OpelArges
Vectra B - merge in suturi si se opreste motorul Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - merge in suturi si se opreste motorul Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Salut!! De ceva vreme masina mea merge in suturi! Cand o pornesc merge foarte bine,dupa aproximativ 30 de min ,incepe sa mearga intrerupt, si daca accelerez mai tare se opreste motorul si dupa vreo doua chei porneste iar si merge la fel,,trebuie doar sa mangai pedala la acceleratie ca sa pot merge fara sa simt suturile!!Tin sa mentionez ca am schimbat toate filtrele si bujiile!! Multumesc

Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Chiar niciun raspuns??Neutral

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Vreun martor aprins?

Fa o diagnoza si vezi parametri "live"...

De unde esti din Valcea?

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Pe langa Horezu!! Am fost la testar si nicio eroare!!niciun martor!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Daca ai posibilitatea sa ii faci o verificare a presiunii in rampa injectoare. Pentru tipul tau de motorizare trebuie sa ai :

-debit la 12v de 100 l/h

-presiune combustibil pe alimentare de 3.0-3.5 bar

-presiune de lucru in sistem de 3.0 bar

Orificiul unde poti face verificarea este in capatul rampei injectoarelor, exact in dreptul pistonului 4.

O poti face si "manual", ca sa scriu asa in felul urmator:

-pui contact treapta 1(martori aprinsi in bord)

-desfaci capacelul negru de la orificiul de verificare presiune in rampa

-pui o carpa sanatoasa sub orificiu, dar si pe pompa de frana si cutiunta neagra de relee.

-cu o surubelnita sau o tija mica(1-2mm) apesi pe capul ventilului incet, dar ferm

-benzina trebuie practic sa "tasneasca" cu putere, cel putin 1-2sec.

Daca doar "curge" in momentul cand apesi pe acel ventil atunci verifica/inlocuieste pompa de combustibil si verifica releul pompei din cutiuta de relee.

O iei pas cu pas. Curios ca nu ai martor aprins si eroare stocata.

Altele ar maiputea fi si ECU sau componenta care "da comanda" la el astfel incat sa tina constanta amestecul(aer/benzina) de carburant in galeria de admisie.

Are ceva "rateu" cand vrei sa accelerezi?

Cum se comporta motorul cand vrei sa accelerezi si defapt se opreste?

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
De fiecare data cand incerc sa accelerez pentru a schimba treapta incepe sa se ingatuie,,daca continui sa accelerez tare se opreste motoru!daca o las sa se accelereze in timp nu se opreste,de fiecare data nu am curaj sa ma bag in depasirii pentru a evita oprirea,.Cand o aceelerez pe loc se accelereaza bine ,fara sa observ vreo intrerupere,dar in mers e durere!o sa fac proba in rampa si o sa revin cu informatii!,multumesc

Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Am verificat presiunea in rampa la benzina si este ok!!!

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Prin ce metoda ai verificat presiunea din rampa? Cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza si sa postezi valorile aici pentru a ne da seama ce nu este in regula.

Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
cea prezentata mai sus de ksper,,si jetul la benzina a fost destul de bun zic eu!

Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Am mai observat ceva!!La relanti simt o intrerupere al motorului!!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Pai nu ai specificat ca iti intrerupe in mesajul tau anterior. Daca iti intrerupe verifica bobina-fise-bujii-mufa. Nu sunt in zona acum ca poate ne intalneam si vedeam despre ce este vorba.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

dani26

dani26
Membru nou
Membru nou
Acum am observat si eu,deoarece ieri am fost pana la Sibiu,si am avut timp sa vad absolut tot ce face la drum lung!!Deci are mici intreruperi si ce am observat si poate acum i-ti poti da seama mai simplu ce e,este ca nu mereu face asa,au fost kilometri care am mers de nu am avut probleme si merge foarte bine,,si cand incepea sa intrerupa,deci nu face tot timpu!!

Sus

13Vectra B - merge in suturi si se opreste motorul Empty Problema vectra 1.6 16v sa oprit din mers. Mier Feb 27, 2013 11:07 pm

ionutzuck

ionutzuck
Membru nou
Membru nou
Salut, in seara asta cand plecai cu masina , dupa 3 - 4 km incepu sa dea in nas nu o bagai in seama stiind ca e bezina cam proasta aici , dupa asta incepu sa traga mai prost, intr-un final mi se aprinse martorul asta:

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Dupa ce se aprinsa cum apasai ambreajul sa trag pe dreapta se opri motorul. Incercai sa il pornesc dupa si porni foarte putin masina tremurand foarte tare apoi se opri din nou.

Crezui ca ramasei fara benzina deoarece era acul jos de tot , il sunai pe varul meu imi aduse 2L de benzina bagai , pusei contactul de cateva ori dupa incercai sa o pornesc , din nou porni pentru 2- 3 secunde tot tremurat , apoi se opri si nu mai porni deloc si o remorcai pana acasa .

Sunt pur si simplu disperat , varumeo il suna pe mecanicul lui si zise ca s-ar putea sa fie pompa de benzina arsa.... nu stiu ce sa cred .

Scuza-ti eventualele greseli de ortografie sunt foarte agitat.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Mier Feb 27, 2013 11:15 pm, editata de 1 ori (Motiv : aerisit putin textul pentru a putea fi citit mai lejer si a intelege ideea transmisa si mutat aici subiectul)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Foarte posibil sa fie pompa de benzina daca aveti relul ok si alimentarea acesteia la fel de ok.

Am putea elucida problema mai bine, daca am cunoaste erorile aparute conform simbolului afisat.

Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ionutzuck

ionutzuck
Membru nou
Membru nou
Deocamdata nu am unde sa o pun pe tester aici Crying or Very sad

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Incearca sa pornesti masina la rece, maine dimineata, daca porneste si pare ca merge normal atunci sigur ai alta problema, e posibil sa mearga cat e motorul rece, cu se incalzeste apar probleme. Daca nu atunci poti avea probleme cu alimentarea, releu,pompa...

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Va salut. Din mesajul dumneavoastra reiese clar o problema pe alimentare/aprindere.
-Cand ati inlocuit filtru de benzina?
-Ce craburant bagati(recomandat Petrom/rompetrol 95)?
-La ce componente/circuite ati mai umblat?
-Ce tip de bujii aveti(recomandate Bosch-FRL8LDCU-1mm-2electrozi)?
Daca aveti acel martor aprins, cu siguranta aveti si eroare stocata. Este bine sa faceti o diagnoza.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

ionutzuck

ionutzuck
Membru nou
Membru nou
Astazi a pornit si merge normal, cred ca doar sa dezamorsat pompa de benzina cand am ramas fara.
Martorul acela mi sa aprins doar cateva secunde in momentul cand am ramas fara benzina , apoi nu sa mai aprins.
Zilele astea o sa-i fac si o diagnoza sa vad ce si cum . Multumesc !

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Daca a pornit fara nici o problema la rece si daca vi se repeta din nou problema cand motorul este cald atunci aveti probleme cu senzorul de turatie, kranshaft (sper ca am scris corect). Nu aveti nici un fel de problema cu alimentarea

Sus

20Vectra B - merge in suturi si se opreste motorul Empty Vectra B se opreste la rece Dum Ian 05, 2014 8:02 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Salutari tuturor,

In primul rand va urez tuturor La Multi Ani!
In al 2-lea rand...probleme..

1. De cateva luni bune merg cu consum de minim 10% exterior, mers lejer.
2. La rece se opreste motorul; mai jos simptomele:
 - daca pornesc motorul, sta la relanti frumos, daca temperatura motorului nu este intre 80grade si cele 3 liniute albastre, si depasesc mai mult de 2500rpm, incepe sa nu mai traga, iar daca apas ambreiajul sa schimb viteza sau daca las pe liber(in mers) se opreste motorul, pornirea fiind destul de greoaie.
 - am observat acum cateva zile ca daca nu trec de 2000rpm, nu se mai opreste motorul, insa de tras nu trage pana nu se incalzeste.
 - dupa ce ajunge temperatura motorului la 80grade, merge brici(din cand in cand mai apare martorul luminos cu eroarea), insa aici alta poveste.
Mentionez:
 - am curatat TB, EGR, verificat mufe, verificat vacuum, verificat senzor de termperatura motor(pentru posibile depuneri), tot la acest senzor am verificat continuitatea firelor pentru posibile intreruperi..nimic.

3.Am tester personal cu OP-COM si am urmatoarele erori:
P0170 - (2) Lean Exhaust - Not present(verificat vacuum totul in regula)
P0325 - (0) Knock Signal Circuit - Not present(verificat mufa si cablaj senzor detonatie, totul in regula)
P0130 - (4) O2 Sensor Open Circuit - Not present(eroare noua, care a aparut acum cateva zile)

Conform erorilor de mai sus sunt nevoit sa:
Mai verific odata instalatia vacuum.
Sa schimb senorul de detonatie si de temeperatura motor.
Sa repar vasul cu granule(fasaie gura de alimentare cang desfac busonul)
Sa verific senzorul de la sonda lambda, eventual schimbat(aici mentionez ca sigur am catalizatorul cam dus)
Sa desfac evacuarea si sa curat(am citit ca este un canal care face ceva legatura cu altceva si acesta se umple de mazga, nemaifiind functional corespunzator)

Astept din partea voastra si alte pareri in legatura cu problemele actuale, cel mai mult ma deranjeaza oprirea motorului la rece, iar apoi consumul exagerat.
Pot sa fac si alte verificari?Sunt necesare toate cele mentionate mai sus?
Nu de alta, dar este destula munca totusi si nu a vrea sa muncesc in zadar.
De asemenea mai am si fisierul text cu valorile inregistrate cu OP-COM, insa nu gasesc cum se poate atasa.

Astept raspuns cat mai curand posibil

Va multumesc.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare si La Multi Ani !


Evident ca este consumul mare daca sonda lambda nu este vazuta in circuitul de exhasut emission si este normal sa se opreasca daca saturatia de noxe abunda in vapori de benzina.

Verificare contacte sonda lambda sau inlocuita daca veti mai merge in acest mod posibil sa defectati si catalizatorul.

Restul erorilor se solutioneaza si ele dar mai intai asta ca este suficent de nasoala.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

22Vectra B - merge in suturi si se opreste motorul Empty Vectra B se opreste la rece Lun Ian 06, 2014 12:23 am

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Salut,

Eroarea P0130 cu O2 a aparut in urma cu cateva zile, iar consumul il am de luni bune.
Sau este vorba de eroarea P0170 pe care o am de ceva timp?

Mai multe detalii in legatura cu erorile?In AutoData nu sunt multe informatii.

De asemenea cu valorile inregistrate ma poate ajuta cineva sa traga o verificare?

Merci.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salut,

verifica si mufele de la ECU ma refer la sonda lambda.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Claudiu220405 dupa simptome verifica presiunea de benzina si regulatorul, precum si firele si conexiunile de la sonda lambda si senzorul de detonatii.

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Salut Niki,

Presiunea de benzina stiu sa o verific(din rampa de injectoare are un "mot" care trebuie apasat si trebuie sa tasneasca puternic timp de 2, 3 secunde.
Partea cu regulatorul, te rog sa fi putin mai detaliat.
Am vorbit cu un prieten si o sa iau de la el sonda lambda si tot ansamblul TB cu totul pe el(250RON) o sa le schimb sambata si revin cu detalii, bineinteles o sa curat si evacuarea.

Intre timp, mai astept pareri.

Multumesc.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum