OpelArges
Astra G Z16XE - ralantiu marit din cauza frigului Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G Z16XE - ralantiu marit din cauza frigului Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Salutari, dragii mei prieteni,vin si eu cu o intrebare posesorilor de motoare z16 xe,De cand a venit frigul ma omoara relantiul asta care sta numai pe la 1000 -1100rpm,nu scade nici dupa drumuri mai lungi chiar daca apa e la 90"C.
Acum stiu ca e normal sa creaasca un pic relantiul cand e ger(de.. managementul motorului ) dar nici chiar asa de la 780rpm la valorile de mai sus,hai macar la 900 eram multumit.
Am mai intrebat cativa prieteni cu acest motor iar la unii din ei nu facea asa ,la altii da.
Acum, va intreb pe voi cum sta relantiul Question ,stiu ca sunteti destui cu acest motor astept raspunsurile voastre.
Va multumesc!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Salutare. La mine dupa ce incepe sa se ridice temperatura apei relantiul scade undeva sub 900 rpm.

Sus

ionutzrazvy

ionutzrazvy
Senior +
Senior +
Sergiu eu am un vecin care are acelasi motor ca al tau si el are aceeasi problema. Sper sa avem avem ceva raspunsuri si pareri.

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Multumesc baieti,mai astept si alti cu raspunsuri,sunt destui cu acest motor,vreau sa fac o balanta cate motoare au "problema" asta pentru ca am constatat ca nu toate se comporta asa!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Salutare,si la mine face la fel de cand e gerul asta,sta undeva la 1000.Numai bine

Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
La mine se comporta normal relentiul , adica e cum era si cand era vreme frumoasa .

http://www.opelarges.com
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Cred ca la oricare din tipurile de motoare e normal ca pe timp rece cu temperaturi scazute si motor nepornit de ceva vreme sa se intample asa. E un fel de protectie. Si aerul rece face o turatie mai mare la motor, dar cu conditia ca filtrul de aer sa fie in parametrii buni, adica nu imbacsit.

Cu stima, Claudiu.

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Am Z18XE si de cand cu frigul de saptamanile astea relantiul nu mai coboara sub 900, indiferent de temperatura apei Rolling Eyes

Sus

crisu rcd

crisu rcd
Membru nou
Membru nou
Salut tuturor forumistilor,mie cand se incalzeste imi scade relantiul,poate o fi de la motoras sa nu il lasa sa scada, o fi ramas blocat,la mine motorasul are un arc poate nu mai trage sau garnitura care etanseaza... Shocked

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Multumesc baieti pentru bunavointa de a posta,ce am remarcat astzi,pornesc masina ma plimb aproximaiv o ora cu ea ,apa era la 90' desigur relantiul tot la 1000 rpm statea cu toate ca afara erau 2'c(deci nu mai e ger) o opresc si o pornesc iarasi dupa pornire relantiul a stat 10 secunde la 780rpm cat trebuie normal iar dupa astea urca usurel stabilizandu-se iarasi la 1000rpm ,ma enervez si ma duc sa iau o sticla de decarbusolv sa curat corpul clapetaa crezand ca asta face figuri,ce imi trece prin cap pana sa ma apuc sa o demontez sa scot mufa de la MAF(senzorul de presiune din admisie),bun ,scot mufa si pornesc motorul,surpriza turatia revenise la normal,o opresc bag mufa si pornesc ,iara surpriza merge si cu mufa acum ,nu pot sa imi explic care ar fi fost problema cu toate ca senzorul il diagnosticasem cu 2 zile in urma cand ii facusem o diagnoza completa in care nu aveam nici o problema plus ca ii dadusem si cu sprey de contacte la mufa si pini!O fi posedata Very Happy Question
Ps: observ ca unele fac asa altele nu,.Am studiat aprox 15 masini cu motorul asta ,mai mult de 70 %au aceleasi simptome cu a mea.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
O singura corectie as dori sa o facem nu MAF care inseamna mass air flow ci MAP mainfold absolut pressure.Sunt convins ca tu stiii asta dar probabil din cauza viitezei,nu-i bai de aceea suntem aici prieteni sa ne completam unul pe celalalt si apreciez si eu raspunsurile pentru acest subiect.

Este foarte posibil sa fi avut un demon si spray-ul sa faca exorcitizarea.

Haios

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Si eu am patit, doar ca la motorul de 1,4xep, apa ajunsese la 94 gr iar turatia prescrisa statea la 850 rpm in loc de 730 rpm cat este normal pentru aceatsa temperatura, tin sa precizez ca erau -12 gr afara, iar temperatura aer admisie la 3 gr.

Sus

roccatgaming

roccatgaming
Membru nou
Membru nou
Am facut 400 km in weekend si problema cu turatia marita a disparut de la sine. Acum e din nou linistita Smile

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum