Dupa nenumarate drumuri la asa zisii meseriasi fara nici un rezultat m-am hotarat sa expun si aici o problema pe care o am si la care nu i-am gasit inca solutionare... De curand am montat pe masina mea - Opel Astra F 1.8 motor C1.8 NZ o instalatie GPL cu vaporizator marca Voltran. La indrumarile celor care mi-au montat instalatia am montat si un mixer, spunand ei ca asa este mai bine. Toate bune si frumoase pana la un punct. Dupa terminarea montajului s-a trecut la partea de reglaje unde dupa indelungi incercari de a regla instalatia si a face motorul sa functioneze bine mi s-a spus ca nu se poate regla deoarece debitul de aer este prea mare si trebuie micsorat cu o chestie de plastic montata ma iesirea din filtru de aer. Dupa montatea acelui plastic si micsorarea debitului de aer s-a putut regla mersul motorului incat acesta sa mearga rotund si sa isi mentina relanti-ul la 900 r/min. Acum apar problemele...si anume: mi se aprinde in bord becul de la sonda lamda ( se stinge si se aprinde periodic ), iar problema ce-a mare este faptul ca daca rulez cu o viteza mai mare de 45-50 km/h si scot levierul de la cutia de viteze pe liber ( la punctul mort ) imi scade turatia si in loc ca motorul sa functioneze la relantiu se opreste pur si simplu. Mentionez ca daca fac acelasi lucru la o viteza mai mica de 40 km/h motorul ramane pornit si functioneaza la relantiu. De asemenea daca rulez cu o viteza mai mica de 40 km/h si schimbatorul este pe liber motorul functioneaza la relantiu si incep sa cobor la vale si viteza creste peste 45-50 km/h se opreste de asemenea. Rog pe cei care s-au lovit de problema respectiva sau cei care stiu despre ce este vorba sa ma ajute. Multumesc anticipat.
Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor