Am sa incerc sa explic pe larg cum se face schimbul filtrului de aer la motoarele Corsa C dar principiul este destul de apropiat la toate masinile Opel.
1.Primul pas ridicati capota si cum va uitati la motor in partea stanga exista o cutie neagra asa cum este in poza de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
2.Se slabeste colierul ce prinde debitmetrul de cutia filtrului,acest lucru se realizeaza din surubul aratat in urmatoarea poza.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
3.Se scoate cu grija debitmetrul din cutia filtrului si se lasa ca in poza de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
4.Se declipseaza suportul ce sustine furtunul din spatele cutiei filtrului de aer ca in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
5.Se desfac suruburile care prind capacul cutiei filtrului de aer ca in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
6.Se scoate capacul cu grija, vedeti ca mai este prins si in niste cleme laterele(balamale) in afara de suruburile respective pana se ajunge la filtru de aer acesta se scoate si se va curata cutia inainte de a fi pus cel nou in cutie,puteti observa aceste lucruri in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
7.Se pune filtrul nou in cutie dupa curatarea acesteia si se fac operatiile de mai sus in ordine inversa,mai jos aveti doua poze unde se vor evidentia diferenta dintre cele doua filtre de aer.
FILTRU DE AER MURDAR
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
FILTRU DE AER CURAT
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
In speranta ca va fi de folos acest tutorial pentru dumneavoastra, va doresc succes
1.Primul pas ridicati capota si cum va uitati la motor in partea stanga exista o cutie neagra asa cum este in poza de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
2.Se slabeste colierul ce prinde debitmetrul de cutia filtrului,acest lucru se realizeaza din surubul aratat in urmatoarea poza.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
3.Se scoate cu grija debitmetrul din cutia filtrului si se lasa ca in poza de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
4.Se declipseaza suportul ce sustine furtunul din spatele cutiei filtrului de aer ca in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
5.Se desfac suruburile care prind capacul cutiei filtrului de aer ca in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
6.Se scoate capacul cu grija, vedeti ca mai este prins si in niste cleme laterele(balamale) in afara de suruburile respective pana se ajunge la filtru de aer acesta se scoate si se va curata cutia inainte de a fi pus cel nou in cutie,puteti observa aceste lucruri in urmatoarele poze.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
7.Se pune filtrul nou in cutie dupa curatarea acesteia si se fac operatiile de mai sus in ordine inversa,mai jos aveti doua poze unde se vor evidentia diferenta dintre cele doua filtre de aer.
FILTRU DE AER MURDAR
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
FILTRU DE AER CURAT
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
In speranta ca va fi de folos acest tutorial pentru dumneavoastra, va doresc succes
Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Dum Iul 04, 2010 6:35 pm, editata de 3 ori