OpelArges
distributie - Corsa C Z13DT - totul despre distributie - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
distributie - Corsa C Z13DT - totul despre distributie - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 3]


1distributie - Corsa C Z13DT - totul despre distributie - Pagina 2 Empty Corsa C Z13DT - totul despre distributie Lun Mai 02, 2011 8:43 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Rezumarea primului mesaj :

Salutare baieti!
Vreau sa va povestesc ultima experienta cu masina mea:
Totul a inceput cu o intarziere in stingerea becului de la ulei la prima pornire dimineata, apoi a doua zi a aparut un zgomot la distributie (localizat cu motorul pornit fara cureaua de accesorii). Dupa ce am localizat am inceput sa caut tot despre distributie si am ajuns la concluzia ca intinzatorul hidraulic nu mai tine presiune si se amorseaza greu, am cautat un service prin Pitesti care sa aibe trusa Km, dar apoi am vorbit cu un mecanic (nu dau nume pentru a nu face antireclama) si am ajuns la concluzia ca mecanicul daca e priceput merge si fara trusa (aproape imposibil de facut asta fara trusa, constatat ulterior) asa ca am plecat la service. Acolo surpriza, mecanicul nu stia nici macar unde se blocheaza vibrochenul(cu toate ca spune ca e al treilea motor 1.3 facut), nu a reusit sa desfaca surubul de la fulia vibrochenului (strangea in loc sa desfaca si nu a acceptat ideea ca ar putea fi filet invers, si a strans cu o pneumatica mare). Am luat masina de acolo si tacanea ca o masina de cusut datorita interventiei.
Am mers la Curtea de Arges unde nici acolo nu s-a reusit desfacerea.
Sfat si de la Pitesti si de la Arges: demontare vibrochen si desfacut surubul.

Am mers acasa am luat un prieten cu sudura electrica si autogen si am reusit dupa cateva ore sa desfacem surubul fara sa stricam altceva decat semeringul de la capac distributie (topit de la sudura).
Atunci am constatat ca am masina acasa cu distributia demontata si ca trebuie sa o duc la service cu platforma sau sa o fac singur. M-am apucat de investigat.
Am cumparat kit de distributie complet, semering de la capac, silicon Victor Reinz si am facut surubul de la vibrochen la strung dintr-un prezon tratat de la chiloasa de raba.
Am comandat trusa Km din Ungaria (nu am gasit in Romania)si am terminat operatiunea. Trusa a venit ultima deci am stat cu masina demontata o saptamana.
Rezultat: masina merge foarte bine, trage (180 pe ceas pe A1)se stinge becul la ulei normal, nu mai e nici un zgomot ciudat si cred ca si motorul e mai tacut.
Costuri:
Kit distributie (lant, pinioane,2 patine, intinzator, flansa vibrochen si suruburi) - 630 ron
Semering capac distributie Corteco - 25 ron
Silicon Victor Reinz - 27 ron
Surub vibrochen - la strung

Operatiunea in sine a constat in demontarea suportului motor, intinzator curea de accesorii si curea, pompa de apa, fulie de vibrochen, se slabeste baia de ulei, se desface sorbul de la pompa de ulei care e in capac distributie, se scoate capacul de la distributie se demonteaza toata distributia, se monteaza cea noua si se pune la punct cu trusa KM si apoi remontare toate cele demontate.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Cu respect, George!

Sus

Vizitato


Vizitator
bluecorsa-PDG a scris: vallyyy si eu m-am gandit la asta si mi-au zis si mai multi dar cred ca e mai sanatos asa ca noi.

Eu ma mai gandeam la alta tampenie ,cei care au masinile din 2001 deci practic 10 ani ,aia schimba acum suruburile dupa 10 ani ,mi se pare ceva normal , dar ale mele au doar 4 ani ,deci ale alora tin mai mult si astea ale mele ar avea ceva dupa doar 4 ani ......Nu contest ca nu ar fi trebuit ,dar din cauza la 2suruburi si o pasta de blocare ar trebuii sa refac toata distributia ....

Asa arata distributia mea schimbata [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Si astazi cautand pe net am gasit ceva ce mai m-a linistit ,capacul distributiei are locasuri speciale pentru capetele suruburilor de la intinzator .Sper ca sa fie totul ok ! Doamne ajuta ![Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Cred ca nu e cazul sa ne mai lungim, trebuie pus pasta de blocare si schimbate suruburile, asa cum spune producatorul dar daca nu ai pus asta nu inseamna ca distributia nu e pusa bine sau ca ar trebui sa desfaci, doar ca trebuie sa fii mai atent si daca ti se pare ceva suspect sa iei in calcul si posibilitatea slabirii acestora, adica un tacanit prematur poate insemna slabirea unui pinion si atunci opresti si rezolvi problema. Sau o stingere greoaie a becului de ulei si zgomot de intinzator.... etc



Ultima editare efectuata de catre bluecorsa-PDG in Vin Mai 06, 2011 9:21 pm, editata de 1 ori

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Suruburile sunt supuse la forte fantastice si pasta respectiva nu face nimic altceva decat sa aduca un plus de siguranta in fixarea corecta a surubului(strangerea este mai elastica in dinamicitatea ei) care la randul sau ansamblul este supus unor forte extrem de mari de aceea se si strange la cuplu (xN), pentru ca din calculele iesite al rezistententei materialelor ,se considera ca ala ar fi cuplul de strangere unde poate tine cu succes imbinarea respectiva fara a aduce daune motorului,sincer va spun pentru a nu stiu cata oara,eu sunt convins ca anumite reguli de montare pot fi facute exceptie si sa spuneti ,lasa-o ba ca merge asa....dar acest lucru nu se vede in timpul imediat, ci in timpul viitor ,in ani de zile,ma rog nu este musai sa faceti asa cum cere producatorul,dar eu sunt genul care voi respecta mereu cerintele producatorului si daca el spune sa bag pasta si surub nou(surubul vechi din cauza fortelor suportate,duce la imbatranirea materialului si a structurii filetului) asta voi face si credeti-ma ca-i dau dreptate.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Adevarat supervizor, nu am contestat niciodata, dar cand repari distributia pe genunchi cum am facut eu, si cand pentru o pasta de blocare sau pentru un surub mai amani finalizarea operatiunii inca o saptamana, cauti un inlocuitor, chiar daca mai desfaci in viitor si mai verifici atunci si eventual pui la punct, schimbi o patina putin tocita si suruburile si pui pasta de blocare. Eu unul cel putin asa am gandit.
Multumesc pentru sprijinul acordat.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Nici nu am de gand sa desfac distributia ,decat sa o reglez cu trusa KM iarasi si sa-i schimb suruburile la axele cu came ca la carte si la fulie ,eu am gandit putin logic ca in caz de slabire a suruburilor cred ca m-ar avertiza cu ceva km buni in urma ,ma gandesc ca daca intinzatorul nu ar sta fix pe bloc nu ar trece ulei prin el deci arculetul nu ar mai presa patina lantului, de aici rezultand tacaneala la greu si din ce vad locasele alea din capac suruburile nu au unde sa se duca ....Fereasca-ne Dumnezeu de lucruri de genul asta ,in final ce pot sa zic noi sa fim sanatosi si masinutele noastre la fel ! Sa tot curga km in continuare !

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Unde pot schimba distributia la o corsa c 1.4 xep in Curtea de Arges sau Pitesti?

Sau sa o reglez. Bate foarte putin. Masina are 96.000 km

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Stiu eu pe cineva. pm

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
nyky85 a scris:Unde pot schimba distributia la o corsa c 1.4 xep in Curtea de Arges sau Pitesti?

Sau sa o reglez. Bate foarte putin. Masina are 96.000 km

Mi-am cumparat trusa KM si am reusit sa o reglez singur, era decalata un dinte.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Foarte frumos si bravo dar unde sunt pozele (tutorial) sa invatam si noi din experienta ta.

Sad

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Nu am avut camera la mine Sad si a fost pentru prima oara cand am facut asa ceva.

Sus

Bursuc GSX

Bursuc GSX
Membru inactiv
Membru inactiv
bluecorsa-PDG poti pune o poza cu trusa KM sa vad cum arata? Am un Opel Corsa 1.3 cdti la care am demontat motorul ca sa ii schimb garnitura de chiulasa, 2 pistoane care erau putin topite si 2 injectoare si acum trebuie sa il pun la punct dar nu stiu cum pentru ca nu are pana pe pinionul de jos.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Sam Ian 21, 2012 5:37 pm, editata de 2 ori (Motiv : Numele de user se ingroasa sau se scoate in evidenta cu semnul @ in fata.)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu cred ca va raspunde ,va atasez eu o poza cu ce ati cerut.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Bursuc GSX

Bursuc GSX
Membru inactiv
Membru inactiv
StefanTolos imi poti spune unde se monteaza aceste cale? Se monteaza in cele 2 gauri (suruburi cu inbus) de pe capacul cu axelor cu came? Iar cele 2 piese de sus din trusa (poza) pusa de tine unde se monteaza? Chiar nu stiu unde vin. Semne am vazut ca are pe volanta si are cele 2 gauri din capacul axelor cu came care cred ca sunt pt pus la punct distributia. Orice informatie despre cum se pune la punct acest motor sunt bine venite. Multumesc.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut ! Dispozitivul de sus din trusa care are atasat un resort de el e pentru blocare arbore cotit iar celalalt mai subtirel e pentru blocarea intinzatorului. Se pot vedea in prima poza din mesajul 1.

Cu respect,

SorinSimion

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Da acum am vazut si eu mesajul... Am fost plecat la tara si nu am net acolo.... Cele 2 piese cu arc se introduc in orificiul creat prin desfacerea surubului cu imbus de la jumatatea axelor cu came, de o parte si de alta a motorului iar cea de-a treia piesa se introduce in orificiul de jos din carcasa ambreiajului, se invarteste de motor pana gasesti orificiul corespunzator in volanta. Piesa trebuie sa intre complet (partea subtire bineinteles). Nu e bine sa fortezi in aceste piese, adica trebuie sa tii contra cu alte dispozitive. improvizate. Daca mai ai nevoie de ceva lamuriri iti explic mai pe larg. Succes!
Acum am vazut ca esti din Valcea....

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Asa mai George,pe tine te asteptam cu explicatiile,doar ai trait experienta practic si stii cel mai bine, cum si ce, eventual fa-ti si tu, putin timp si editeaza o poza, doua, unde vin piesele puse,si da, bine spus, trusa KM este pentru a alinia ,un etalon, nicidecum o piesa de rezistenta.

Acuma daca este din Valcea, cred ca nu va pierdeti in neant si nu ne mai tineti la curent cu datele problemei. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Pai o sa imi fac putin timp sa fac niste poze, sper sa ma intalnesc cu colegul pe la vreo intalnire aici in Rm. Valcea. Oricum tu stii bine ca nu ma dau inapoi de la a ajuta pe cineva, doar ca timpul imi permite din ce in ce mai putina activitate pe forum. Cu stima, George!

Sus

43distributie - Corsa C Z13DT - totul despre distributie - Pagina 2 Empty probleme cu distributia Dum Oct 21, 2012 10:55 pm

taxidriver344

taxidriver344
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut

Am si eu un Corsa 1.3 dti si am mare necaz : s-a rupt lantul de distributie

am si noroc zic eu pentru ca s-a rupt la semafor si nu a facut mare deranj

Nu ma prind cum e cu reperele ca sa pun motorul la punct si cu calele

mi-ar prinde bine orice sfat multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Draga taxidriver344,

daca nu ati fi deschis un subiect nou total inadecvat regulamentului si ati fi postat in acest subiect, primeati mult mai repede raspuns,aveti problemele de distributie dezbatute mai sus,daca intampinati probleme,scrieti aici nu in alt subiect nou,multumesc anticipat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

45distributie - Corsa C Z13DT - totul despre distributie - Pagina 2 Empty distributie Dum Dec 09, 2012 5:14 pm

corsica

corsica
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna eu am o problema cu Corsa mea este un motor pe benxina 1.0 98, nu gasesc nici o discutie nicaieri cum sa-mi aliniez distributia am dus-o la un mecanic si mia facut-o cam nasoala . Ma ajutata , va rog , si pe mine cineva ?

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Distributia la motorul tau se regleaza cu o trusa de cale speciala, fara este destul de greu. Ce simptome are masina de zici ca nu a reglato bine?

Sus

dragomir.alexandru.585

dragomir.alexandru.585
Membru inactiv
Membru inactiv
Trebuie schimbata neaparat si flansa de la vibrochen pentru ca eu nu o am in kit?

Sus

dragomir.alexandru.585

dragomir.alexandru.585
Membru inactiv
Membru inactiv
Deci ca sa schimb distributia trebuie sa:desfac cureaua de accesorii,rolele,=>sa blochez arborele=>sa desfac fulia sa(cu filet invers)=>flansa=>sa dau jos baia de ulei=>sa scot capacul si sa inlocuiesc tot kitul?Sper sa ma corecteze cineva daca gresesc sau sa ma completeze daca imi scapa ceva.p.s:Am deja 163.000km dar motorul trepideaza putin la ralanti,iar zgomotul nu este foarte puternic(nu pacane tare sau sa zornaie lantul).

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Domnule draga, cum facem ca sa respectati regulamentul acestui forum ?

Aveti butounl EDITEAZA faceti copiere la textul celui de al doilea raspuns, in primul, ca sa nu intrati in categoria celor cu WARN.

Cititi regulamentul.

Multumesc

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Da in mare asta e procedura, cu mentiunea ca trebuie sa incepi cu demontarea cutiei filtrului de aer si apoi a suportului motor, pentru asta trebuie sa suspenzi motorul...
Si trebuie sa ai grija cu blocarea vibrochenului, sa nu fortezi in boltul de blocare.
Cu privire la prima intrebare pot sa spun ca nu e obligatoriu sa schimbi si flansa, dar e bine sa schimbi si flansa si semeringul de la capac pentru a evita scurgerile de ulei pe care ulterior nu le mai poti repara decat prin desfacerea distributiei. Sfatul meu e sa le schimbi pe amandoua.
Cu stima, George!

Sus

boto opel

boto opel
Membru inactiv
Membru inactiv
ma ajuta si pe mine cineva ca nu gasesc unde sa blochez vibrokenu la corsa c 1,3 diesel multumesc

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum