OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 3 din 5]


1Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Dec 30, 2009 12:06 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Diagnosticarea erorilor[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Metoda de diagnosticare cu ajutorul computerului prin interfata OBD[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

ECU are o zona de memorie temporara care poate sa înregistreze coduri de eroare si momentul în care acestea au aparut. Aceste coduri de eroare furnizeaza suficiente informatii mecanicilor pentru ca acestia sa poata determina cu precizie cauza care a produs respectiva eroare si sa înlocuiasca sau sa repare respectiva componenta, chiar si daca eroarea a aparut mai demult si apoi nu s-a mai manifestat.

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Coduri de eroare specifice marcii Opel:

Spoiler:



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Joi Apr 05, 2012 10:39 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

51Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Apr 24, 2013 11:15 am

dorello


Membru nou
Membru nou
Va salut,
sper sa ma ajutati si pe mine sa rezolva problema: detin un Astra G motor z17dtl, fabricat in 2004, la care de ceva timp, sa aprins martorul de noxe, dar dupa cateva zile s-a stins. Cand era aprins martorul, masina functiona in limp mode. Am pus un scaner Opcom-clona chinezeasca, si mi-a citit erorile:
Num�ul codurilor: 2

P0400 - Sistem recirculare gaze - detectat flux excedent
(09) - Nu este prezent

P0105 - Senzor presiune turbo - semnalul nu este � domeniu
(0A) - Nu este prezent

Mentionez ca valva EGR a fost curatata acum cca 20.000 de km.
Care ar putea fi cauzele erorilor? EGR murdar sau senzorul de presiune turbo a generat eroara de de EGR?

Sus

52Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Apr 24, 2013 5:22 pm

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Exista posibilitatea ca EGR sa se fii infundat din nou dupa cum apar erorile. EGR lucreaza "mana in mana" cu turbina, adica au un sistem comun de circulare a gazelor.

In filmul de mai jos o sa vezi cum functioneaza turbina.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]





Lion

Sus

53Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Apr 24, 2013 5:54 pm

dorello

dorello
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru raspunsul prompt. Am inteles, insa care ar fi conduita in acest caz? sa ma apuc sa curat EGR ? sa dau jos senzorul de presiune turbo si sa il curat? m-ar interesa cauzele care au generat erorile (stau intr-un orasel mic, si nu exista "meseriasi" care sa faca o diagnoza completa, si care stie sa interpreteze rezultatele.

Sus

54Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Apr 24, 2013 9:54 pm

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Stai usurel ca nici in oraselele mari nu exista meseriasi. Din aceasta causa am aparut noi... forumurile celor care au probleme.
Parerea mea este sa pui mana sa cureti EGR in prima faza. Daca nu se rezolva "mai vorbim"

A!... Am uitat .... sa pui mana sa mergi cu masina cum trebuie!
Adica sa nu mai mergi subturat.
SFAT!
FOALE!FOALE!FOALE!

Sus

55Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Apr 25, 2013 7:17 am

dorello

dorello
Membru nou
Membru nou
Ok, multumesc.

Sus

56Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Sam Mai 04, 2013 2:37 pm

jye

jye
Membru inactiv
Membru inactiv
Ma puate ajuta cineva am un opel Meriva 17 cdti motor z17dth la testul cu pedalele a aparut 1353 in timpul mersului sa aprins martoru cu cheia la prnire sta aprins dupa pornire se stinge ce problema am ?

Sus

57Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Mai 16, 2013 2:53 pm

dorello

dorello
Membru nou
Membru nou
Gata, am rezolvat problema: am curatat EGR si ce mai era pe acolo, teava de legatura catre admisie, am sters erorile si i-am dat o "forja" sa vad daca mai apare vreo eroare...si ...nimic...nici o eroare.
Va multumesc inca o data pentru sfaturi.
Drumuri multe si fara probleme!

Sus

58Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty am un Opel Corsa din 2000 motor de 1l Lun Mai 20, 2013 11:00 pm

muky

muky
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna am facut testu si mi dat urmatorele coduri 0135si 0109 si 0300 si 0303

Sus

59Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Mai 21, 2013 12:55 pm

artaniss

artaniss
Membru inactiv
Membru inactiv
P0300 Engine Misfire Detected
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected

P0300 ti-a aparut din cauza P0303, verifica bujiile in primul rand.
Cel mai bine dute la un tester si vezi exact ce iti spune despre erori, de obicei fiind mai multe cauze semnalate cu acelasi cod de eroare

Sus

60Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Vin Mai 24, 2013 11:22 pm

mircea v

mircea v
Membru inactiv
Membru inactiv
Va salut, am eroarea P1660 ea se manifesta prin faptul ca la luarea contactului motorul nu se opreste imediat, el mai functionand cateva secunde,exista posibilitatea de a fi remediata problema.Vectra B X20DTH din 1998.Va multumesc.

Sus

61Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Vin Mai 24, 2013 11:48 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

62Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Vin Mai 24, 2013 11:55 pm

mircea v

mircea v
Membru inactiv
Membru inactiv
Inteleg, va trebui sa verific contactele.Va multumesc

Sus

63Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Lun Sept 09, 2013 9:49 pm

FLORINYZA

FLORINYZA
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare am si eu o Corsa C motor 973 an 2001.Am un cod de eroare 1616
Ma pute-ti ajuta ???
Multumesc.

Sus

64Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Sept 12, 2013 10:32 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Verifica bateria de la cheie si contactele imperfecte de la mufa ceasurilor din bord.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

65Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty diagnosticarea si cauza erorilor Lun Oct 07, 2013 11:22 am

sile

sile
Membru inactiv
Membru inactiv
poate ma ajuta cineva,pentru ca la diagnosticarea cu pedalele au rezultat 3 coduri de avarie pe cere nu le-am gasit p 1612,p 1613 si p 1616.Martorul aprins este masina cu cheie.va multumesc anticipat.

Sus

66Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Oct 08, 2013 6:47 pm

reluare

reluare
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna seara.
Sunt proaspat posesor de Opel Corsa C Z12XE din 2001 si am urmatoarea nelamurire:
Martorul ,,masina cu cheie'' ramane aprins pe pozitia 2 a contactului dar dupa pornirea motorului se stinge iar masina merge bine ( am facut cca.1000Km)
Am facut testul cu pedalele si am eroare stocata 1616, din ce am citit pe forum ar fi probleme cu mufele de la ceasurile de bord. Problema este ca nu m-as baga sa desfac bordul si am de facut cateva drumuri mai lungi asa ca va intreb ce se poate intampla daca apare eroarea 1616 in timpul mersului (se opreste motorul, nu mai trage etc.).
Va multumesc!

Sus

67Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Oct 08, 2013 8:17 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da corect se opreste motorul cad ceasurile cam astea ar fi simptomele.

Exista tutoriale pentru acest lucru si nici nu este o operatie dificila de efectuat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

68Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Cod eroare P1405 Mar Noi 12, 2013 11:54 am

Cnstantin

Cnstantin
Membru nou
Membru nou
De cateva zile a aparut marcarul defect electric pe care l-am identificat cu OP-COM:
P1405 - Sistem recirculare gaze - defect de functionare
(0B) - Prezent

Se poate verifica si remedia defectiunea fara a merge la atelierul auto?

Sus

69Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Sam Noi 16, 2013 3:19 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da, se poate, este foarte posibil sa aveti o fisura in dreptul tevii EGR care aduce gazele in camera de admisie, mai exact, din cauza gazelor fierbinti, temperatura marepoate produce fisrui in camera de admisie, care este din plastic.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

70Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Joi Dec 26, 2013 2:08 pm

florinmotanu

florinmotanu
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut
Imi puteti spune va rog ce inseamna P0380?
Multumesc

Sus

71Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Vin Dec 27, 2013 8:31 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eroarea P0380 se refera la bujiile incandescente acuma depinde ce anume spune tipologia acestei erori, eventual va putei ghida si cu acest tutorial de [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link].

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

72Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty opel astra g X1.7 DTL Sam Ian 04, 2014 1:46 pm

Ciupe

Ciupe
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut ,am un opel astra x17dtl din 1999,am o problema cu pornirea la rece si puterea in mers (demarajul).
Am fost la o diagnoza cu op-com si mi-a dat urmatoarele coduri:

P0400 ceva de egr nu mai tin minte ce scria dar am verificat si splat supapa si nu sunt problem nici la vacum
 
P1631 aparat comanda pompa inlocuire pompa injectie
 
  Sintomele sunt:
    -nu porneste la prima cheie dimineata porneste la a doua incercare si soate mult fum alb si tremura (tuseste)parca ar veni in suturi motorina chestia asta o face circa 30 40 sec.apoi merge rotund,iar dupa ce se incalzeste motoru imi porneste la sfert.nu inteleg chestia asta.
    -acceleratia mi se limiteaza la 3750 de rotatii nu merge mai mult nici daca e cald motoru si nu imi trage,la deal pierd din putere turbina se aude ca lucreaza.

   Va rog sa imi dati o idee ..poate sa fie de la altceva inafara de pompa de injectie?
  

   Va multumesc.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Dum Ian 05, 2014 12:01 pm, editata de 1 ori (Motiv : Mutat aici.)

Sus

73Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Dum Ian 05, 2014 12:04 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Calculatorul de injectie sau/si galerie de admisie imbacsita.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

74Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Lun Ian 06, 2014 4:20 pm

Ciupe

Ciupe
Membru inactiv
Membru inactiv
StefanTolos a scris:Calculatorul de injectie sau/si galerie de admisie imbacsita.
 

    Am spalat galeria de admisie am schimbat senzoru MAP de pe admisie.

 Am fost ieri la un pompagiu si am verificat injectoarele sunt ok mi-a garantat inca 5 ani cu ele,nu are banc pt pompe 

electronice dar mi-a zis ca problema e un trenzistor din calculatoru pompei si Acela se poate arde din cauza functionarii

necorecte a pistonasului de avans este posibil?? Stie careva ce serie are tranzistoru care se arde in calculatoru pompei?

Sus

75Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Ian 07, 2014 8:57 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ai umblat in calculatorul de injectie sau altcineva daca este neumblat este ok se poate repara, daca a mai fost umbalt este mai greu de facut dar nu imposibil depinde de la caz la caz.

Configuratie calculatorului ca si schema electrica nu o detine mai nimeni si daca o detine nu cred ca o va face publica cel putin eu de 4 ani tot caut o schema pentru si nu am gasit.

Daca doresti putem sa ne intalnim la Calarasi sunt in trecere pe aici cateva zile si vedem cum ii dam de cap.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

76Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 3 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mar Feb 04, 2014 9:58 am

pytycu73

pytycu73
Membru nou
Membru nou
Salutare dragi opelisti . Amsi eu o problema , de citeva zile mi s-a aprins in bord unul dintre martori . La testul  ,,pedala" da eroarea P0170 . Va rog frumos sa-mi dati si mie lamuriri despre cauza si care este rezolvarea .  Mentionez ca masina este classic II cu motor 1.4xep twinport si are 53000 km. Va multumesc .

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 3 din 5]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum