Vin cu aceste informatii pentru posesorii de Opel Agila incepatori :
-in cazul in care vi se aprinde un martor la bord in mers sau care apare la pornirea masinii (si refuza sa se stinga) nu trebuie sa va panicati pana nu faceti o resetare a calculatorului masinii.
-cauzele pot fi multiple pentru aprinderea matorilor , de la benzina proasta ,bujii care nu mai lucreaza in parametrii etc.. (mergand cu un martor aprins masina nu va merge in parametri si pot surveni si alte probleme mult mai costisitoare).
RESETARE
- se deschide capota motorului, trebuie sa aveti o cheie fixa de 10 sau 11 si se desfac bornele bateriei in felul urmator : -prima borna desfacuta este cea cu minus ,apoi urmeaza cea cu plus
-se va lasa bateria deconectata in jur de 30 minute sau de preferat peste noapte
-dupa ce au trecut 30 minute se vor monta bornele bateriei in ordine inversa demontarii (plus - minus ) ,neaparat sa aveti codul casetofonului (altfel se va pierde)
-se va pune contactul cu cheia in pozitia a doua (nu se va porni masina) si de sub capota masinii se va auzi un zgomot produs de THROTTLE BODY (motorasul acestuia regleaza clapeta de acceleratie) se va tine cheia in contact aproximativ 20 - 30 secunde,apoi se scoate cheia din contact. Se va pune din nou cheia in contact si se va porni masina fara a calca pedala de acceleratie pana ajunge apa la 80 grade pentru a invata calculatorul motorului noile valori.
Urmand acesti pasi la sfarsit s-ar putea sa aveti o mare surpriza placuta ca erorile sa fi disparut si sa scutiti ceva bani.
Daca nu dispar martorii va adresati unui atelier specializat sa remedieze problema aparuta sau veniti cu intrebari pe OpelArges si vi se va raspunde intr-un mod sau altul.
Este foarte simplu sper sa va fie de ajutor.
-in cazul in care vi se aprinde un martor la bord in mers sau care apare la pornirea masinii (si refuza sa se stinga) nu trebuie sa va panicati pana nu faceti o resetare a calculatorului masinii.
-cauzele pot fi multiple pentru aprinderea matorilor , de la benzina proasta ,bujii care nu mai lucreaza in parametrii etc.. (mergand cu un martor aprins masina nu va merge in parametri si pot surveni si alte probleme mult mai costisitoare).
RESETARE
- se deschide capota motorului, trebuie sa aveti o cheie fixa de 10 sau 11 si se desfac bornele bateriei in felul urmator : -prima borna desfacuta este cea cu minus ,apoi urmeaza cea cu plus
-se va lasa bateria deconectata in jur de 30 minute sau de preferat peste noapte
-dupa ce au trecut 30 minute se vor monta bornele bateriei in ordine inversa demontarii (plus - minus ) ,neaparat sa aveti codul casetofonului (altfel se va pierde)
-se va pune contactul cu cheia in pozitia a doua (nu se va porni masina) si de sub capota masinii se va auzi un zgomot produs de THROTTLE BODY (motorasul acestuia regleaza clapeta de acceleratie) se va tine cheia in contact aproximativ 20 - 30 secunde,apoi se scoate cheia din contact. Se va pune din nou cheia in contact si se va porni masina fara a calca pedala de acceleratie pana ajunge apa la 80 grade pentru a invata calculatorul motorului noile valori.
Urmand acesti pasi la sfarsit s-ar putea sa aveti o mare surpriza placuta ca erorile sa fi disparut si sa scutiti ceva bani.
Daca nu dispar martorii va adresati unui atelier specializat sa remedieze problema aparuta sau veniti cu intrebari pe OpelArges si vi se va raspunde intr-un mod sau altul.
Este foarte simplu sper sa va fie de ajutor.
Ultima editare efectuata de catre raducu ion in Vin Dec 11, 2009 11:19 pm, editata de 1 ori