OpelArges
Vectra C Y20DTH - pierdere putere la peste 3000 rpm - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra C Y20DTH - pierdere putere la peste 3000 rpm - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 2]


alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Rezumarea primului mesaj :

Salutare, am un Vectra C Y20DTH, an fabricatie 2003 si de o saptamana si ceva mi-a aparut problema cu pierdere puterii la peste 3000 turatii. Sa va explic simptomele: Intr-o depasire am fortat-o putin mai mult, aprope de 4500 turatii cu a 3 viteza, si la un moment dat pe la mijlocul depasirii, a decelerat singura pana la turatia de 3000 si mi-a aparut masina cu cheita in bord. Am mai mers cateva sute de metrii cu ea asa si apoi am tras pe dreapta. Am turat-o pe loc si nu a mai vrut de loc sa treca de 3000 cu pedala de acceleratie la maxim. Am oprit motorul, l-am repornit si disparuse si cheita cu masina din bord, si deasemenea nu mai avea nici o problema cu turatia care trecea acum lejer de pragul mentionat mai devreme. Mentionez, masina turata pe loc nu are nicio problema, in schimb daca ies pe autostrada cu ea, mi se intampla ce v-am povestit mai devreme. Ce parere aveti Question
Stima.

Sus

Alin-Smith


VIP
VIP
Nu stiu la ce te referi cu "radiator de motorina" exemplifica sau cel mai bine pune ceva poze sa vedem despre ce este vorba si cum se poate remedia.

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Cred ca se refera la Inter-cuuler, cred Rolling Eyes
Edit: Radiatorul de la inter-cooler

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Salut,

Acest radiator se afla sub masina cam in dreptul soferului, am gasit un topic de acest gen pe un alt forum si explicatia celor de acolo este ca acest radiator are rolul de a raci motorina care vine pe retur din motor. Daca nu ar fi acest radiator ar ajunge motorina calda in rezervor si de aici inapoi in pompa, daca intra calda in pompa se strica , cica motorina are si rol de a unge pompa si daca este calda isi pierde aceasta proprietate.??????!!!!!!!!!
Cu stima

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Va salut cu respect. Se pare ca nu este EGR pentru ca iar mi-a aparut semnul de service pe bord si iar nu mai are putere motorul. Am gasit si unul din furtunasele de la vacum spart, l-am inlocuit si ce este ff ciudat ca am venit de la mare si nu s-a mai intamplat nimic nu s-a aprins nimic la bord dar cand am intrat in Buc iar s-a aprins martorul de bord. Am incercat si metoda de diagnosticare dar nu s-a intamplat nimic. Problema este ca daca opresc motorul dispare acel martor, nu sta tot timpul aprins de ce oare? Daca ar fii o defectiune constanta ar trebui sa stea tot timpul aprins, nu? Daca nu este martorul la bord aprins si o pun pe tester se vede defectiunea? Multumesc mult

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

da se vede eroarea stocata dar si cu siguranta vei avea P0400.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Alcoor

Alcoor
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua, va cer si eu un sfat pe o problema asemanatoare: am un Vectra C, Y20DTH, din 2003 si patesc oarecum cele descrise anterior. Mai precis, m-am trezit cu check-engine aprins si lipsa de accelerare peste 2800 ture, plus o usoara lipsa de putere. Inainte mai pateam asa ceva, dar rar, dupa o vreme problema disparea de la sine. Acum, insa, nu a mai vrut sub nici o forma. Am pus testerul, mi-a dat eroarea P0400. Am demontat EGR-ul, am gasit chestia aceea semicurba care actioneaza axul supapei rupta din axul ce iese din EGR. Am lipit-o la loc, am montat totul, am sters eroarea din ECU, degeaba... Insa acum am observat o "imbunatatire": din clipa in care pornesc motorul, merge totul perfect cca 30 sec, dupa care se reduce singura turatia la 2800, indiferent daca turez sau nu, indiferent ce fac. "Check-engine" sta permanent aprins.
Am verificat furtunasele de vacuum, par a fi ok. Am suflat pe ele, la fel am avut senzatia ca ar fi ok. Am desfacut senzorul MAF (cel de langa EGR, de pe galerie), era ud, l-am spalat cu alcool izopoprilic, fara a atinge nimic, l-am pus la loc, degeaba... Am desfacut si senzorul MAP, cel de la filtrul de aer, daca nu ma insel, pare ok. Efectiv nu reusesc sa imi dau seama ce sa mai fac. Cineva mi-a spus ca poate fi din cauza uleiului, ca am deja aproape 15.000 cu el (Castrol Magnatec 5w40).
Daca ar fi asa, de ce merge ok cele 30 de secunde de la pornire? Atunci rupe asfalt, merge perfect, se tureaza, se reduce, e ok.... Va rog, un sfat, o parere! Cu stima si respect.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Salut, pe linga cele deja verificate de tine este bine sa mai verifici si calculatorul pompei de injectie, turbina(sa nu ai joc in ax), evacuarea sa nu fie "infundata"(desi este mult spus). Uleiul foarte subtire face ca sa "fluiere" aceasta (turbina) dar sa se ridice temperatura motorului destul de repede. Ai ulei pe admisie?

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

Alcoor

Alcoor
Membru inactiv
Membru inactiv
ksper a scris:Salut, pe linga cele deja verificate de tine este bine sa mai verifici si calculatorul pompei de injectie, turbina(sa nu ai joc in ax), evacuarea sa nu fie "infundata"(desi este mult spus). Uleiul foarte subtire face ca sa "fluiere" aceasta (turbina) dar sa se ridice temperatura motorului destul de repede. Ai ulei pe admisie?

Am observat ca senzorul MAP, (sau cum se cheama cel de pe galerie, cel de presiune, albastru, nu?) este ud putin de ulei si pe galerie este intr-adevar putin ulei, insa foarte putin. Iar despre calculatorul pompei de injectie... nu trebuia sa imi dea vreo alta eroare in afara de P0400? Nu stiu, intreb.... Iar despre temperatura motorului, intotdeauna a fost perfecta, nu trecea de 85 nici pe caldurile de asta vara, indiferent ca am mers si peste 1000 km intr-o singura zi, plus ca am trecut si Transalpina fara probleme.
Cred ca atunci cand am verificat MAP... Sad si l-am vazut ud, l-am curatat cu alcool izopoprilic si l-am "deranjat"... Pentru ca acum nu mai porneste deloc turbina, cred... si nu mai merge nici cele 30 de secunde la pornire! Practic nu mai are putere deloc, nu se mai tureaza deloc peste 2800... Si pana mai adineauri nu mai puteam pleca de pe loc fara sa o ajut cu ambreiajul, efectiv "murea" si nu avea putere sa plece. Insa am scos mufa de la MAF, de la senzorul de la filtrul de aer, cel din "tulumba" aia de pe furtunul gros de aer si acum parca are ceva putere (si-a luat calculatorul niste valori alocate de el, banuiesc) si mai pot folosi masina. Insa asa cum spuneam, fara a putea trece de 2800 rpm si fara a avea puterea normala.
Dupa toate astea am pus-o iar pe un tester (neperformant, recunosc) si imi apare de doua ori eroarea P0400, scrisa cu rosu. (Am auzit pe cineva ca conteaza daca eroarea e cu rosu sau cu galben!!!)
In esenta, banuiesc ca poate fi partea electronica a supapei EGR (as vrea sa o demontez, poate se poate face ceva?!?! Ce o fi inauntru, in afara de vreo bobina?!!) sau senzorii MAP si MAF... Necazul e ca nu dispun de finantele necesare pentru a le lua, nici nu as fi de parere sa le cumpar pe toate si sa vad ca nu era de la ele.... Si nici nu am gasit pe nimeni sa ma imprumute cu ele pentru cele 5 min cat ar dura sa le inlocuiesc de proba.
Am mai observat ieri o chestie: cand accelerez (pe loc, scoasa din viteza) furtunul care vine la galeria de admisie, cel gros, de aer, se umfla si devine tare, nu il pot strange cu mana! Asta poate sa insemne ca turbina lucreaza? Dar nu o mai aud "fluierand", ca inainte.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Verifica axul de la turbina. Desfa tubulatura care este de admisie si cu doua degete misti de ax si vezi daca are joc. Este bine totusi(inainte sa le cumperi) sa verifici EGR-MAF-MAP cu altele de la o masina "de imprumut".

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Imaginea este pentru exemplu.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

maryo_bms

maryo_bms
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut. Puteti sa puneti si voi o poza unde este asezat EGR la motor la un Opel Vectra C 2.0 DTI , Va rog
Multumesc

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Va salut. Este bine sa incepeti propozitia cu litera mare.
Din ce an este masina?
Ce cod motor are?

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

ro.auto

ro.auto
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut! Am avut aceeasi problema la un Vectra C 2.0 dti, motor Y20DTH. Se aprindea martorul chieta+masina, imi scadea puterea motorului, masina nu mai tragea. Daca opream motorul si il reporneam, disparea martorul si masina mergea fara probleme. Dupa un timp, a inceput sa faca tot mai des si pana la urma a ''crapat'' turbo. Am schimbat turbo si nu mi-a mai facut probleme. Dupa o luna a inceput sa se aprinda din nou martorul cheita+masina si nu mai tragea. Am pus tester-ul pe masina si mi-a aratat ca am senzorul de supraalimentare dus. Am scos senzorul de supraalimentare, l-am curatat cu spray si acum totul e ok. Masina merge si si-a marit si puterea.
Poate am fost de folos cu acest raspuns.

Va doresc bafta!

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 2]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum