OpelArges
Astra G Y20DTH - resetare pompa de injectie Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G Y20DTH - resetare pompa de injectie Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

realcriss

realcriss
Membru
Membru
va salut
Am un prieten cu un Opel Astra G 2004 cu motor y20dth caruia nu ii mai porneste masina.
Masina a mers perfect inainte, a parcat-o omu si a doua zi cand sa o porneasca nu a mai pornitl. A dat la automat pana a omorat bateria. (A pus redresor pe ea apoi si s-a incarcat la loc, nu asta este problema)
Am puso pe tester si am obtinut urmatoarele coduri de erare:

P1222 - Injection Pump Malfunction (0A) - Not present
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid (02) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN) (0A) - Not present
U2103 - <Unknown DTC> (07) - Not present

Din ce se specifica in TIS pentru acest motor am inteles ca ar fi pompa de injectie defecta pe partea mecanica (high-presure ...ceva.... Very Happy )
Am sunat la un centru de dezmembrari si am inteles ca in momentul cand se pune o alta pompa trebuie resetata (parca asta a fost termenul).

Intrebari:
Resetarea se face pe masina de pe care se da jos pompa?
Daca da mai este nevoie de ceva interventie cu tester-ul in momentul cand se monteaza pe alta masina?
In ce consta acesta resetare ? se poate face cu OP-COM sau trebuie facuta cu GM tech 2?
Poate fi si alta cauza in afara de pompa de injectie?

P.S. Am schimbat si filtrul de motorina si nici un rezultat

Multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Se cunoaste faptul ca pompele de la acest tip de motor sunt cele mai pacatoase,calculatorul acestor pompe este capsulat pe corpul pompei,iar problemele cel mai des intalnite sunt de natura mecanica.Eu din cate stiu si nu vorbesc din experienta pentru ca evit sa lucrez la acest gen de pompa necesitand banc de calibrare si verificare,nu trebuie sa se faca nici o resetare pentru a fi recunoscuta pe masina daca a fost deja resetata,probabil se refera la faptul ca trebuie sa fie recalibrat tot imobilizatorul,daca doresti sa te implici in asa ceva ar fi bine sa ma chemi si pe mine cred ar mai fi doritori,sunt curios din fire. Haios



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Mier Iun 02, 2010 3:36 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

realcriss

realcriss
Membru
Membru
Multumesc Stefan.
Am aflat si care e smecheria, trebuie rescris codul de la cheia veche in noua pompa (noul calculator al pompei), are ceva legatura cu faptul ca taie injectia cand masina e pornita cu alta cheie.

Din pacate pompa de injectie nu am gasit decat la Craiova.

Sus

nickm

nickm
Moderator
Moderator
Curios faptul ca a oprito seara si nu a mai pornit dimineata! Sigur este defecta pompa? Sa nu fie vorba despre ceva furtunase fisurate care sa traga aer fals. Eu zic sa verificati tot circuitul de alimentare cu motorina, de la rezervor la injectoare (tur-retur) si abia dupa aceea sa cautati alta pompa. Aceeasi problema s-a mai discutat si [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]. Bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

tehnicus25

tehnicus25
Membru inactiv
Membru inactiv
Am un Opel vectra B cu motor de 2ooo diesel, cu spray-ul porneste la fel si in restul zilei dupa prima pornire ,a doua zi nu mai porneste decat cu spray ,este posibil sa fie pompa de injectie cum mi-au zis mecanicii....
va multumesc !!

Edit By Lion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Daca ne expui si niste coduri de eroare,am putea sa-ti raspundem mai concret.

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum