OpelArges
Vectra B - incalzeste mult cand trece peste 2000 de turatii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - incalzeste mult cand trece peste 2000 de turatii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

Valentin2014

Valentin2014
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare sunt pe aici am un opel vectra b motor 2000dtl si in ultimu tímp imi cam incaalzeste apa am schimbAt tmocupla vntilatoru porneste bine ,cum trec de 2000 de ture trece de 100 de grAde cum o las mai usor revine la normal si nu imi baga caldura inauntru má poaate ajuta cineva cu vrun sfat



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Sam Noi 09, 2013 11:43 pm, editata de 2 ori (Motiv : Atentie la regulament deschideti titlurile subiectelor conform lui.)

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Verifica toata instalatia de racire lichid si cea de incalzire habitaclu. Posibil sa fie un circuit inchis, posibil sa fie si caloriferul infundat. Termostatul l-ai verificat?
Nu cred ca are prea mare legatura turatiei motorului cu incalzirea. De obicei are legatura cu fortarea masinii. In general la turatii mai mari se face si racirea mai bine. 
Mai poti verifica atunci cand se incalzeste si radiatorul sa vezi cat se incalzeste si el, de sus in jos si daca se incalzeste tot.
Si concentratia antigelului contezeaza.
Mai detaliaza ce ai facut.

Cu stima , Claudiu.

Sus

citony2004

citony2004
Senior
Senior
Salutare.
Corect ce te invata colegul. Apoi arunca un ochi pe vasul de expansiune cand cresti in turatii si daca vezi ceva bule pe acolo e pe duca garnitura de chiulasa.

Sus

Lyonel

Lyonel
Membru nou
Membru nou
Daca tot verifici vasul de expansiune, vezi daca etanseaza bine capacul (busonul) acestuia. Racirea se face cu instalatia presurizata. Odata, un mecanic mi-a desfacut busonul de la vas cu motorul in functiune si intr-o suta-doua de metri mi-a urcat temperatura de la 88 de grade la peste 95. Si-a revenit in mers, cand instalatia a revenit la presiunea normala.
Poate s-a defectat chiar supapa din capac si oricat ai merge nu se mai face presiune.
Nu stiu daca ar avea efect negativ aceasta ipotetica depresurizare asupra circuitului de incalzire habitaclu.
Dupa aceasta inspectie minimala, in functie de ce ne spui, ne putem referi si la alte defectiuni posibile.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum