OpelArges
Astra G Z18XE - pompa ABS infundata/blocata Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G Z18XE - pompa ABS infundata/blocata Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Salut. Am ramas fara frana pe una dintre roti (dreapta - fata) si dupa investigatii am ajuns la pompa ABS. Nu stiu exact daca a ramas o electrovalva blocata astfel incat lichidul nu mai trece spre roata sau s-a infundat cu impuritati din lichidul de frana, dar cert e ca am desfacut conducta de la roata cu pricina din pompa de ABS si apasand pedala de frana nu iesea de loc lichid din pompa. Practic pedala era tare, opunea rezistenta iar lichidul nu pleca din unitatea ABS spre roata dreapta - fata. Am schimbat pompa de ABS cu una sh (noua era 67 mil [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]) si acum ma intrebam daca a mai investigat cineva in zona asta si e vreo sansa sa repar pompa veche... sa o am de rezerva pe viitor [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]. Mersi!


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut roccatgaming !

ABS-ul tau vechi trebuia diagnosticat direct pe vehicul, cu softul de diagnosticare OP-COM inainte de demontare si inlocuire. Si nu cred ca ABS-ul de vina. Acum ca l-ai demontat ... mai greu sa fii sigur ca-l poti pune corect la loc iar ca sa fii sigur ca e functional, trebuie efectiv montat inapoi pe masina.

Ziceai ca "am desfacut conducta de la roata cu pricina din pompa de ABS si apasand pedala de frana nu iesea de loc lichid din pompa" - pai daca ABS-ul nu e activ fara o masina pornita. Dar mi se pare anormal ce ai zis si iti spun de ce. O masina merge si franeaza chiar daca blocul ABS este defect. ABS-ul este un sistem complementar sistemului de franare si nu depinde exclusiv de el.

Intrebare. Ai avut in bordul masinii aprins martorul ABS ? Daca nu, nu a fost ABS-ul de vina la masina ta ci altceva. Te rog sa ne mai dai niste detalii. Cum ti-ai dat seama ca ai ramas fara frana pe o roata ?

In ce priveste raspunsul la intrebarea ta, la cum ai bagat in poza surubelnita pe sub garnitura aceea de etansare nu prea cred ca mai scoti ceva din acel bloc ABS. In plus am observat in poze ca ai niste depuneri de pilitura (impuritati metalice sau nemetalice) provenite din circuitul de franare. De unde sunt ? De la ce ? Acelea pot bloca un sistem de valve dintr-un bloc ABS.

Cu respect,

Sorin Simion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK,in primul rand felicitari pentru postarea in termenii regulamentului OpelArges si un mare BINE AI VENIT pe acest forum,ma bucur ca desi sunteti din alt oras ati expus problema dumneavoastra si noua.

Sa inteleg ca imediat ce ati inlocuit pompa de ABS ati avut frane ok pe toate rotile ?

Daca da este ciudat,deoarece asa cum a semnalat si Sorin daca aceasta se defecteaza nu va mai functiona doar functia de antiblocare roti in rest totul ar trebui sa fie perfect functional.

Eu as banui o pierdere de proprietati al lichidului de frana,se stie de proprietatea lui higroscopica si atunci este normal ca sistemul de franare sa devina ineficient cu diverse simptome practice.

Pompa se poate depana, se curata ,se schimba oringurile si va fi functionala parerea mea.

Va recomand aceste materiale [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] si [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link].

OpelArges

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Multumesc de raspunsuri. O sa incerc sa expun problema mai pe larg, dar intai vreau sa fac cateva clarificari.

@SorinSimion - Am Op-Com pe care l-am folosit cu succes sa-mi diagnostichez urmatoarele:
- sonda lambda 1 defecta - P0130
- debitmetrul care avea masa intrerupta in ECU si nu citea temperatura, respectiv volumul aerului in admisie - P0100 si P0110
- un martor din bord (cel de check engine) care era "manarit" probabil de fostul proprietar sa se sting o data cu martorul de airbag (cele doua fire ale martorului erau taiate si legate la cel de la airbag, dadea eraoarea P0650).
1. Nu am avut nici o eroare pe partea de ABS.
2. Pompa de ABS trebuie sa lase lichidul sa circule liber chiar daca motorul nu e pornit (iti spun 100% pt ca am mers cu mufa de la ABS scoasa pt ca aveam o defectiune pe partea electrica iar frana a functionat normal, insa evident fara ABS).
3. Martorul ABS nu a ramas aprins niciodata, se stingea imediat dupa punerea contactului.
4. Garnitura e in regula, iti garantez Smile am desfacut pompa doar detasand partea electrica de cea hidraulica, ca sa vad de curiozitate ce e in ea. Din ce stiu eu pompa de ABS poate fi folosita pe masina si cu partea electrica detasata (in situatia cand aceasta e la reparat), insa nu mai are nici un rol decat acela de a asigura tranzitul lichidului de franare spre roti.
5. Intrebare: Unde ai observat respectiva pilitura metalica?

@StefanTolos
1. La prima intrebare raspunsul este da - imediat ce am inlocuit pompa am avut frana la roata cu pricina.
2. Mai mult ca sigur nu e vorba de probleme ale lichidului de franare, in primul rand pt ca a fost inlocuit acum 10.000 de km (6 luni) si in al doilea rand pt ca frana functioneaza acum, cu acelasi lichid + ce am mai completat la swap-ul pompei de ABS.
3. Daca spui ca ai putea sa o depanezi sunt dispus sa iti trimit partea hidraulica (daca doresti chiar si pompa intreaga) pe cheltuiala mea. Sunt foarte curios daca se poate repara

Si acum problema si evolutia ei:
Totul a inceput in momentul in care dupa un drum la Sambata de Sus, la intoarcere am observat ca masina trage intr-o parte (spre stanga) in momentul franarii. Am banuit ca uzura placutelor de pe partea dreapta a ajuns la limita si din acel motiv masina franeaza inegal. Placutele si discurile de pe masina mea erau uzate, asa ca am optat pentru schimbarea integrala a lor (adica toate 4 discurile si toate placutele). Vorba aia, cu franele nu-i de joaca. Discurile pentru care am optat au fost Zimmermann Coat Z care sunt acoperite cu un strat subtire anticoroziv care se exfoliaza in contact cu placutele dupa primele franari, in zonele de contact, ramanand in rest pe disc si protejandu-l. Bucuros, am luat masina de la service in ziua marelui schimb si am parcurs cativa km prin oras testand frana in mod repetat. Am constatat cu stupoare ca masina trage in stanga si mai puternic... Am coborat jos din masina si am facut o inspectie vizuala a noilor discuri, moment in care am observat ca pe discul dreapta-fata coating-ul era intact.
M-am intors a doua zi in acelasi service, le-am prezentat problema si ei au inceput investigarile.
Au inceput cu aerisitorul de la etrier. L-au desfacut in fata mea, au facut pedale si nimic, nu a iesit nici un strop de lichid.
Au desfacut furtunul flexibil din etrier -> pedale -> nimic.
Au desfacut conducta metalica din furtunul flexibil -> pedale -> nimic.
Capatul celalalt al conductei duce in pompa de ABS in pozitia marcata cu literele VR (front right brake). S-a desfacut conducta din pompa ABS, am facut pedale si la fel, nimic. Pedala era tare, opunea rezistenta ca si cum circuitul ar fi fost inchis. Am lasat masina eu trebuind sa ajung la serviciu, seara am luat-o de la service in aceeasi stare, cu frana fata-dreapta nefunctionala. Motivul invocat de cei de la service a fost evident - pompa de ABS e infundata.

A doua zi am pornit spre alt service in speranta ca imi va rezolva problema (se apropia Craciunul si aveam deja planurile facute, acestea incluzand un drum pana la Bucuresti). Cand am ridicat masina am intrebat ce s-a lucrat la ea si am primit urmatorul raspuns: s-a inlocuit furtunul flexibil de la roata pentru ca acesta se infunda des si poate cauza problema de mai sus. Mecanicul nu era foarte increzator ca a rezolvat problema (cred ca era de fapt convins de acest lucru, dar nu vroia sa o spuna). In schimb a facut o treaba buna cu aerisirea sistemului, cand am preluat masina pedala de frana fiind mult mai rigida si franarea mai agresiva. Pacat ca, asa cum cred ca deja banuiti, doar pe 3 roti. Roata dreapta-fata in continuare moarta.

A venit Craciunul. Am plecat cu masina asa cum era spre Bucuresti si conducand prudent am calatorit fara peripetii. Dupa trecerea sarbatorilor, aflandu-ma in Bucuresti am cautat pe forumul comunitatii (eu am modelul Bertone) un service in capitala si am fost indrumat spre MHT Garage. Aici pot sa zic ca am fost intampinat de un mecanic foarte ok, cu multa rabdare. I-am explicat problema si faptul ca masina a mai fost in doua service-uri care au incercat tot ce au putut si nu au reusit practic sa aduca lichidul de frana in etrier. El a insistat sa inceapa investigarile insa de la roata. A trecut prin aceleasi etape ca si la primul service (verificare la aerisitor, la furtunul flexibil, la conducta si in final la pompa de ABS). Pe langa asta a mai demontat integral si etrierul si l-a curatat cu WD 40, etc. Concluzia si aici - lichidul de frana nu pleaca din pompa de ABS spre conducta din pozitia VR.
Am inceput cautarile unei pompe sh, pretul uneia noi fiind 1/3 din valoarea masinii.
Am gasit o pompa in apropiere de service, am cumparat-o cu 200 RON si am facut swap-ul. Imediat, lichidul de frana a inceput sa circule spre roata dreapta-fata. Eram foarte bucuros; am ajutat si eu la aerisirea franelor si am iesit la drive test. Rezultatul: aveam frana pe toate rotile. Problem solved.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da sunt dispus sa o depanez.

As mai avea o intrebare, ai inlocuit pompa ABS cu tot cu partea electronica ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Da, am inlocuit pompa in totalitate. Practic am desfacut cele 6 conducte din pompa veche, am scos mufa din ea si am inlocuit-o cu cea noua.

Pe langa pompa cu problema la hidraulica mai am o pompa ABS (cea cu care a venit masina) care, banuiesc eu, are pb pe partea electrica. Am inlocuit-o pt ca uneori chiar si fara sa ma ating de frana auzeam ABS-ul zbarnaind. M-a speriat de cateva ori faza asta asa ca am dat-o jos si am inlocuit-o cu cea care s-a infundat/blocat inainte de Craciun Smile. Daca vrei ti le trimit ambele sa te uiti la ele, iar daca se pot repara ne intelegem la costuri.

Lasa-mi te rog pe PM o adresa unde sa le trimit, si o sa le pun la posta ambalate frumos intr-o cutie. Pentru mine nu sunt decat fier vechi pe balcon in acest moment.

Multumesc!

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut rocatgaming!
Din ce ai scris ai avut o intreaga aventura cu franele. Cred ca povestea cu blocul ABS pleaca de la interventiile la circuitul de franare. Normal blocul ABS se purjeaja si el roata cu roata atunci cand umbli la circuitul de franare pentru ca poate ramane aer un blocul ABS. In ce priveste blocajul de circuit pe o roata puteati sa verificati functionarea ABS pe acea roata prin pornire motor, roata respectiva suspendata, apasare frana la maxim, iar apoi cineva rotea usor roata pentru a trimite ABS-ului informatia de la captor ca roata se roteste fortand astfel intrarea in Functiune a ABS-ului (valvele rotii respective). Daca nici asa nu-si dadea drumul circuitul insemna ca e vorba de circuit infundat de impuritati.
Am vazut acele impuritati chiar pe garnitura din ultima poza postata de tine dar si in jurul garniturii in jurul bobinelor valvelor.
Cu respect,
Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Adica cam acest test trebuia facut:




Eu unul banuiesc o problema pe partea de ECU ABS, el nu trimite comanda catre valva respectiva:




Oricum vom vedea ce si cum, revin in cursul saptamanii cu detalii de expediere in mesageria privata.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
SorinSimion a scris:[...]In ce priveste blocajul de circuit pe o roata puteati sa verificati functionarea ABS pe acea roata prin pornire motor, roata respectiva suspendata, apasare frana la maxim, iar apoi cineva rotea usor roata pentru a trimite ABS-ului informatia de la captor ca roata se roteste fortand astfel intrarea in Functiune a ABS-ului (valvele rotii respective). Daca nici asa nu-si dadea drumul circuitul insemna ca e vorba de circuit infundat de impuritati.
Am vazut acele impuritati chiar pe garnitura din ultima poza postata de tine dar si in jurul garniturii in jurul bobinelor valvelor.
Cu respect,
Sorin

Am aici o intrebare: ABS-ul nu are nevoie de minim doua roti care se rotesc pentru a calcula diferentele de viteza intre ele?
Eu zic ca din moment ce roata cu pricina nu primea lichid de frana (si deci nu frana de loc) sistemul de ABS nu se sesiza sa actioneze pt roata respectiva, pt ca ea nu se bloca niciodata.

Impuritatile de pe garnitura nu sunt metalice. Aveau o consistenta gen rasina/vaselina intarita. Probabil pur si simplu impuritati din compartimentul motor care au patruns acolo cu timpul... nu stiu exact. Partea electrica a pompei ABS (cea cu bobinele colorate) ramane uscata tot timpul, deci nu vad cum ar putea ca impuritatile lichidul de frana (partea hidraulica) sa ajunga acolo. Te rog sa ma corectezi daca zic gresit.

O zi buna!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Hai sa nu uitam ca o poza nu poate justifica pilitura aia de acolo eu unul nu vad nici o pilitura,punctuletele alea mici,mici albicioase hai sa fim seriosi ,va faceti probleme degeaba.Eu nu le vad ca si pilitura si ca resturi de pe blocul de duraluminiu de pe garnitura se vede clar nisipul acolo si la blitz normal sa straluceasca ca este roca fin macinata ajunsa acolo in momentul desfaceri suruburilor,hai mai lasati asta, ca nu are de unde sa apara pilitura metalica acolo,poate ca da, la un al miii-lea caz de probabilitate dintr-un caz la nu stiu cat,off Sorine cum esti tu maniac pe detalii din astea duse la extrem.

Haios

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Citez : ABS-ul nu are nevoie de minim doua roti care se rotesc pentru a calcula diferentele de viteza intre ele? Raspuns. Fiecare roata este comandata independent de ABS. Gandeste-te ca franezi, si ai o roata pe gheată, una pe asfalt una pe macadam si una in noroi. De exemplu, franezi, daca roata de pe asfalt se va bloca prima atunci te rasucesti cu masina si la revedere control vehicul. Fiecare roata se blocheaza si respectiv deblocheaza in functie de coeficientul de frecare al suprafetei pe care ruleaza.
Trebuia in cazul tau sa ai mesaj de eroare in bord ABS defect. ABS-ul stie presiunea in circuitul de franare, stie cand se blocheaza o roata primind informatia de viteza 0 a rotii de la captor dar stie si ca daca presiunea in circuitul de franare e foarte mare (presiune de blocare roti) iar roata mea continua sa se roteasca e o problema cu circuitul de franare si de aceea ar fi trebuit sa sesizeze defectul.
Mi s-a parut ca e mizerie ...
Cu respect,
SorinSimion

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Nu am avut nici la prima pompa (cea care zbarnaia aleator fara nici o treaba) nici la a doua (cea care s-a infundat) martorul de ABS aprins. Martorul se aprindea cand puneam contactul si se stingea la 2 secunde.

Am avut becul respectiv aprins doar cand mi s-a dus rulmentul fata-stanga si vitezometrul o lua razna uneori, iar martorul de ABS se aprindea si se stingea, la parcari in special.

O chestie interesanta pe care am observat-o cu pompa de ABS actuala e ca martorul de ABS nu se mai aprinde de loc in bord Shocked. Nici cand pun contactul.
Totusi, am ABS functional 100% pt ca l-am testat in weekend in zapada Twisted Evil si am facut si o diagnoza cu Op-Com si nu arata nimic pe partea de ABS.

Aici as putea elabora iarasi, pt ca de cand am luat masina mie mi se aprindeau in bord atat martorul de ABS, cat si cel de ESP (sliding car in a triangle) la fel ca si in poza de mai jos:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Cel de ESP nu stiu de ce se aprindea, pt ca nu am nici ESP, nici TractionControl. Cel putin am testat masina in derapaje si nu a dat semne sa fie ajutata de ESP. La fel cu TC-ul, rotile patineaza dupa bunul meu plac, nici un semn de control al tractiunii. Sursa acestui comportament poate fi ECU-ul care la mine a fost inlocuit cu unul de Zafira care aparent avea ESP si cutie automata. Probabil ECU-ul ar trebui reprogramat ca sa stie ca masina nu are ESP... nu stiu prea multe aici.

Cert e ca in momentul de fata in bord mi se aprinde numai martorul de ESP, care se stinge la 2 sec dupa punerea contactului. Repet, ABS-ul e funtional. si asta se intampla doar cu ultima pompa pusa pe masina. Ce celelalte doua ambii martori se luminau la contact.

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut din nou !

In ce priveste ultima parte expunerii tale (tot ce ai scris sub poza) sunt convins ca vei gasi in Stefan un mare sprijin. [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Cu respect,

SorinSimion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Multumesc Sorine pentru recomandari .

roccatgaming pune te rog seria VIN [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] si apoi mai vedem ce si cum.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Am adaugat in thread-ul dedicat atat seria de sasiu a masiniii din fabrica, cat si VIN-ul ECU-ului pe care il am (de la Zafira). Poate asa vedem eventualele neconcordante.

Numai bine si multumesc mult de raspunsuri!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pune-mi, te rog ,aici, datele de diagnoza de pe modulul ABS alea care se salveaza in excel si datele de pe motor,copy/paste.

Astept si seria de pe ABS-ul prezent pe masina.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut roccatgaming (roco) !

Din ce am vazut eu in datele extrase de Stefan din codul VIN al masinii tale nu ai avut ESP niciodata ci doar o versiune de ABS k60 daca nu ma insel.

Asa ca trebuie facute corectii pe masina ta cu OP-COM.

Cu respect,

SorinSimion

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
StefanTolos a scris:Pune-mi, te rog ,aici, datele de diagnoza de pe modulul ABS alea care se salveaza in excel si datele de pe motor,copy/paste.
Astept si seria de pe ABS-ul prezent pe masina.

Pe blocul ABS sunt mai multe serii de cifre... oare care e cea care te intereseaza?

SorinSimion a scris:Salut roccatgaming (roco) !
Din ce am vazut eu in datele extrase de Stefan din codul VIN al masinii tale nu ai avut ESP niciodata ci doar o versiune de ABS k60 daca nu ma insel.
Asa ca trebuie facute corectii pe masina ta cu OP-COM.
Cu respect,
SorinSimion

Daca avea ESP trebuia sa apara pe undeva prin detaliile respective? Posibil atunci ca s-a jucat cineva inainte cu softul de la masina si nu a stiut ce face...

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Deocamdata adaug doar pozele cu unitatile ABS defecte pe care le am, si care au fost pe masina de-a lungul timpului. O sa fac si o diagnoza cand am timp si o sa adaug detaliile dupa test.
Cateva lamuriri inainte de poze:
- pompa mai mare si mai murdara e prima pompa, cea cu care a venit masina cand am luat-o. Cu acea pompa ambii martori (ESP + ABS) se aprindeau pt scurt timp cand puneam contactul.
- pompa mai mica si mai curata, cea care se vede ca are partea de electronica desfacuta e a doua pompa, cea care s-a blocat/infundat. Si cu aceasta pompa aveam in bord ambii martori luminati cand puneam contactul.
Interesant e ca abia acum cand le-am pus una langa alta am vazut ca sunt diferite... E posibil ca nr. 1 sa fie cu ESP si nr. 2 fara (doar banuiesc)?

Pompa 1, cu care a venit masina:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Pompa 2, care s-a infundat/blocat
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Comparatie intre cele doua:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Astept expunerea datelor de diagnoza, ma voi ocupa de analiza problemei si voi reveni cu o concluzie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
A facut o diagnoza pe Motor, sasiu-ABS si Sasiu-ESP. De notat ca eu avand ECU schimbat, OP-COM nu poate sa faca identificarea automat (imi spune ca nu poate determina codul motor). De aceea am selectat manual masina, selectand atata Astra G, cat si Zafira (de la care am ECU). Am atasat toate rezultatele.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

O zi buna!

Sus

kuskru

kuskru
Membru nou
Membru nou
StefanTolos a scris:Astept expunerea datelor de diagnoza, ma voi ocupa de analiza problemei si voi reveni cu o concluzie.
Pompa de abs care o are acum pe masina are aceesi serie cu cea care s-a infundat de craciun si nu este cu ESP.de la mine a cumparat-o si imi amintesc ca l-am intrebat despre acest aspect, a zis ca nu stie daca are esp, asa ca i-am cerut codul de pe pompa lui si i-am dat una identica



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Dum Feb 26, 2012 1:16 pm, editata de 1 ori (Motiv : Respectati cerintele regulamentului,multumim pentru intelegere,orice fraza in limba romana se incepe cu litera mare.)

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Da, intr-adevar, pompa pe care o am acum e fara ESP. Nu am stiut exact ce trebuie sa iau, asa ca m-am bazat pe seria de pe corpul hidraulic al pompei ABS pe care o aveam. totusi, chiar daca partea hidraulica pare la fel, partea electronica cred ca e diferita intre cele doua pentru ca inainte aveam in bord iluminati ambii martori, de la ABS si TC (sau ESP) in timp ce cu pompa actuala doar cel de TC (ESP) se mai aprinde. ABS-ul e functional, isi face treaba. TC-ul nu... pot sa invartesc rotile in voie Very Happy.

Sus

Cioby

Cioby
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut,

Am si eu o problema cu Astra g-ul meu, 1.6 twinport 2007 Z16XEP. Cateodata din senin se aprinde martorul de ABS in bord si ramane aprins, din ce mi-am dat eu seama abs-ul inca functioneaza, chiar daca e becul in bord. Martorul se stinge cand opresc motorul, iar dupa ce pornesc, ramane stins. Dupa o perioada (cand vrea el), se aprinde din nou. Alta chestie este ca, martorul fiind stins, la franare usoara, pe asfalt curat si uscat (fara nisip sau altceva pe el), simt in pedala de frana cum intra abs-ul de nebun( asta nu se intampla tot timpul, tot asa aleator). Masina este foarte intretinuta, revizii si etc, deci nu e cazul de lipsa lichid de frana sau treburi uzuale.

A mai avut cineva simptomele de mai sus ? Vreo idee despre ce ar fi in neregula ?

Multumesc !

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Calculator ABS defect.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum