatie si in teste duse la capacitate cateva zile.



Ultima editare efectuata de catre ksper in Joi Apr 17, 2014 6:16 pm, editata de 1 ori

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

11Vectra B - nu mai porneste simptome/cauze/solutii Empty opel vectra b nu porneste Lun Mar 24, 2014 7:20 pm

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
nici nu stiu cum sa incep..chestia e ca nu mai porneste...o perioada a pornit mai greu acum deloc..nici pompa in spate nu se aude..ajutati-ma ca ii dau foc Sad(

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

ce cod motor ai ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
daca iti spun ca nu il stiu ma crezi?Sad spune-mi unde il gasesc Sad

Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
x 18 xe  cred...

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
ECU cu probleme.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
ECU  e calculatorul acela unde intra instalatia? am fost la opel insa nu au stiut sa imi spuna nimic concret..au vazut cablaju dupa instalatie  crapat  si a zis ca face atingere..fura curent..in fine acum sunt izolate..intrau 3 v in loc de 12..si nu avea putere sa porneasca pompa..dar si acum  aceleasi pb nu porneste.. specific ca nu am avut nici o pb cu ECU pana acum iar  pompa am schimbato dar degeaba nu este de vina

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Verifica TOT cablajul de la motor. Cu siguranta absolut TOT este deteriorat si a dus la deteriorare ECU.
Varnis inlocuit, fire inlocuite, verificate fir cu fir(continuitate si deteriorare), fiecare mufa in parte curatata, verificata, inlocuita. Daca tot cablajul este asa mai bine il inlocuiesti cu unul compatibil. Nu o sa porneasca veci cu un astfel de cablaj. Ma mir ca nu a luat "singura" foc pana cum.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
specific ca masina are pb dupa ce am  am desfacut ceasurile pt a schimba becurile..apoi a pornit mai greu iar acum deloc..

Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
se poate deteriora ecu din cauza cablajului? cablajul are unele  zone  mai exact la relee unde  era doar  complet deteriorat  am observat si unele legaturi facute.. la service la izolat si a zis ca e totul ok...dar nu prea este..

Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
mai am si eu o intrebare..nu sunt sigur daca aceea este seria motorului... cum as putea s-o aflu..



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Lun Mar 24, 2014 11:22 pm, editata de 1 ori (Motiv : De ce folositi postarea multipl, aveti editare.)

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Fa o poza cu motorul si pune pe forum aici. La motoarele pe benzina, de regula
codul si seria motorului sunt stantate pe una din bordurile blocului motor, spre carter ambreiaj.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Eu am scris sa faci o poza cu MOTORUL TAU. Nu cu un motor "cautat pe Google".
In fine, raspunsul este deja dat, atat referitor la problema cat si la identificare motor.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

aadi

aadi
Membru nou
Membru nou
salut revin si eu cu o intrebare..dupa ce schimb ecu  si instalatia  mai trebuie facut ceva? am auzit de la cineva ca trebuiesc bagate niste coduri care difera de la un calculator la altu.. este adevarat?

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da, este adevarat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum