OpelArges
Corsa C Z13DT - totul despre distributie Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa C Z13DT - totul despre distributie Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 3]

1Corsa C Z13DT - totul despre distributie Empty Corsa C Z13DT - totul despre distributie Lun Mai 02, 2011 8:43 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Salutare baieti!
Vreau sa va povestesc ultima experienta cu masina mea:
Totul a inceput cu o intarziere in stingerea becului de la ulei la prima pornire dimineata, apoi a doua zi a aparut un zgomot la distributie (localizat cu motorul pornit fara cureaua de accesorii). Dupa ce am localizat am inceput sa caut tot despre distributie si am ajuns la concluzia ca intinzatorul hidraulic nu mai tine presiune si se amorseaza greu, am cautat un service prin Pitesti care sa aibe trusa Km, dar apoi am vorbit cu un mecanic (nu dau nume pentru a nu face antireclama) si am ajuns la concluzia ca mecanicul daca e priceput merge si fara trusa (aproape imposibil de facut asta fara trusa, constatat ulterior) asa ca am plecat la service. Acolo surpriza, mecanicul nu stia nici macar unde se blocheaza vibrochenul(cu toate ca spune ca e al treilea motor 1.3 facut), nu a reusit sa desfaca surubul de la fulia vibrochenului (strangea in loc sa desfaca si nu a acceptat ideea ca ar putea fi filet invers, si a strans cu o pneumatica mare). Am luat masina de acolo si tacanea ca o masina de cusut datorita interventiei.
Am mers la Curtea de Arges unde nici acolo nu s-a reusit desfacerea.
Sfat si de la Pitesti si de la Arges: demontare vibrochen si desfacut surubul.

Am mers acasa am luat un prieten cu sudura electrica si autogen si am reusit dupa cateva ore sa desfacem surubul fara sa stricam altceva decat semeringul de la capac distributie (topit de la sudura).
Atunci am constatat ca am masina acasa cu distributia demontata si ca trebuie sa o duc la service cu platforma sau sa o fac singur. M-am apucat de investigat.
Am cumparat kit de distributie complet, semering de la capac, silicon Victor Reinz si am facut surubul de la vibrochen la strung dintr-un prezon tratat de la chiloasa de raba.
Am comandat trusa Km din Ungaria (nu am gasit in Romania)si am terminat operatiunea. Trusa a venit ultima deci am stat cu masina demontata o saptamana.
Rezultat: masina merge foarte bine, trage (180 pe ceas pe A1)se stinge becul la ulei normal, nu mai e nici un zgomot ciudat si cred ca si motorul e mai tacut.
Costuri:
Kit distributie (lant, pinioane,2 patine, intinzator, flansa vibrochen si suruburi) - 630 ron
Semering capac distributie Corteco - 25 ron
Silicon Victor Reinz - 27 ron
Surub vibrochen - la strung

Operatiunea in sine a constat in demontarea suportului motor, intinzator curea de accesorii si curea, pompa de apa, fulie de vibrochen, se slabeste baia de ulei, se desface sorbul de la pompa de ulei care e in capac distributie, se scoate capacul de la distributie se demonteaza toata distributia, se monteaza cea noua si se pune la punct cu trusa KM si apoi remontare toate cele demontate.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Cu respect, George!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

O intrebare de ce nu ai cumparat surubul original si a trebuit sa pui unul prelucrat ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
La ce service ai fost atat in Pitesti cat si in Curtea de Arges ?
" E o informatie pretioasa . "

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Nu prea voiam sa fac antireclama, la Pitesti am fost la Liviu (service-ul comunitatii) iar la Curtea de Arges chiar nu stiu numele dar ca si localizare este situat pe dreapta dupa intersectia de la Fagaras spre Plus, langa o spalatorie,(am mers acolo indrumat de o cunostinta comuna cu mecanicul) cand o sa mai trec o sa iau si numele si va spun....
Surubul prelucrat a fost pus pentru ca cel original ma mai intarzia cu reparatia. Oricum prezonul de raba era tratat ca abia l-a prelucrat la strung de tare ce era, am stat langa el cand l-a facut si a schimbat cutitul cu vidia....

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
DA, nu este antireclama deloc,pacat ca Liviu nu investeste in trusa specializata de aliniere a distributiei,este un lucru foarte esential in procesul de schimbare a distributiei pe lant cat si a celor pe curea.Am intels acuma de ce ai recurs la solutia rapida cu surubul,banuiesc ca a respectat toate cotele celui vechi,ai folosit si pasta de blocare pentru el ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Da surubul a fost facut identic cu cel original doar cu capul diferit, si s-a folosit silicon Victor Reinz in loc de pasta de blocare, abia am dezlipit baia de ulei si cred ca e suficient de rezistent incat sa nu se desfaca si de moale incat sa preia din vibratii.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da ,interesant faptul ca Liviu ,,NU a stiut,, cum se desface un surub de fulie vibrochen.In rest ma bucura faptul ca ,,nu ai ramas,, cu distributia praf prin Curtea de Arges sau prin Pitesti.Bine ca ai ajuns acasa cu bine.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Am mers foarte atent, fara socuri, fara turatie mare si fara frana de motor, am pornit acolo, am vazut ca s-a miscat ceva pe la motor (daca misti putin pozitia acelui surub fara sa blochezi vibrochen se misca si pinionul) si am mai oprit acasa.
Ideea e ca surubul a fost foarte bine strans, si in momentul cand s-a actionat cu pneumatica (am mers la o vulcanizare de camioane) nu a mai avut unde sa se stranga decat foarte putin, motorul facea ca masina de cusut dar nu s-a stricat nimic la supape si chiuloasa.
Am plecat cu Liviu la vulcanizare (pe raspunderea mea daca se rupe surubul), aveam prietenul care m-a ajutat cu platforma pregatita sa vina sa ma ia, dar speram sa se desfaca si apoi sa strang putin incat sa mergem la service sa continue Liviu lucrarea, dar mai bine ca nu am reusit, pentru ca daca se desfacea si porneam asa se strica motorul.

Ce sa mai spun, totul e bine cand se termina cu bine, ideea e sa va documentati temeinic inainte sa mergeti la service si sa nu lasati mecanicul sa faca ceva de capul lui decat daca aveti incredere totala in el, eu cel putin m-am bazat pe experienta mecanicului care zicea ca a mai facut distributii la 1.3 si era cat pe ce sa stric motorul...
Cu stima, George!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Las ca si eu sunt patit pe experienta mecanicilor ,a fost bine ca am gasit om pe forum cu trusa ca daca ma mai duceam la altu sa mi-o puna la punct cred ca imi cumparam alt motor .Cand ne-am vazut prima oara si te-am auzit ca o ai de 3 ani ,puteam sa bag mana in foc ca e de schimbat distributia la ea , distributia nu tine cont ca e in Romania sau in Germania ,ea tine cont de km si dieselul din Germania e clar ca nu are putini km ,cel putin nu cred ca au sub 200 000 ,mai cunosc un caz de Germania care a adus-o direct cu lantul tacanind (benzinara z12xe).Si e bine sa inlocuiesti toate reperele si acum sufar pentru un amarat de simering de vibrochen neinlocuit , iarasi trebuie bani investiti ,om cu trusa si dinamometrica ,la mecanici "priceputi" nu mai calc.

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Ai dreptate cu kilometrii in Germania, dar totusi cred ca a avut km reali, pentru ca a fost sifonata masina, avea 3 ani cand am luat-o si statea de 8 luni in parc. Distributia nu dadea semne de uzura pronuntata, dar a picat intinzatorul. Mai cunosc cateva cazuri de distributie picata la 120-130 mii km si la masini luate de noi. E bine ca acum merge, si sper sa ma tina macar 100 000 km, apoi o schimb de buna voie, asta daca o sa mai am cui o schimba, adica daca mai tine restul masinii. Mult succes!

Sus

11Corsa C Z13DT - totul despre distributie Empty Re: Corsa C Z13DT - totul despre distributie Mier Mai 04, 2011 10:51 am

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Din cate m-am uitat are tot sistemul ala firav la intinzator ,ca si la benzinare , si la masina mea sunt semne de intrebare ,are 5 ani saraca dar s-a umblat de 2 ori la distributie ( 1 data fostul proprietar care e un cretin si a pus intinzator Inna si a doua oara eu care am refacut toata distributia) am stat si m-am gandit si sunt multe intrebari,dar e de stiut cel putin in cazul meu cu XEP caci calitatea a scazut fata de XE . Atat am zis si eu daca ma tine 100 000 eu sunt cel mai multumit ! Doamne ajuta !

Sus

12Corsa C Z13DT - totul despre distributie Empty Re: Corsa C Z13DT - totul despre distributie Mier Mai 04, 2011 11:55 am

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Nu stiu cum e la tine dar in kit-ul de distributie original cumparat de mine intinzatorul si pinioanele sunt Ina (intinzatorul 100% iar la pinioane cel putin unul) si cele date jos de pe masina sunt la fel, Ina si nu a fost umblat la distributie, deci as putea spune ca vine cu Ina in echiparea originala. In alta ordine de idei eu am incredere in firma asta. Multa sanatate!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
La mine sunt GM !

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Uite chiar o sa ma uit special si o sa fac si poze cu scrisul de pe cele originale, care au fost pe masina.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
O curiozitate am , ai schimbat suruburile la intinzator , ai pus pasta de blocare la ele ? Intreb pentru ca la mine au fost puse cele vechi si fara pasta de blocare si stranse la mana ,nu inteleg teoria asta cum ca sa schimbi surubul la fiecare desfacere in special pe cele mici ,care nu sunt autofiletante sau nu se alungesc ca cele mari la strangerea la cuplu

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Suruburile au fost schimbate toate, pasta de blocare nu am pus pentru ca nu am gasit si la fel ma intarzia cu lucrarea dar m-am gandit putin si am pus silicon negru, sper ca am facut bine, am desprins foarte greu capacul distributiei de baia de ulei si am considerat ca dupa intarire e suficient de tare si flexibil in acelasi timp incat sa nu se desfaca suruburile respective. Mult succes!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Eu ma gandesc cateodata la faptul asta ca le-am refolosit si nu am pus nimic , dar nici ele nu aveau ceva , adica nu am observat nimic pe ele ,ma lmai inisteste faptul ca arcul este sub presiune si daca intinzatorul nu ar sta lipit pe bloc arcul lui nu ar mai avea presiune si ar incepe sa tacane lantul si capacul distributiei am vazut ca are locas pentru capetele suruburilor deci nu ar avea unde sa iasa ,de multe ori imi e frica ca ar putea sa iasa ,d-aia te-am intrebat .......Doamne ajuta si cati mai multi km la toate opelurile !

Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Nu cred ca se desfac alea asa usor, face presiune si intinzatorul forteaza in ele si nu cred ca se pot desface. Mie imi e frica de cele de la pinioane ca alea daca se desfac sare de la punct. Dar cred ca ne stresam prea mult totusi, nu sunt nici astea de plastilina. Mult succes!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
L-am intrebat pe Raducu si el mi-a zis ca lui i le-a strans pe alea de la pinioane la mana si are nu stiu cati km de atunci si nu are absolut nicio problema ,trebuie sa ma las de cititul asta pe forumuri ca o sa innebunesc Sad .Eu sunt curios de altceva noi astia tinerii cu forumuri , cu TIS , cu proceduri mai stim ceva , dar oare in Romania asta cati mosi au corse si opeluri si le duc la Nea Gica de la colt sa le repare , oare ala o tine cont de ce citim noi pe aici ,cupluri ,pasta de blocare , schimbare suruburi Question

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Daca neamtul a pus acolo pasta de blocare stie el de ce, pentru ca el este producatorul,deci nu va mai amagiti cu lucrurile gen romanesti,eu sunt de parere ca trebuie pusa acea pasta de blocare obligatoriu,asa cum cere si procedura de schimbare a distributiei.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
vallyyy Si eu m-am gandit la asta si mi-au zis si mai multi dar cred ca e mai sanatos asa ca noi.
Supervizor ai dreptate, dealtfel sper ca am si folosit ceva cu proprietati similare, si crede-ma ca daca gaseam in Curtea de Arges pasta de blocare puneam fara sa ma uit, dar cand am constatat ca nu gasesc m-am gandit sa o inlocuiesc cu ceva, m-am gandit la vopsea si apoi la silicon.... si am pus silicon, eventual o sa pun silicon la un surub pe undeva si apoi sa il desfac sa vad cum reactioneaza.



Ultima editare efectuata de catre bluecorsa-PDG in Vin Mai 06, 2011 9:02 pm, editata de 1 ori

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Te-as ruga pentru ca nu am acces la TIS , daca poti posta aici la sau in topicul cu corsa -simering distributie , ceva din TIS sa vad si sa aflu si eu concret la motorul asta al nostru care suruburi se schimba si la care se pune pasta de blocare si la cat se strange, sa stiu de acum incolo ...Mersi !

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este pusa deja cu tot tacamul,cititi atenti in prima poza cu schema de distributie,spune clar acolo ce trebuie de facut,iar pentru motorul tau Vali am pus acolo unde ai specificat tu mai sus.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Pai chiar scriam ca pentru Z13DT e poza la inceput si ca avem motoare diferite. Oricum multumim!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
bluecorsa-PDG a scris: vallyyy si eu m-am gandit la asta si mi-au zis si mai multi dar cred ca e mai sanatos asa ca noi.

Eu ma mai gandeam la alta tampenie ,cei care au masinile din 2001 deci practic 10 ani ,aia schimba acum suruburile dupa 10 ani ,mi se pare ceva normal , dar ale mele au doar 4 ani ,deci ale alora tin mai mult si astea ale mele ar avea ceva dupa doar 4 ani ......Nu contest ca nu ar fi trebuit ,dar din cauza la 2suruburi si o pasta de blocare ar trebuii sa refac toata distributia ....

Asa arata distributia mea schimbata [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Si astazi cautand pe net am gasit ceva ce mai m-a linistit ,capacul distributiei are locasuri speciale pentru capetele suruburilor de la intinzator .Sper ca sa fie totul ok ! Doamne ajuta ![Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 3]

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum