Inainte de toate sper ca am postat unde trebuie si sper ca v-oi gasi rezolvare la problemele mele...
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...etc) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza. I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Am schimbat ceasurile cu unele de la dezmembrari de pe o masina functionala inca si degeaba....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...etc) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza. I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Am schimbat ceasurile cu unele de la dezmembrari de pe o masina functionala inca si degeaba....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130