Rezumarea primului mesaj :
Salutare baieti!
Vreau sa va povestesc ultima experienta cu masina mea:
Totul a inceput cu o intarziere in stingerea becului de la ulei la prima pornire dimineata, apoi a doua zi a aparut un zgomot la distributie (localizat cu motorul pornit fara cureaua de accesorii). Dupa ce am localizat am inceput sa caut tot despre distributie si am ajuns la concluzia ca intinzatorul hidraulic nu mai tine presiune si se amorseaza greu, am cautat un service prin Pitesti care sa aibe trusa Km, dar apoi am vorbit cu un mecanic (nu dau nume pentru a nu face antireclama) si am ajuns la concluzia ca mecanicul daca e priceput merge si fara trusa (aproape imposibil de facut asta fara trusa, constatat ulterior) asa ca am plecat la service. Acolo surpriza, mecanicul nu stia nici macar unde se blocheaza vibrochenul(cu toate ca spune ca e al treilea motor 1.3 facut), nu a reusit sa desfaca surubul de la fulia vibrochenului (strangea in loc sa desfaca si nu a acceptat ideea ca ar putea fi filet invers, si a strans cu o pneumatica mare). Am luat masina de acolo si tacanea ca o masina de cusut datorita interventiei.
Am mers la Curtea de Arges unde nici acolo nu s-a reusit desfacerea.
Sfat si de la Pitesti si de la Arges: demontare vibrochen si desfacut surubul.
Am mers acasa am luat un prieten cu sudura electrica si autogen si am reusit dupa cateva ore sa desfacem surubul fara sa stricam altceva decat semeringul de la capac distributie (topit de la sudura).
Atunci am constatat ca am masina acasa cu distributia demontata si ca trebuie sa o duc la service cu platforma sau sa o fac singur. M-am apucat de investigat.
Am cumparat kit de distributie complet, semering de la capac, silicon Victor Reinz si am facut surubul de la vibrochen la strung dintr-un prezon tratat de la chiloasa de raba.
Am comandat trusa Km din Ungaria (nu am gasit in Romania)si am terminat operatiunea. Trusa a venit ultima deci am stat cu masina demontata o saptamana.
Rezultat: masina merge foarte bine, trage (180 pe ceas pe A1)se stinge becul la ulei normal, nu mai e nici un zgomot ciudat si cred ca si motorul e mai tacut.
Costuri:
Kit distributie (lant, pinioane,2 patine, intinzator, flansa vibrochen si suruburi) - 630 ron
Semering capac distributie Corteco - 25 ron
Silicon Victor Reinz - 27 ron
Surub vibrochen - la strung
Operatiunea in sine a constat in demontarea suportului motor, intinzator curea de accesorii si curea, pompa de apa, fulie de vibrochen, se slabeste baia de ulei, se desface sorbul de la pompa de ulei care e in capac distributie, se scoate capacul de la distributie se demonteaza toata distributia, se monteaza cea noua si se pune la punct cu trusa KM si apoi remontare toate cele demontate.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Cu respect, George!
Salutare baieti!
Vreau sa va povestesc ultima experienta cu masina mea:
Totul a inceput cu o intarziere in stingerea becului de la ulei la prima pornire dimineata, apoi a doua zi a aparut un zgomot la distributie (localizat cu motorul pornit fara cureaua de accesorii). Dupa ce am localizat am inceput sa caut tot despre distributie si am ajuns la concluzia ca intinzatorul hidraulic nu mai tine presiune si se amorseaza greu, am cautat un service prin Pitesti care sa aibe trusa Km, dar apoi am vorbit cu un mecanic (nu dau nume pentru a nu face antireclama) si am ajuns la concluzia ca mecanicul daca e priceput merge si fara trusa (aproape imposibil de facut asta fara trusa, constatat ulterior) asa ca am plecat la service. Acolo surpriza, mecanicul nu stia nici macar unde se blocheaza vibrochenul(cu toate ca spune ca e al treilea motor 1.3 facut), nu a reusit sa desfaca surubul de la fulia vibrochenului (strangea in loc sa desfaca si nu a acceptat ideea ca ar putea fi filet invers, si a strans cu o pneumatica mare). Am luat masina de acolo si tacanea ca o masina de cusut datorita interventiei.
Am mers la Curtea de Arges unde nici acolo nu s-a reusit desfacerea.
Sfat si de la Pitesti si de la Arges: demontare vibrochen si desfacut surubul.
Am mers acasa am luat un prieten cu sudura electrica si autogen si am reusit dupa cateva ore sa desfacem surubul fara sa stricam altceva decat semeringul de la capac distributie (topit de la sudura).
Atunci am constatat ca am masina acasa cu distributia demontata si ca trebuie sa o duc la service cu platforma sau sa o fac singur. M-am apucat de investigat.
Am cumparat kit de distributie complet, semering de la capac, silicon Victor Reinz si am facut surubul de la vibrochen la strung dintr-un prezon tratat de la chiloasa de raba.
Am comandat trusa Km din Ungaria (nu am gasit in Romania)si am terminat operatiunea. Trusa a venit ultima deci am stat cu masina demontata o saptamana.
Rezultat: masina merge foarte bine, trage (180 pe ceas pe A1)se stinge becul la ulei normal, nu mai e nici un zgomot ciudat si cred ca si motorul e mai tacut.
Costuri:
Kit distributie (lant, pinioane,2 patine, intinzator, flansa vibrochen si suruburi) - 630 ron
Semering capac distributie Corteco - 25 ron
Silicon Victor Reinz - 27 ron
Surub vibrochen - la strung
Operatiunea in sine a constat in demontarea suportului motor, intinzator curea de accesorii si curea, pompa de apa, fulie de vibrochen, se slabeste baia de ulei, se desface sorbul de la pompa de ulei care e in capac distributie, se scoate capacul de la distributie se demonteaza toata distributia, se monteaza cea noua si se pune la punct cu trusa KM si apoi remontare toate cele demontate.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Cu respect, George!