OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 11]

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....


Lion a scris:Am facut o prezentare video despre cum se citesc erorile:


Atașamente
Testul agrafa OBD.pdf
Strap intre pinii 5 si 6 ...
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(550 KB) Descarcat de 187 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Am folosit testul de mai sus si am urmatoarele erori :
- P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
- P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
Cum le solutionez ?

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ce înseamnă asta ?

Recircularea gazelor de eşapament (EGR) este o supapă controlată de vid această supapă care reglementează cantitatea de gaze de eşapament care reintră în cilindri. Modulul de propulsie de control (PCM) determină cât de mult pe baza de încărcare a motorului, temperatură, şi alte condiţii. În cazul în care PCM detectează faptul că cantitatea de gaze de eşapament care intră în cilindru au fost insuficiente sau inexistente, apare acest cod .

Simptomele

Numarul de simptome probabil va fi observat de către conducătorul auto, altele decât MIL (defecţiuni lampă indicatoare). Cu toate acestea, fără simptome vizibile va fi creşterea temperaturii de ardere şi o creştere a emisiilor de NOx.

Cauze

P0400 apariţia acestui cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele lucruri sa întâmplat:

* Formarea unui dop in EGR ,pasaj care restrânge fluxul de gaze de eşapament
* Funcţionarea defectuoasă SOLENOID EGR
* Vid linii deteriorate / deconectat de la electrovalve supapa EGR sau la supapa EGR
* Functionare defectuoasă EGR dintr-o problema de cablare SOLENOID / harnaşament
* Functionare defectuoasă a supapei EGR


Solutii posibile

* Folosirea unui instrument de scanare, actionati manual supapa EGR, cu motorul in funcţionare. În cazul în care motorul se opreste sau se ingatuie, problema este una de blocaj mecanic a EGR-ului,eliminarea depunerilor prin curăţare a supapei EGR
* Verificarea SOLENOID-ului poate de obicei, se poate face cu un instrument de scanare, deoarece majoritatea solenoizilor lucreaza intr-o plaja de tensiune ci nu cu o tensiune constantă
* Verificati toate liniile de vid, furtunuri, etc pentru fi siguri ca nu aveti scapari de vid,daca acestea exista atunci EGR-ul nu va mai functiona corect
* Inspectaţi vizual harnaşament solenoid şi electrovalve pentru daune
* Înlocuiţi supapa EGR

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Am folosit din nou testul respectiv si imi da eroarea P0136 (O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2). E sonda lambda ?

http://www.opelarges.com
Sus

5Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor Empty coduri eroare Mier Ian 13, 2010 4:43 pm

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Salutare.Poate sa mi spuna si mie cineva de la ce provin aceste coduri:
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
Banuiesc ca ar fi vorba de ECU sau are vreo legatura cu sonda lambda?

Sus

FOX

FOX
Senior +
Senior +
P0300 din cate am observat la mine nu-i problematica, incearca faza cu borna scoasa

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
zarnescu alexandru a scris:Salutare.Poate sa mi spuna si mie cineva de la ce provin aceste coduri:
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
Banuiesc ca ar fi vorba de ECU sau are vreo legatura cu sonda lambda?

Aceste erori se interpreteaza in modul urmator:

Cod P0300 -rateuri aleatorii la aprindere

Simptomele

Motorul poate porni mai greu, motorul are o functionare poticnita sau ezitanta in mers.

Cauze

P0300 apariţia acestui cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele lucruri sa întâmplat:

*bujiile defecte sau fire bobina
*senzorul de oxigen e defect
*supapa de evacuare defecta
*convertor catalitic e blocat
*blocat supapă EGR

Solutii posibile

A se verifica toate cablurile şi conectori care duc la bujii (prin scânteie la masa sau noaptea a se observa scaparile existente,o flama mov).
În funcţie de câti kilometri aveti parcursi cu masina, bujiile se recomanda sa se înlocuiască.
Aş sugera bujiile, scânteie fire dop, capac distribuitor, rotor (dacă este cazul).
În unele cazuri, convertorul catalitic functioneaza rau dacă persista mirosul de ouă stricate în evacuare, convertorul catalitic trebuie înlocuit.
Am auzit, de asemenea, în alte cazuri, problemele au fost injectoarele de combustibil defecte.
Cauza unei scurgeri de vid în galeriei de admisie a aerului.
Valva EGR blocata pe deschis.


Cod P0302 - cilindru numarul 2 prezinta rateuri la aprindere

Ce înseamnă asta?

Un cod P0302 înseamnă că ECU-ul masinii a detectat că unul dintre cilindrii motorului,nu este în modul corespunzător de functionare,in acest caz este cilindru numarul 2.

Simptomele

Motorul poate porni mai greu, motorul are o functionare poticnita sau ezitanta in mers.

Cauze
P0302 apariţia acestui cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele lucruri sa întâmplat:

*borna defecta, bobină defecta
*bujie defecta
*defectarea senzorului de oxigen
*defectarea injectorului de combustibil
*compresie slaba
*ECU posibil defect

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
fratelo4u a scris:Am folosit din nou testul respectiv si imi da eroarea P0136 (O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2). E sonda lambda ?

Da ai sonda lambda defecta doar am facut diagonza, ba chiar am inlocuit-o cu una de logan dar nu a tinut iti trebuie una originala,am sa revin cu detalii si despre aceasta eroare.

AG-33-FOX a scris:P0300 din cate am observat la mine nu-i problematica, incearca faza cu borna scoasa

Pentru eroarea ta ai raspunsul mai sus.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ce înseamnă asta?

În esenţă, la fel ca P0137, un cod P0136 se referă la senzorul de oxigen numarul 2 aflat pe bank 1. Senzorul de oxigen O2 produce o tensiune între 1 mV şi 9 mV. ECM monitorizeaza tensiunea senzorului O2 şi determină amestecul aer/combustibil în functie de evacuare slabă sau bogată. Tensiunea senzorului O2 este mare atunci când pe evacuare avem amestec bogat şi scăzut dacă pe evacuare avem amestec sarac. În cazul în care ECM-ul detectează joasa tensiune la senzorul HO2 pentru o perioadă îndelungată, acesta va stabili eroarea P0136 : tensiune senzorului HO2 este scăzută pentru mai mult de 2 minute.(ar putea fi de până la 4 minute,depinde de modelul de vehicul.)

Simptome

Nu există simptome vizibile pentru conducătorul auto,doar aprinderea in bord a martorului pentru exhaust emission.

P0136 apariţia acestui cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele lucruri sa întâmplat:

*senzorul de O2 defect
*cablaj intrererupt al sondei
*contacte imperfecte cauzate de coroziune în conector

Solutii posibile

*înlocuiţi senzorul de oxigen
*repararea cablajului
*eliminarea coroziuni prin curatarea conectorului



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Dum Feb 28, 2010 3:24 pm, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Mi-a mai apatur si P0500 ''Vehicle Speed Sensor Malfunction'' . E posibil sa fi aparut deoarece am scos senzorul de la abs de pe fata ? Caci nici kilometrajul nu mai functioneaza pana nu ii pun senzorul la loc .

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Normal si foarte evident.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Referitor la cauzele care pot duce la aceste coduri de eroare.pot sa spun ca am schimbat 2 bobine de inductie,vreo doua seturi de bujii,injectoarele au fost verificate si curatate apoi cu ultrasunete,compresia pe fiecare cilindru a fost 10.La reprezentanta opel mi au spus ca ar putea fi catalizatorul sau ECU.Catalizatorul din cate am inteles daca ar fi defect nu ar permite functionarea motorului la o turatie mai mare de 3000,pe cand la mine problema o intampin cand incerc sa merg in panta sau daca plec cu masina fara sa o las cel putin 10 min la relanti sa se incalzeasca.De cand am aceasta problema porneste si mai greu si ai impresia ca functioneaza in 3 cilindrii.E adevarat ca are si perioade cand merge mai bine dar marea majoritate a timpului merg cu cheq engineul aprins.

Uitasem sa mentionez ca egr ul a fost schimbat de un an si am verificat daca functioneaza si pare ok.

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Zarnescu nu ai spus ce erori ai?
Cauzele pot fi multiple de la senzori ...etc. spune erorile care apar, si vom trage impreuna o concluzie.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
raducu ion erorile sunt deja explicate mura in gura mai sus, ba din contra este chiar raspuns cu citat pentru zarnescu alexandru.

zarnescu alexandru trebuie facuta o diagnoza amanuntita si atunci vom depista ce are masina ta,participa la intalniri.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Referitor la problema mea,poate sa mi spuna careva unde se afla acest senzor de oxigen si daca se poate curata sau trebuie inlocuit.Mentionez ca masina merge f prost si mi se opreste motorul daca nu o las cel putin 20 de min la relanti.Daca plec cu ea fara sa nu o las sa se incalzeasca nu se tureaza deloc si am senzatia ca se rupe in doua esapamentul.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Senzorul lambda nu se curata, este un consumabil se inlocuieste,tot cei posibil sa ai probleme cu EGR-ul.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
EGR ul l am schimbat in urma cu un an,iar cand am fost la reprezentanta a fost verificat si mergea in parametriii normali.As dori sa stiu unde se afla acest senzor si daca stie careva cam cat ar costa inlocuirea lui.

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Sunt doi senzori lambda , primul este situat deasupra catalizatorului foarte usor de vazut seamana cu o bujie (cum te uiti la motor urmaresti galeria ce iese din motor si imposibil sa nu o recunosti vine in capul catalizatorului) a doua sonda vine amplasata dupa catalizator pe detenta,un pret pe original se invarte in jur de 400 Ron.
Cu respect. Wink

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

cristicmy

cristicmy
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare all, aceeasi problema ca Zarnescu o am si eu dar la un z14xe, aceleasi erori: P0300 si P0302 in minus la mine de verificat ar fi supapa EGR pe care nu o am, in locul ei e pur si simplu un capac... aceleasi simptome... dar am obs ca daca o accelerez treptat nu trepideaza, numai la apasarea acceleratiei in blana, la panta daca o fortez incepe sa clipeasca indicatorul check engine de pe bord si imi taie toata puterea... bujii schimbate acum o luna... clapeta aer curatata... bujia 3 am gasit-o zilele trecute putin afumata la capatul unde vine fisa... am curatat si deocamdata nu a mai inegrit-o... In fine... va astept cu posibile rezolvari ale problemei Smile O zi buna !



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Sam Ian 23, 2010 6:44 pm, editata de 1 ori (Motiv : Citeste regulamentul)

Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Lui Sergiuu01 i-a aratat eroarea P0480 Cooling Fan 1 Control Circuit Malfunction. Ce reprezinta ? Poate sa-i faca ceva ?

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Aceasta eroare se refera,la faptul ca ai probleme pe partea electrica,este bine a se verifica mufa si alimentarea acestui ventilator.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Problema apare de la ventilatorul de racire.Trebuie sa verifice cablajul ,termocupla si alte chestii ce tine de el.Poate fi defect ,il poti proba la 12v sa vezi daca porneste!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

23Citirea erorilor fara tester si solutionarea lor Empty Test Agrafa Dum Feb 28, 2010 10:57 am

gabriel

gabriel
Membru nou
Membru nou
Salut as dori sa stiu si eu cum se face testul agrafa si cum se interpreteaza erorile si eventual o lista cu erori si ce inseamna! Multumesc.

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Trageti frina de mina si scoateti masina din viteza, pentru a nu provoca vreo paguba in eventualitatea in care ati pornit motorul fara sa vreti!

Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.

Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza

**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)

Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
O lista cu erori gasesti [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://www.opelarges.com
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 11]

Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum