Este primul meu post pe acest forum si din nefericire se refera la defectarea ECU-ului (propiului si indragitului autoturism).
Pe scurt: intr-o dimineata am pornit motorul, am rulat aproximativ 5m, apoi motorul s-a oprit.
Martorii "exhaust" si "masinuta cu cheie" s-au stins si au refuzat sa se mai aprinda.
Dupa verificarea tuturor sigurantelor si a releelor, deja suspectul nr. 1 era ECU, insa pt. a inlatura orice incertitudine, am montat un alt ECU (imprumutat) si cu contactul pe pozitia II, martorii citati mai sus s-au aprins.
Acum (dupa 6 zile de la neplacutul eveniment) am inlaturat capacul de plastic (sigilat cu silicon) al d-lui ECU si surpriza: am gasit picaturi de apa in interior.
Foto:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Edit Foto: Lion
Pe scurt: intr-o dimineata am pornit motorul, am rulat aproximativ 5m, apoi motorul s-a oprit.
Martorii "exhaust" si "masinuta cu cheie" s-au stins si au refuzat sa se mai aprinda.
Dupa verificarea tuturor sigurantelor si a releelor, deja suspectul nr. 1 era ECU, insa pt. a inlatura orice incertitudine, am montat un alt ECU (imprumutat) si cu contactul pe pozitia II, martorii citati mai sus s-au aprins.
Acum (dupa 6 zile de la neplacutul eveniment) am inlaturat capacul de plastic (sigilat cu silicon) al d-lui ECU si surpriza: am gasit picaturi de apa in interior.
Foto:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Edit Foto: Lion