Pentru că a venit primăvara și fiecare mai face câte ceva, o brazdă, vopsește un gard, am zis că-i vremea să-mi montez și eu MID-ul ce stătea în raft de-astă toamnă. Dacă tot am demolat tot bordul, hai să-l schimb și pe el (este în mile, are jurnalier mic, dispus prea jos și nu-l văd din cauza carcasei volanului, etc.)
Spre bucuria mea, mufele sunt identice. Hai că mere-un "plug-n-play" zic eu. Nerăbdător, pun contactul și... prima manifestare-nu se aprind martorii ca de obicei ci unii... aiurea. Or fi arse becurile, dă-i cheie! Dau. Pleacă imediat, turometru este, litrometrul se ridică, dă-i o tură, mere și kilometrajul. Bun. Opresc motorul și... surpriză: se aprinde becul de eroare și cel de proiectoare ceață. Ca orice român care se respectă, după testul practic am început să citesc. Și am aflat că nu corespunde poziția pinilor celor două variante, chiar dacă dimensiunea mufei este
identică. Acum vă împărtășesc și vouă acest lucru, împreună cu o poză a respectivelor contacte:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Spre bucuria mea, mufele sunt identice. Hai că mere-un "plug-n-play" zic eu. Nerăbdător, pun contactul și... prima manifestare-nu se aprind martorii ca de obicei ci unii... aiurea. Or fi arse becurile, dă-i cheie! Dau. Pleacă imediat, turometru este, litrometrul se ridică, dă-i o tură, mere și kilometrajul. Bun. Opresc motorul și... surpriză: se aprinde becul de eroare și cel de proiectoare ceață. Ca orice român care se respectă, după testul practic am început să citesc. Și am aflat că nu corespunde poziția pinilor celor două variante, chiar dacă dimensiunea mufei este
identică. Acum vă împărtășesc și vouă acest lucru, împreună cu o poză a respectivelor contacte:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]