OpelArges
Vectra - motorul functioneaza in doua pistoane Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra - motorul functioneaza in doua pistoane Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
Buna am si ieu o problema(nici nu stiu daca scriu unde trebuie)cu masina. Nu merg pistoanele 3-4 am verificat aproape tot zic io  eu. Are scanteie benzina,furtunasele toate le-am verificat nu scapa nici unul aer cele de la egr...cineva mia spus ca se poate sa fie de la chiuloasa dar in borcan nu imi baga nimikc totul ii curat. Ce pot sa mai fac oare? Scuze ii un motor de 1600 16V 110cc benzina de 1998



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Joi Ian 02, 2014 7:50 pm, editata de 2 ori (Motiv : Cititi va rog regulamentul forumului.)

Sus

joita romeo

joita romeo
Membru nou
Membru nou
Du-te la un mecanic sa iti masoare compresia la motor ,daca partea electrica zici ca este ok ,bobina ,fise si buji ,verifica daca scade nivelul de antigel din vas si daca ai spuma la busonul de la ulei atunci e posibil sa fie garnitura de la chiuloasa .

Acest subiect a mai fost dezbatut poate gasesti rezolvarea acolo.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sus

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
Am verificat antigelul.Nu a scazut deloc, este curat iar capacul este curat uleiul la fel.
Inca o intrebare : am vazut ca se poate sa fie rupt vreun ax. Daca e asa se aude la motor sau nu ca la mine nu aude nik nimic diferit...



Ultima editare efectuata de catre ebz in Joi Ian 02, 2014 7:25 pm, editata de 1 ori (Motiv : Cititi va rog regulamentul forumului. Nu se accepta mesaje tip chat. Aveti posibilitatea de a edita un mesaj timp de 120 minute.)

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
E posibil sa nu se auda niciun zgomot daca s-a rupt axul cu came.
Puteti sa verificati doar daca desfaceti capacul acestuia.
Puteti sa faceti si un test de compresie dupa sa vedeti ce are.
Totul e sa verificati pe rand.

Sus

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
Revin cu "noutati" am desfacut capacul de la culbutori si aici totul este in regula, am verificat supapele totul functioneaza bine, dar tot nu merg pistoanele 3-4...mai trebuie sa verific compresia dar nu gasesc pe aici nici un aparat de masurat, chiar nu stiu ce poate sa aiba ca dintro data nu a mai mers deci nu poate fii vorba de chiuloasa sau pistoane zic eu.



Ultima editare efectuata de catre Niky in Joi Ian 09, 2014 8:45 am, editata de 1 ori (Motiv : Va rog cititi regulamentul si fiti atent la scriere.)

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Cauta un servis unde sa faci o diagnoza si sa-ti masoare compresia, apoi posteaza rezultatul aici si te ajutam.

Sus

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
Revin cu informati: Am gasit problema! Era arsa chiuloasa intre pistoanele 3 si 4, important nu baga ulei in apa sau apa in ulei, numai scapa compresia de la un piston la altul de aceea nu piteam sa imi dau seama care era problema dar am vazut cand am facut testu de compresi si cele 2 pistoane nu aveau compresie deloc. Acum am desfacut chiuloasa, am comandat kitul de garnituri si incep sa le montez. Insa am o problema, cine stie la cat trebuie reglata cheia de strangere a chiuloasei? Multumesc pt cei ce m-au ajutat si pentru alte nelamuriri puteti sa imi scrieti si vin cu informati! Sper sa nu aveti problema asta pentru ca da multe batai de cap. Astept raspunsul vostru. Multumesc!!!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Depinde si cum ai demontat chiuloasa si cand ai facut-o. Ma refer la temperatura exterioara si la temperatura motorului. Cu siguranta o sa te ajute urmatoarele specificatii date de constructor, le gasesti in manualul de reparatii.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
inca o rugaminte cine are schema cu montarea curelei de alternator ca nu ii dau de cap nici de cum mersii

Sus

impresaru

impresaru
Membru nou
Membru nou
revin cu o alta problema am pornit masina totul mergea bn am aprito sa termin de montat ce mai era si cand am pornit a doua ora a inceput sa aiba un ticait la motor mai precis sus pe la culbutori in partea cu distributiainsa precizez ca la culbutori ieu nu am umblat cand am dat chiuloasa jos ce poate sa fie daca cineva are vreo idee...

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Ce cod de motorizare ai?

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Mai verifica odata punerea la punct a distributiei si daca iti ajunge ulei la axele cu came. Am impresia ca o axa cu came este decalata.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum