OpelArges
Astra G - modul ridicare geamuri din telecomanda Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G - modul ridicare geamuri din telecomanda Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Pentru cine cunoaste un pic de electronica si are curaj

MODUL RIDICARE GEAMURI DIN TELECOMANDA (ASTRA G)


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Valorile pieselor: D1 - 1N4148; R1 – 4.7Mohm; C1 - 2.2uF; C2 - 10nF;
Formula de calcul este: T=1.1*R1*C1 (aproximativ, reprezinta timpul in care C1 ajunge sa se incarce la 0.66 * V+).
Functionare: pe intrare primeste un impuls pozitiv scurt (cateva zeci de milisecunde) si pune masa la iesire timp de 12 secunde (cu valorile date mai sus), ceea ce este necesar pentru actionarea geamurilor. Dupa acest timp, releul taie de tot alimentarea montajului.
In teorie pinul DESC ar fi fost necesar pentru a descarca C1 la sfarsitul ciclului de incarcare, astfel ca circuitul sa fie disponibil sa preia imediat o noua comanda. practic nu a mers, tranzistorul la iesirea DESC, cred ca trage curent prea mare, iar C1 ar trebui sa fie de foarte buna calitate. Deci schema functioneaza cu acest pin in aer.
Modulul inchiderii centralizate la Astra G, se gaseste pe stalpul din dreapta, la picioarele pasagerului.
Daca nu aveti o schema, puteti sa va uitati la modulul de inchidere sa vedeti daca recunoasteti mufa cu 28 de pini. Daca se pune pinul 24 la masa, se ridica geamurile, iar la a doua actionare a butonului de inchidere de pe telecomanda, apare impulsul pozitiv pe pinul 10.
Schema de mai sus e o solutie, nu inseamna ca e singura, exista chiar relee temporizate, dar de curenti ceva mai mari decat e nevoie aici. Releul folosit aici, nu e deloc pretentios, consumurile sunt de maxim 30 mA pentru comanda geamurilor si maxim 20 mA pentru montaj (doar in momentul actionarii, in rest e zero).
S-a realizat montajul si s-a legat la pinii inchiderii centralizate descrisi mai sus (X61). Plusul si minusul s-au luat din cealalta mufa a inchiderii, cea cu 12 pini (X62). Cele doua fire de alimentare se recunosc usor, sunt doua fire groase, unul maro X62/11 (-) si unul rosu X62/9 (+).
Pinii pe care se leaga montajul sunt deci: IN - X61/10 negru-albastru; OUT - X61/24 rosu-galben; +12V - X62/9 rosu; Masa - X62/11 maron;
Pentru siguranta, trebuie verificate inainte urmatoarele: alimentarea (intre cele 2 fire descrise, sa existe 12V permanent), faptul ca pinul 24 pus la masa ridica geamurile, si prezenta impulsului pe pinul 10, la a doua actionare a butonului de inchidere de pe telecomanda.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Aceasta fiind varianta mai greoaie si costisitoare care pana intr-un final pica in fata diodei, detalii gasiti [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Dum Sept 05, 2010 6:05 pm, editata de 1 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Nu prea sunt indicate , deoarece de fiecare data cand incui masina geamurile tind sa se inchida si cu timpul o sa inceapa sa scartaie . Am pus eu de vreun an la logan si scartaie geamurile .

http://www.opelarges.com
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Nu se inchid decat daca tii mai mult pe butonul de inchis daca nu raman asa, si un pic off topic opelul nu e logan Very Happy

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Poate ca depinde de modul . Dar ti-am spus la mine asa se intampla.

http://www.opelarges.com
Sus

ct23axl

ct23axl
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare.am un astra bertone din 2000 ( z18xe ) si nu imi merge impulsu la geamuri decat pe coborare,am scos borna,am calibrat geamurile,la fel face,am inversat butoanele cu un alt astra g,pe cealalta masina merg(am crezut ca e de la butoane).e posibil sa fi fost cateva serii care sa nu aiba modul confort?nici nu cheia rasucita pe inchis nu le ridica........nu ma deranjeaza foarte tare,dar vreau sa-mi montez o alarma si nu as vrea sa-mi pun un modul suplimentar sa-mi ridice geamurile(daca exista deja unu)..........sau macar recomandati-mi un electrician mai bun.........daca masina a venit fara modul confort atunci o sa ii pun un modul suplimentare.........dar ma mir.......mai ales ca merge impulsu pe coborare........va multumesc


Am fost la un electrician si mi-a zis ca problema cu ridicatu pe impuls a geamului este din calculatoru de mod confort........ se afla sub panoul de sigurante.......trebui dat jos si vazut ce s-a ars........reparatia poate ajunge si la 7-8 mil........ s-a mai lovit cineva de problema asta?........ nu imi pot monta alarma pana nu remediez problema asta......ca daca imi pune un modul suplimentar de ridicare geamuri,trebui sa-l anuleze pe cel al masinii si atunci la deschidere si inchiderea usii nu o sa mai culiseze geamul 1 cm......multumesc




Ultima editare efectuata de catre supervizor in Sam Sept 04, 2010 8:54 pm, editata de 1 ori (Motiv : Te rog frumos sa citesti regulamentul.)

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Ma indoiesc sa nu ai modul confort pe masina ta ,mai ales ca bertone-ul are si senzorul pe clapeta usi care culiseaza geamul cand desfaci usa.Clar e o problema la modulul masini si se poate remedia la un electrician bun, dar mi se pare enorma suma 7-8 milionae cat zici tu ca te costa, la bani astia iei altu nou cred.Cel mai bine cauti un electrician care se pricepe si nu iti da la temelie cu bani,daca nu gasest nici unul cauta pe net ca sunt bertone-uri din dezmembrari si iei modulul, sincer nu cred sa dai mai mult de 200 de ron pe unul din dezmembrari!Bfta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

stefico

stefico
Membru nou
Membru nou
Buna tuturor.
Am fost in trecere prin Bucuresti si am fost la GEROM o firma recomandata de colegii din Club Opel
si spre dezamagirea mea s-a chinuit baiatul de acolo vreo 2 ore sa imi instaleze modulul care il avea deja confectoinat
si nu a reusit sa faca sa se ridice mai mult de jumatate din geam, a schimbat si diode si relee si degeaba
A ajuns la o concluzie ca modulul meu de pe o Vectra b2 an 2001 ar avea ceva protectie.
Exista vreo varianta si pentru mine stie cineva, sau merge varianta cu dioda??
Sincer as vrea sa montez ca un nepot de al meu a uitat geamu deschis si a scos apa cu galeata dintr-un astra
si nu as vrea sa patesc ca el intrun moment din ala in care nu sunt foarte atent la starea masini cand plec.
Va multumesc.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Dargul meu,foloseste cu succes dioda,sunt multi din aceasta comunitate care o au pusa si sunt foarte multumiti de functionalitatea ei,exista si pentru tine aceiasi solutie de conectare,este la modul general si aceleasi principiu,citeste acest topic. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Merge varianta cu dioda. Si eu tot vectra b2 am si a mers pana acum fara probleme .

http://www.opelarges.com
Sus

stefico

stefico
Membru nou
Membru nou
Mai am o intrebare merge pusa o singura dioda pentru ambele geamuri la modulul de confort sau trebuie sa desfac ambele fete de usi pentru a monta dioda.
Nu am gasit decat dioda fara P-ul de la sfarsit are ceva sau trebuie 100% dioda care ati mentionat BY255P.
Va multumesc.

Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Trebuie pusa dioda separat pe fiecare usa cu geam electric .

http://www.opelarges.com
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
''Diodele'' , vestitele diode.Acestea fac minuni,unii sunt sceptici,eu unul nu am fost si tin sa fac o precizare...nickm este persoana care mi-a montat aceste diode pe masina si ii multumesc inca o data pe aceasta cale.Aceste diode la mine sunt puse sa ''faca treaba'' la prima apasare de buton.Geamurile se inchid in maxim 5 secunde,dupa care apas a doua oara.Le am montate de foarte mult timp si nu am avut nicio problema pana in prezent.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Esti norocos, eu nu mi-am mai permis sa apelez la nickm datorita unora care si-a adus tot neamul pe capul omului sa puna niste diode scratch

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Lasa ca o rezolvam noi cumva. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alincj

alincj
Membru inactiv
Membru inactiv
stefico a scris:Mai am o intrebare merge pusa o singura dioda pentru ambele geamuri la modulul de confort sau trebuie sa desfac ambele fete de usi pentru a monta dioda.
Nu am gasit decat dioda fara P-ul de la sfarsit are ceva sau trebuie 100% dioda care ati mentionat BY255P.
Va multumesc.
Astazi am montat si eu 4 diode = pe geamuri. Functioneaza perfect. Dioda folosita e 1N4007, a costat in jur de 0.75 RON.Recomand cu caldura.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum