OpelArges
Vectra C Y20DTH - pierdere putere la peste 3000 rpm Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra C Y20DTH - pierdere putere la peste 3000 rpm Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Salutare, am un Vectra C Y20DTH, an fabricatie 2003 si de o saptamana si ceva mi-a aparut problema cu pierdere puterii la peste 3000 turatii. Sa va explic simptomele: Intr-o depasire am fortat-o putin mai mult, aprope de 4500 turatii cu a 3 viteza, si la un moment dat pe la mijlocul depasirii, a decelerat singura pana la turatia de 3000 si mi-a aparut masina cu cheita in bord. Am mai mers cateva sute de metrii cu ea asa si apoi am tras pe dreapta. Am turat-o pe loc si nu a mai vrut de loc sa treca de 3000 cu pedala de acceleratie la maxim. Am oprit motorul, l-am repornit si disparuse si cheita cu masina din bord, si deasemenea nu mai avea nici o problema cu turatia care trecea acum lejer de pragul mentionat mai devreme. Mentionez, masina turata pe loc nu are nicio problema, in schimb daca ies pe autostrada cu ea, mi se intampla ce v-am povestit mai devreme. Ce parere aveti Question
Stima.

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Aceeasi problema am avut-o si eu la un diesel 1,9 TDI. Parerea mea este ca trebuie vazut ce combustibil folosesti. Este primul lucru la care te uiti la un diesel in acest caz. Se face o verificare, de preferat schimbare a filtrului de motorina. Daca nici asa nu te ajuta prea mult, se poate trece la verificare impuritatilor din rezervor, la diesel se fac multe depuneri in rezervor.
Se poate trece la curatarea turbinei, intercooler-ului si a celorlalte piese. Eu am facut acest lucru si sunt foaret multumit. Tin sa-i multumesc lui turigioiuvas_AG care m-a ajutat in acest sens si poate sa dea mai multe detalii.

Cu stima, Claudiu.

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Verifica EGR , posibil foarte multa mizerie acumulata in timp si obtureaza .

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Stefan - pentru masinile diesel Opel nu exista o metoda de curatare dinamica a EGR ? Gen .. accelerez intr-o treapta de viteze pana la o anumita viteza , la o anumita turatie si apoi ridic piciorul de pe acceleratie si las masina sa incetineasca in frana de motor pana la o anumita turatie si o anumita viteza urmand ca procedura sa curete automat EGR-ul ?

O parere...

Nu prea cunosc bine trucurile celor de la Opel dar cunosc de la alti constructori..

Sus

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Da ebz, motorina folosesc numai de la pompa, mai exact OMV, deci nu motorina bagata de pe marginea santului,cel putin eu,cel dinainte nu stiu, cu toate ca nu stiu daca se preta la asaceva, fiind politist.....si cu filtru de motorina o sa incerc sa il verific si sa il schimb cat de curand, sper sa imi permita si timpul Wink . Multumesc inca o data si tinem legatura Exclamation

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Masinile Opel au un EGR foarte fain, singurul mod de curatare eficienta este sa nu mergi cu ele ca mosii,intotdeauna trebuie sa schimbi mai sus,exact unde cartea spune, spre exemplu multi schimba foarte repede nu se duc cu motoarele mai sus,daca se va face aceasta procedura de schimbare a vitezelor mai in tromba,atunci nu vei avea depuneri pe evacuare si partile componente ale acesteia.

Urmeaza sa fac un tutorial despre modul de condus,na ca v-am dezvaluit o idee pe care o voi pune cat de curand in aplicare.

Daca EGR este deja plin de zgura atunci nu-ti ramane ca singura solutie curatarea mecanica dat jos si curatat.

Se cunoaste foarte bine ca EGR de la motorul Y20DTH are comanda penumatica,pierderile de putere se pot datora si pierderea vaccumului,noi odata la un Y20DTH am gasit pompa de vaccum dusa,partea mobila din ea ,o paleta de plastic era tocita,si avea pierderi.

Este foarte ok Sorine si ce ai spus tu acolo,cat si Raducu si nu in ultimul rand ebz. Wink

Uite un exemplu de EGR :



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Lun Dec 12, 2011 7:56 pm, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Raducu a scris: Verifica EGR , posibil foarte multa mizerie acumulata in timp si obtureaza .
Da si urmatorul pas dupa verificarea si eventuala schimbare a filtrului, asta intentionam sa fac, curtarea EGR-ului si a celorlalte piese impactate.
Stima si multumesc tuturor pentru promptitudine. Tinem legatura.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ati spus ca veniti la intalnirea de ieri ,ce bine era ,acuma poate aveati deja masina rezolvata,asta e,nu noi pierdem. Haios

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Stefane am fost la intalnire ieri, dar au avut colegii probleme cu bujiile si i-am lasat pe ei sa si le rezolve...Wink

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ahh, acuma m-am uitat pe poze ,off imi cer mii de scuze,si aici cei din jurul meu primesc bile negre ca nu v-au cooptat la socializare,imi cer scuze eu in locul lor,data viitoare incercati sa veniti la intalnire, eu sper sa deveniti un participant vehement al acestor intalniri ,dar hai ca devenim offtopic,in cele din urma daca va sunt de folos aceste sfaturi despre porblema dumneavaostra sa ne spuneti si va astept cu postari pentru solutionarea ei.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Ok, Stefan nici o problema,tinem legatura. Multumesc tuturor inca o data. Smile

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Se poate rezolva curatarea egr si la motorul tau, dar este ceva mai dificil la tine pentru ca ai egr cu comanda electrica nu vacumatica. Toate y20dth de pe vectra c au asemenea egr. Problema mai poate fii si din cauza debitmetrului.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Aline uitasem despre acest aspect,foarte utila completarea.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alex mihai

alex mihai
Membru
Membru
Da [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link],eu s-ar putea sa am probleme cu deitmetrul, dar Stefan poate sa imi spuna mai exact lucrul acesta, pentru ca mi-a facut el o diagnoza acum cateva saptamani, si a ramas sa interpreteze rezultatele.Apoi sa imi spuna si mie daca este vreo problema pe acolo prin computerul meu........Wink

Stima

Sus

ionutzrazvy

ionutzrazvy
Senior +
Senior +
Pe langa toate posibilele probleme insirate mai sus ai grija sa nu ai vreun furtun slabit sa pierzi presiune si sa nu te lase sa urci in ture.
Acesta problema a avut-o un amic acum 2 ani pe cand ma aflam in Italia in vacanta; am mers la un service si acolo i-a rezolvat problema prin inlocuirea unui colier in 10 minute.

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Salut,! Am un Vectra C Y20DTH, ieri cand ma intorceam de la munte s-a aprins pe bord martorul cu masina si o cheie peste ea iar masina a inceput sa nu se mai accelereze cum trebuie, adica cand vroiam sa accel. de exemplu de la 90-110 in treapta 4 urcarea in ture o facea foarte lent iar daca reduceam la treapta 2 si incetineam, urcarea in ture de la aceasta viteza era si mai anevoioasa. Am oprit am fumat o tigare si am plecat iar la drum, disparuse martorul am zis ok cine stie, dar dupa 2 km s-a reaprins am mai facut inca de 3 ori faza asta cu opritul si aceiasi situatie. De la Ploiesti am venit cu martorul de bord aprins. Nu a consumat mai mult, nu a dat fum, nu merge balbait doar ca se accel ffff greu. M-am uitat pe net si am inteles ca poate fii vorba de EGR, furtunasele de vacum, boost pressure sensor. Filtrele (aer, motorina) eu le schimb la 10 mii ca sa fie sigur deci nu se pune prbl de asta. Cu ce pot curata EGR (benzina, ceva la spray etc) da-ti si mie un sfat? Ce parere aveti diagnosticul este ok sau def poate fii si din alta parte? Va multumesc

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Cel mai indicat ar fi sa faceti o diagnoza pentru a vedea codurile de eroare. Cel mai probabil este EGR-ul sau turbina.

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Incearca si metoda de [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] si vezi ce coduri de eroare ai. Daca ai P0400 cel mai sigur este din cauza EGR-ului. Bafta.

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Multumesc pentru sfaturi. Solutie WD-40 este ok sa curat EGR-ul?

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Nu. Iti recomand CIF eu am curatat corpul clapeta asta dupa ce un prieten mi-a recomandat CIF, el folosind-ul la curatarea EGR
Folosesti o periuta de dinti si freci cu CIF, iese senzatie
Mai poti folosi TRIUMF , e solutie de curatat aragazul iara iese brici, dar CIF-ul e testat deja Very Happy

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Tare asta cu CIF Smile , ma gandeam la Triumf sau PUR vase. Am desfacut si piesa pe care este prins EGR-ul pt ca nu il pot scoate se misca fff greu. Sub acest capac sunt 8 galerii, 4 sunt acoperite de clapete iar 4 nu. Prin aceste galerii se face numai evacuare sau si admisie? Cand o sa curat acolo o sa mai cada inauntru mizerie este vreo probl? Question

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Sub capacul pe care este prins egr-ul se afla corpul galeriei de admisie cu 8 gauri si 4 clapete(voleti). Prin aceasta se face admisia, galeria de evacuare fiind pe partea opusa(cea cu turbina). Daca vrei sa o cureti este bine sa o dai jos, este ceva mai mult de lucru dar se merita. O sa cada ceva mizerie in acele gauri de sub galerie, dar se poate scoate cu degetul cu o carpa. Daca mai ramane ceva nu-ti fa griji, la prima forja se duce. Bafta. Uite 2 poze 1. galerie admisie corp+capac si 2. motorul fara galerie. [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Salut baieti. Multumesc pt sfaturi intr-un final am terminat si totul este ok, mai aveam putin si demontam tot motoru ca sa il curat. Triumf este magic mai tare decat CIF, mult mai usor si mai repede eu il recomand. Va salut cu respect

Sus

Golgoaza

Golgoaza
Membru nou
Membru nou
Salut. Va rog frumos mai am o intrebare, stiti cumva cum se numeste piesa (conducta) care inlocuieste radiatorul de motorina, acesta s-a spart si l-am lipit cu poxipol dar nu a tinut. Ce rol are acest radiator si daca aceasta piesa (conducta) preia functiile acestui radiator, ca sa stiu sa nu ma trezesc cu alte belele. Scuze daca nu am postat unde trebuia dar am cautat si nu am gasit topic pe subiectul asta. Cu stima

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Nu stiu la ce te referi cu "radiator de motorina" exemplifica sau cel mai bine pune ceva poze sa vedem despre ce este vorba si cum se poate remedia.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum