OpelArges
Tutorial reconditionare canistra de vapori Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Tutorial reconditionare canistra de vapori Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Va salut.

Operatie realizata pe un Vectra B-x20xev.De fiecare data cand desfaceam busonul de la rezervor ieseau vapori de benzina cu o presiune destul de mare. Motorul functiona si putin neregulat la prima pornire. 'Cautand'' pe net (dar si aici pe forum-unele din ideile colegilor fiind bune, insa ramanea acea presiune in rezervor), am gasit ca ''posibil'' defect canistra de vapori. Asa am decis sa verific macar acest lucru.

Scule si materiale folosite:
-cap tubulara M10 + teu
-cutit
-foarfeca
-surubelnita lata
-bucata de pasla densa(eu am folosit mocheta auto) 30/30cm de 4mm grosime
OBS. La mine atat furtunasul care duce spre electrovalva de purjare cat si conducta care vine din rezervor(aceasta pana la cotul lonjeronului) erau pline de granule.
Tutorial reconditionare canistra de vapori AtgygTutorial reconditionare canistra de vapori Ao6y6dTutorial reconditionare canistra de vapori F27hxf

Am demontat aceste conducte si le-am desfundat cu o sarma otelita de 1mm si le-am montat la loc.
Modalitatea de reconditionare a canistrei de vapori este urmatoarea:

1-se vireaza maxim spre dreapta.
2-se demonteaza carenajul dreapta fata(piulite de plastic, holsuruburi si clipsuri) si se indeparteaza.
In zona semnalizarii de pe aripa dreapta o sa observati aceastra canistra de vapori.
3-se desfac colierele de la furtunase si se scot furtunasele.
4-se desface piulita de la colierul lat-metalic si se scoate canistra de vapori
Tutorial reconditionare canistra de vapori 25gqcg8
5-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 1i1wuq

6-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 6nz95e

7-
Tutorial reconditionare canistra de vapori O9eec4

8-Tutorial reconditionare canistra de vapori 2qxp0uu

9-''A''-garnitura burete superioara, ''B''-grilaj inferior, ''C''-tub vapori central, ''D''-capac inferior, ''X''-garnitura burete inferioara
Tutorial reconditionare canistra de vapori O56s94

10-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 2cgjxg8

11-
Tutorial reconditionare canistra de vapori K55sh3

12-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 2d00yhh

13-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 21lrh9k

14-
Tutorial reconditionare canistra de vapori Vfy1y8

15-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 10hj1qe

16-
Tutorial reconditionare canistra de vapori 32zup8z


Dupa timpul necesar intaririi adezivului puteti ''agita'' canistra de vapori si o sa observati ca nu se mai aude nimic.
Se monteaza totul invers demontarii. O sa observati si o imbunatarire a turatiei motorului la pornire si disparitia presiunii mari cand desfaceti busonul. Acum rezervorul ''respira''
In speranta ca v-a fost de folos. Numai bine.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum