OpelArges
Astra G - prezon rupt in discul de frana Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G - prezon rupt in discul de frana Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Astra G - prezon rupt in discul de frana Empty Astra G - prezon rupt in discul de frana Joi Noi 18, 2010 11:51 pm

petrache_adrian2005

petrache_adrian2005
Membru nou
Membru nou
Va salut.Am si eu o problema.Am luat un surub in roata si am dat de necaz.Baiatul de la vulcanizare a desfacut cam greu prezoanele de la roata iar cand le-a strans la loc unul din ele sa rupt si a ramas in discul de frana.Daca a-ti mai avut probleme de genul asta si puteti sa i-mi dati un sfat unde sa il scot si eu as fi recunoascator.Va multumesc.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Vrei sa scrii ca,...acel prezon s-a rup in timpul strangerii la o anumita ''vulcanizare'',unde se folosesc pistoale cu aer comprimat,pistoale care ''strang'' in foarte multe cazuri peste cuplul recomandat de constructorul german.In fine,...acel prezon NU este rupt in disc(dicul nu are filete la gauri,acestea fiind doar de ghidaj) ci este rupt in BUTUC.In acest sens trebuie demontat etrierul de pe semipuntea cu probleme,deasemeni trebuie demontat discul de pe butuc(are un surub de prindere pe butuc,intre cele de la prezoane).Daca s-a ''retezat'' la rasul discului atunci in momentul cand demontezi discul de pe butuc,acesta(prezonul retezat)o sa fie destul de usor de scos cu un cleste sau mops.Fac o precizare:acest lucru se poate realiza NUMAI daca prezonul respectiv s-a retezat la rasul discului(devina fiind imbatranirea materialului sau o eventuala fisura in material) si sa nu fie din vina celui de la vulcanizare care a folosit probabil un cap de strangere ''neadecvat'',deasemeni care NU a facut o preinfiletare(cel putin 2 filete) cu mana si dupa aceea sa folosesaca pistolul de strangere si a gripat prezonul in filetul butucului.Daca s-a intamplat intradevar acest lucru nu iti ramane decat sa demontezi portfuzeta cu butuc cu tot de pe bratele semipuntii respective si sa te duci la un atelier mecanic unde au o masina de gaurit vertical(fixa).Se gaureste prezonul,se scoate ''restul'' si se tarodeaza.Sper sa poti face prima varianta si sa nu fii nevoit sa ajungi la mecanic.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

petrache_adrian2005

petrache_adrian2005
Membru nou
Membru nou
Prezonul a fost strans la mana.Nu este rupt de la ras, mai are un mot de vreo 2 mm.Am incercat cu moxul si nu merge, l-am si gaurit dar fiind un material tare sa rupt burghiul.Acum ma gandesc sa il gauresc cu un burghiu cu cobalt si sa folosesc un extractor de suruburi.Problema este ca nu dispun de sculele necesare si nu am de ales decat sa merg intr-un service.Daca nu o sa fac rost de scule doar lucrez la firma BOSCH Very Happy

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Incearca la "Neamtu" la Bascov. E artist la toate chestiile astea de migala care par imposibile.
De la rond de la Bascov faci dreapta spre autostrada si imediat cum treci calea ferata faci iar dreapta. Pana in intreprindere faci stanga pe langa gard.

In rest numai de bine.
Cu stima si deosebit respect!

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Daca nu ,incearca sa te duci la cineva sa iti sudeze o prelungire in forma de T la capatul prezonului pentru a reusi sa invarti ca sa poti sa il dai afara!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

petrache_adrian2005

petrache_adrian2005
Membru nou
Membru nou
Cu sudura nu cred ca rezista, se rupe unde se sudeaza.Un numar de telefon al lui 'Neamtu' nu ai Adi?Unde mai exact il pot gasi?

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Neamtu' asta de care zice adi_diaconu este extraordinar de usor de gasit daca urmezi intocmai instructiunile lui Adi, a fost super explicit, ca reper sa te ajut faci dreapta pe langa unitatea de pompieri de la Bascov, daca nici acum nu ai inteles, tragi pe dreapta si astepti un autobuz, si il urmezi, pe unde fac ei dreapta dupa calea ferata la 50-75m pe partea stanga vei observa serviceul respectiv, se fac si ITP-uri acolo

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Cred ca pot sa te ajut si eu ( am schimbat 3 prezoane la Agila ) , relativ se schimba usor. Depinde de tine acum .
Cu respect Cool

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

petrache_adrian2005

petrache_adrian2005
Membru nou
Membru nou
Am rezolvat problema la Neamtu'.Un om foarte de treaba.A sudat o piulita de motul prezonului care mai ramasese si la desfacut cu cheia.Sa chinuit de cateva ori deoarece se rupea din sudura, iar prezonul a fost bagat stramb de idiotul de la vulcanizare.Dupa ce la scos a dat cu un tarod filet in butuc pentru ca era varza.Dupa aceea am fost la Marius in Bascov la dezmembrari si mi-a dat 3 prezoane.Eu unul nu ii mai las pe cei de la vulcanizare sa umble la prezoane.Multumesc adi_diaconu si raducu pentru ajutorul acordat, dar si celorlalti baieti care m-ati sfatuit pentru rezolvarea acestei persoane.O comunitate foarte unita, trebuie sa mai vin si eu la intruniri ca nu am mai fost de mult timp.Va salut.

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Si alta data!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
ksper a scris:Vrei sa scrii ca,...acel prezon s-a rup in timpul strangerii la o anumita ''vulcanizare'',unde se folosesc pistoale cu aer comprimat,pistoale care ''strang'' in foarte multe cazuri peste cuplul recomandat de constructorul german.In fine,...acel prezon NU este rupt in disc(dicul nu are filete la gauri,acestea fiind doar de ghidaj) ci este rupt in BUTUC.In acest sens trebuie demontat etrierul de pe semipuntea cu probleme,deasemeni trebuie demontat discul de pe butuc(are un surub de prindere pe butuc,intre cele de la prezoane).Daca s-a ''retezat'' la rasul discului atunci in momentul cand demontezi discul de pe butuc,acesta(prezonul retezat)o sa fie destul de usor de scos cu un cleste sau mops.Fac o precizare:acest lucru se poate realiza NUMAI daca prezonul respectiv s-a retezat la rasul discului(devina fiind imbatranirea materialului sau o eventuala fisura in material) si sa nu fie din vina celui de la vulcanizare care a folosit probabil un cap de strangere ''neadecvat'',deasemeni care NU a facut o preinfiletare(cel putin 2 filete) cu mana si dupa aceea sa folosesaca pistolul de strangere si a gripat prezonul in filetul butucului.Daca s-a intamplat intradevar acest lucru nu iti ramane decat sa demontezi portfuzeta cu butuc cu tot de pe bratele semipuntii respective si sa te duci la un atelier mecanic unde au o masina de gaurit vertical(fixa).Se gaureste prezonul,se scoate ''restul'' si se tarodeaza.Sper sa poti face prima varianta si sa nu fii nevoit sa ajungi la mecanic.


Exact ceea ce ti-am scris intr-un mesaj anterior si tu ai scris deasemeni ca acea persoana de la vulcanizare a''preinfiletat'' prezonul respectiv.Desi sunt sigur ca nu s-a intamplat asa ceva.Ma bucur sa aud ca ai rezolvat problema.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

petrache_adrian2005

petrache_adrian2005
Membru nou
Membru nou
Asa am vazut eu, dar probabil am vazut la celelalte 3 cand le-a infiletat si la al 4-lea nu am mai fost atent.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum