OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 4 din 5]


1Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Dec 30, 2009 12:06 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Diagnosticarea erorilor[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Metoda de diagnosticare cu ajutorul computerului prin interfata OBD[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

ECU are o zona de memorie temporara care poate sa înregistreze coduri de eroare si momentul în care acestea au aparut. Aceste coduri de eroare furnizeaza suficiente informatii mecanicilor pentru ca acestia sa poata determina cu precizie cauza care a produs respectiva eroare si sa înlocuiasca sau sa repare respectiva componenta, chiar si daca eroarea a aparut mai demult si apoi nu s-a mai manifestat.

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Coduri de eroare specifice marcii Opel:

Spoiler:



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Joi Apr 05, 2012 10:39 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

76Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 9:58 am

pytycu73


Membru nou
Membru nou
Salutare dragi opelisti . Amsi eu o problema , de citeva zile mi s-a aprins in bord unul dintre martori . La testul  ,,pedala" da eroarea P0170 . Va rog frumos sa-mi dati si mie lamuriri despre cauza si care este rezolvarea .  Mentionez ca masina este classic II cu motor 1.4xep twinport si are 53000 km. Va multumesc .

Sus

77Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 10:52 am

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Fa o diagnoza amanuntita pentru a vedea cum lucreaza sondele lambda si verifica presiunea de benzina din rampa. Cel mai des eroarea apare de la un amestec sarac de carburant.

Sus

78Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 12:28 pm

ggabonne

ggabonne
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare!!!

Va rog frumos daca ma puteti ajuta si pe mine. Am un Corsa C 1.0 benzina 2001-Z10XE care porneste greu la cald. La prima cheie o ia perfect, dar dupa aceea, jale (4-5 incercari)  Very Happy . Sa fie probleme pe la emisii ca miros foarte urat gazele.

L-am pus pe tester-ul unui vecin si mi-a dat urmatoarele, dar pe care nu prea stiu sa le interpretez. Sunt incepator  Very Happy 

P0136 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - întrerupt
 (04) - Prezent

P1616 - Numãr de identificare incorect de la bord
 (00) - Nu este prezent

P0136 - Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea mare
 (01) - Nu este prezent

P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals  IMMO
 (00) - Nu este prezent

P0141 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) - defect de circuit
 (08) - Prezent

P1614 - Cheie cu transponder incorect
 (00) - Nu este prezent

P1405 - Sistem recirculare gaze - defect de funcþionare
 (09) - Intermitent

P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
 (02) - Nu este prezent

P1523 - Clapeta electronicã - defect de funcþionare
 (01) - Nu este prezent

P1500 - Control/comandã la circuit clapetã electronicã - defect
 (02) - Nu este prezent

P0201 - Injector cil. 1 - semnal prea mic
 (02) - Nu este prezent

P0202 - Injector cil. 2 - semnal prea mic
 (02) - Nu este prezent

P0203 - Injector cil. 3 - semnal prea mic
 (02) - Nu este prezent

P1616 - Numãr de identificare incorect de la bord
 (00) - Prezent

Tensiune baterie 14.3 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.49 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.71 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.29 V
Poziþie clapetã - calculatã 4%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 852 RPM
Senzor masã aer 1.31 V
Senzor masã aer 0.00 kg/h
Temperaturã lichid rãcire 0.86 V
Temperaturã lichid rãcire 96 °C
Temperatura aer admisie 3.25 V
Temperatura aer admisie 27 °C
Senzor rezervor 3.61 V
Senzor rezervor 4 L
Presiune ulei Normal
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0.25 V
Presiune sistem climã 100 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 1.02 V
Ventil pentru aerisire rezervor 18%
Control detonaþie Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 706 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) -4%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Activ
Clima în regim blocat Presiune micã
Indicator defecte(MI) Conectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 852 RPM
Turaþie prescrisã 850 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Accerelaþie vehicul 0.0 m/s2
Unghi Dwell 1.8 ms
Timp de injecþie 3.8 ms
Unghi de aprindere 9 grade
Senzor detonaþie (Bank 1) 0.00 mV
Sarcina relativã de motor 5%
Temperaturã  motor normalã Activ
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã 0
Ventil pentru aerisire rezervor Activ
Releu 1 ventilator Inactiv
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da
Timp de aºteptare de securitate Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie) Da
Instrumet: ID vehicul programat Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie) Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul Okay-Smile

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat gresit. Nu prea am mai folosit forum-uri,.

Sus

79Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 3:11 pm

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Pentru inceput verifica integritatea firelor care vin la sonda lambda 2, incearca o curatare a mufei si a EGR-ulu, apoi sterge erorile si vezi ce mai apare.

Sus

80Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 9:43 pm

pytycu73

pytycu73
Membru nou
Membru nou
Multumesc mult Nyky . Zilele urmatoare caut sa vad pe unde pot face o diagnosticare amanuntita .

Sus

81Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 9:45 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Cred ca m-ai gasit, vorbim Duminica.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

82Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Feb 05, 2014 7:14 am

ggabonne

ggabonne
Membru inactiv
Membru inactiv
Niky a scris:Pentru inceput verifica integritatea firelor care vin la sonda lambda 2, incearca o curatare a mufei si a EGR-ulu, apoi sterge erorile si vezi ce mai apare.
Multumesc frumos pentru informatii  Jos palaria

Sus

83Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Lun Feb 10, 2014 10:31 pm

victorin26

victorin26
Membru inactiv
Membru inactiv
salut ma puteti ajuta cu eroarrea aceasta-

P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals  IMMO
 (0A) - Nu este prezent

Sus

84Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 18, 2014 9:34 pm

warning222

warning222
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut.
Am si eu un opel astra g y20dth din anul 2000.Problema a aparut la masina acum vreo luna de zile cand intr-o dimineata nu a mai pornit masina.Am dus masina la mecanic care a zis ca e clar pompa de injectie.Am cautat pe internet si am gasit pe cineva la Buzau care mi-au inlocuit calculatorul pompei si cateva garnituri.Am pus pompa pe masina si tot nu pornea,dupa ce am retrimis pompa inapoi la acestia (fiind in garantie) am pus-o din nou pe masina.Masina a pornit si a stat pornit cca 15 min dupa care a cedat si din nou nu se mai poate pornii.Mecanicul zice ca acum pompa isi trage motorina (inainte nu tragea).Am pus testerul pe masina si imi apare eroarea
-P1345 SGC (Cam Position) Sensor Circuit Malfunction/ Crankshaft Position – Camshaft Position Correlation

Ce poate fi in acest caz de vina ?(am citit undeva ca,conform acestei erori ar putea fi si senzorul din pompa de injectie).Nici nu vreau sa trimit din nou pompa la Buzau ca poate nu e de la pompa si as vrea sa fiu sigur inainte sa fac asta.
Astept raspuns.Multumesc

Sus

85Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 18, 2014 9:48 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Cand functioneaza motorul, turometrul este stabil sau are oscilatii mari ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

86Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 18, 2014 9:58 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
victorin26 a scris:salut ma puteti ajuta cu eroarrea aceasta-

P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals  IMMO
 (0A) - Nu este prezent
Foarte posibil sa aveti bateria de la telecomanda slaba sau contacte imperfecte pe IMMO, mai exista posibilitatea de a fi desincronizata cheia.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

87Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Feb 19, 2014 2:09 pm

warning222

warning222
Membru inactiv
Membru inactiv
pe perioada de 15 minute cat a functionat nu a avut nici o problema.a mers chiar bine.acum nu mai porneste din nou

Sus

88Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Feb 20, 2014 5:10 pm

warning222

warning222
Membru inactiv
Membru inactiv
revin,am sunat la Sinaia unde am auzit ca oamemenii de acolo sunt "doctorii" pompelor.
Eroarea P1345 zice ca ar fi de la axul cu came,iar pe motorizarea masinii mele acest senzor nu exista si este incadrat in electronica pompei.Am sunat la Sinaia si acestia mi-au spus ca o sa ma coste cca 850 euro sa-l inlocuiasca.Deja am platit 1200 lei la Buzau pentru reparat.Ajung sa-mi smulg parul din cap.Va rog sfaturi.

Sus

89Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Feb 20, 2014 7:49 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eu as cumpara pompa mana a doua sau as incerca sa o repar singur vedeti ca exista pe forumul national un tutorial destul de amplu si cuprinzator.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

90Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Martorul masina cu cheia aprins. Vin Apr 11, 2014 8:12 pm

cossorok10

cossorok10
Membru nou
Membru nou
Salut,am un opel astra h 1.6 77kw din 2004 si cam de o luna mi se tot aprinde acest martor in bord.Problema nu e neaparat grava pentru ca masina merge normal.De obicei cand plec dimineata circa 20 km,opresc beau o cafea si cand pornesc din nou motorul nu mai sta aprins acest martor.Normal am vazut la alte masini asemanatoare cand pui contactul se aprind toti martorii si se sting decat cel de la baterie,abs si cel cu cheia,restul raman aprinsi pana la pornirea motorului.La mine ramane aprins si la punerea contactului si la pornirea motorului.Imi puteti da un sfat,cam ce probleme sunt sau daca a avut cineva o problema asemanatoare ce ar trebui sa fac?Multumesc anticipat.

Sus

91Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty opel astra z16xep Sam Apr 12, 2014 12:42 pm

cossorok10

cossorok10
Membru nou
Membru nou
Salut,am facut testul pedalelor si-mi arata urmatoarele coduri:0130,0130,0135,0136,0136,0141 si 1113.Poate cineva sa-mi raspunda despre ce e vorba(mai detaliat)? Multumesc anticipat.

Sus

92Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Dum Apr 13, 2014 2:54 pm

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Verifica sonda lambda 1 si 2 precum si senzorul de temperatura admisie aer.

Sus

93Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Dum Apr 13, 2014 2:55 pm

Niky

Niky
Moderator
Moderator
O diagnoza.

Sus

94Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Dum Apr 13, 2014 3:11 pm

cossorok10

cossorok10
Membru nou
Membru nou
Senzorul de temperatura admisie aer unde se afla mai exact?Multumesc

Sus

95Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Sam Apr 26, 2014 10:02 pm

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Salut, am urmatorul cod de eroare dupa diagnosticare C1550 ; 
Am descoperit in lista de mai sus explicatia cu titlul:  C1550 dispozitiv de control pentru a înlocui C-002 ;  Imi poate explica si mie cineva ce inseamna mai exact? Multumesc!

Sus

96Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Dum Apr 27, 2014 4:34 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ai probleme pe modulul de ABS.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

97Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Mai 01, 2014 1:00 pm

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Multumesc frumos Stefan!

Sus

98Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Mai 28, 2014 2:20 am

Valorikutz

Valorikutz
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna seara ! Sunt nou pe aici . Am o corsa D 2008 1.3 cdti de 75 de cai . Astazi avea o problema statea mai turata cam cu 150 rot si in treptele 1 si 2 de viteza daca acceleram treptat si incet simteam ca nu trage rotund si ca da sa se inece oarecum . Dupa ceva forja mi-a aparut martorul in bord cel cu cheita . Am citit oe forum cum sa aflu codul de eroare si l-am aflat : este 1329 . Pe net nu am gasit decat explicatia in engleza pe care nu o inteleg . Se poate sa-mi spuna cineva pe "romaneste" despre ce este vorba si la ce sa ma astept ? Va multumesc !

Sus

99Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Mai 28, 2014 2:22 am

Valorikutz

Valorikutz
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna seara ! Sunt nou pe aici . Am o corsa D 2008 1.3 cdti de 75 de cai . Astazi avea o problema statea mai turata cam cu 150 rot si in treptele 1 si 2 de viteza daca acceleram treptat si incet simteam ca nu trage rotund si ca da sa se inece oarecum . Dupa ceva forja mi-a aparut martorul in bord cel cu cheita . Am citit oe forum cum sa aflu codul de eroare si l-am aflat : este 1329 . Pe net nu am gasit decat explicatia in engleza pe care nu o inteleg . Se poate sa-mi spuna cineva pe "romaneste" despre ce este vorba si la ce sa ma astept ? Va multumesc !

Sus

100Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 4 Empty am nevoie de ajutor Mar Iul 01, 2014 11:25 pm

alextoth76

alextoth76
Membru inactiv
Membru inactiv
asi vrea sa stiu ce semnificatie au aceste coduri p0460. p0400. p0141
la opel astra g caravan z16xe

Sus

radutheo16

radutheo16
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna seara,
 Am intrat aici in speranta ca voi gasi opelisti care s-au intalnit cu o problema ca si a mea, mai exact dupa ce sta masina mai mult de 4 ore foarte greu reuseste sa porneasca. Masina e o Astra benzina 1.4 XEP, model din 2007 145000 km la bord, cu reviziile la zi, ulei, filtre, carburant din Petrom de 95. De o saptamana nu mai vrea sa porneasca decat foarte greu dimineata, ca numai noaptea nu o utilizez, in rest peste zi nu apuca sa faca pauze mai mari de 2 ore. Dau la automat si nu porneste, se invarte motorul dar nu o ia. Ce am facut pana acum:
     1. am fost la diagnoza si mi-a dat p0201, p0202, p0203, p0204
     2. am constatat dimineata ca nu mai e presiune de benzina la rampa, unde e un ventil e complet uscat acolo dimineata, drept pentru car mecanicul mi-a schimbat pompa de benzina din rezervor.
      Din pacate problema nu e rezolvata si nu stim ce sa facem mai departe.
      Multumesc anticipat celor ce-m vor raspunde!

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 4 din 5]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum