Dupa 1 an de zile de taraganare si multe sperieturi avute in trafic am luat decizia de a schimba amortizoarele spate la Meriva .
Manifestari amortizoare duse: in curbe masina balanseaza foarte tare stanga dreapta si rupe aderenta , in depasiri bruste la viteze mai mari are tendinta de a cerne pe drum (dau o senzatie foarte urata si in suflet si ca tinuta de drum ).
Durata de lucru ca timp: aproximativ 30 de minute pentru cine a mai schimbat amortizoare iar pentru cei ne experimentati 90 de minute.Va trebuie un partener ca sa va tina de vorba si sa va ajute doar 2 minute cat apasa pe punte.
Materiale necesare : 2 cricuri , patent si ciocan (in caz de nevoie) ,cheie roti , crichet si capul tors aferent surubului de la telescop(i-mi cer scuze nu am retinut dimensiunea)si doi chituci sau butuci de lemn pentru a suspenda masina.
Dupa ce am scos telecoapele am rugat partenerul de lucru sa se lase pe fiecare parte a puntii sa pot scoate si arcul pentru a curata lacasurile lor de nisip si alte mizerii acumulate acolo in timp.
Personal am optat pentru telescoape mult mai rigide fata de cele originaleGM.
Dupa o verificare prealabila a noilor amortizoare se trece la montarea lor.
Impresii dupa montare: masina a coborat putin in garda , a devenit mult mai rigida pe spate si a devenit foarte stabila in curbe si depasiri.(o alta masina).
Sfat: majoritatea sunteti foarte tineri , nu va jucati cu viata voastra,schimbati intotdeauna ce este de schimbat , nu lasati ca merge asa.
Cu respect
Manifestari amortizoare duse: in curbe masina balanseaza foarte tare stanga dreapta si rupe aderenta , in depasiri bruste la viteze mai mari are tendinta de a cerne pe drum (dau o senzatie foarte urata si in suflet si ca tinuta de drum ).
Durata de lucru ca timp: aproximativ 30 de minute pentru cine a mai schimbat amortizoare iar pentru cei ne experimentati 90 de minute.Va trebuie un partener ca sa va tina de vorba si sa va ajute doar 2 minute cat apasa pe punte.
Materiale necesare : 2 cricuri , patent si ciocan (in caz de nevoie) ,cheie roti , crichet si capul tors aferent surubului de la telescop(i-mi cer scuze nu am retinut dimensiunea)si doi chituci sau butuci de lemn pentru a suspenda masina.
Dupa ce am scos telecoapele am rugat partenerul de lucru sa se lase pe fiecare parte a puntii sa pot scoate si arcul pentru a curata lacasurile lor de nisip si alte mizerii acumulate acolo in timp.
Personal am optat pentru telescoape mult mai rigide fata de cele originaleGM.
Dupa o verificare prealabila a noilor amortizoare se trece la montarea lor.
Impresii dupa montare: masina a coborat putin in garda , a devenit mult mai rigida pe spate si a devenit foarte stabila in curbe si depasiri.(o alta masina).
Sfat: majoritatea sunteti foarte tineri , nu va jucati cu viata voastra,schimbati intotdeauna ce este de schimbat , nu lasati ca merge asa.
Cu respect
Ultima editare efectuata de catre Raducu in Mier Ian 04, 2012 5:45 pm, editata de 1 ori