va salut
Am un prieten cu un Opel Astra G 2004 cu motor y20dth caruia nu ii mai porneste masina.
Masina a mers perfect inainte, a parcat-o omu si a doua zi cand sa o porneasca nu a mai pornitl. A dat la automat pana a omorat bateria. (A pus redresor pe ea apoi si s-a incarcat la loc, nu asta este problema)
Am puso pe tester si am obtinut urmatoarele coduri de erare:
P1222 - Injection Pump Malfunction (0A) - Not present
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid (02) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN) (0A) - Not present
U2103 - <Unknown DTC> (07) - Not present
Din ce se specifica in TIS pentru acest motor am inteles ca ar fi pompa de injectie defecta pe partea mecanica (high-presure ...ceva.... )
Am sunat la un centru de dezmembrari si am inteles ca in momentul cand se pune o alta pompa trebuie resetata (parca asta a fost termenul).
Intrebari:
Resetarea se face pe masina de pe care se da jos pompa?
Daca da mai este nevoie de ceva interventie cu tester-ul in momentul cand se monteaza pe alta masina?
In ce consta acesta resetare ? se poate face cu OP-COM sau trebuie facuta cu GM tech 2?
Poate fi si alta cauza in afara de pompa de injectie?
P.S. Am schimbat si filtrul de motorina si nici un rezultat
Multumesc
Am un prieten cu un Opel Astra G 2004 cu motor y20dth caruia nu ii mai porneste masina.
Masina a mers perfect inainte, a parcat-o omu si a doua zi cand sa o porneasca nu a mai pornitl. A dat la automat pana a omorat bateria. (A pus redresor pe ea apoi si s-a incarcat la loc, nu asta este problema)
Am puso pe tester si am obtinut urmatoarele coduri de erare:
P1222 - Injection Pump Malfunction (0A) - Not present
P1540 - Air Condition PWM-Signal invalid (02) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN) (0A) - Not present
U2103 - <Unknown DTC> (07) - Not present
Din ce se specifica in TIS pentru acest motor am inteles ca ar fi pompa de injectie defecta pe partea mecanica (high-presure ...ceva.... )
Am sunat la un centru de dezmembrari si am inteles ca in momentul cand se pune o alta pompa trebuie resetata (parca asta a fost termenul).
Intrebari:
Resetarea se face pe masina de pe care se da jos pompa?
Daca da mai este nevoie de ceva interventie cu tester-ul in momentul cand se monteaza pe alta masina?
In ce consta acesta resetare ? se poate face cu OP-COM sau trebuie facuta cu GM tech 2?
Poate fi si alta cauza in afara de pompa de injectie?
P.S. Am schimbat si filtrul de motorina si nici un rezultat
Multumesc