OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 5 din 5]


1Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Empty Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Mier Dec 30, 2009 12:06 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Diagnosticarea erorilor[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Metoda de diagnosticare cu ajutorul computerului prin interfata OBD[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

ECU are o zona de memorie temporara care poate sa înregistreze coduri de eroare si momentul în care acestea au aparut. Aceste coduri de eroare furnizeaza suficiente informatii mecanicilor pentru ca acestia sa poata determina cu precizie cauza care a produs respectiva eroare si sa înlocuiasca sau sa repare respectiva componenta, chiar si daca eroarea a aparut mai demult si apoi nu s-a mai manifestat.

Unul din marile avantaje ale utilizarii computerelor auto consta în posibilitatea acestora de a raporta si de a stoca erorile aparute în timpul functionarii motorului. Mecanicii pot afla istoricul problemelor unui motor prin simpla conectare la o interfata de diagnostic.

Cele mai multe masini noi dau posibilitatea mecanicilor sa utilizeze metode electronice de diagnosticare a erorilor. În compartimentul motor sau uneori în interiorul autoturismului exista o mufa la care se pot conecta diferite instrumente de diagnosticare a erorilor. De la simple testere cu led-uri la calculatoare care ruleaza softuri specializate de diagnosticare, totul se face acum mult mai usor decât în trecut.

Coduri de eroare specifice marcii Opel:

Spoiler:



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Joi Apr 05, 2012 10:39 am, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

radutheo16


Membru inactiv
Membru inactiv
Buna seara,
 Am intrat aici in speranta ca voi gasi opelisti care s-au intalnit cu o problema ca si a mea, mai exact dupa ce sta masina mai mult de 4 ore foarte greu reuseste sa porneasca. Masina e o Astra benzina 1.4 XEP, model din 2007 145000 km la bord, cu reviziile la zi, ulei, filtre, carburant din Petrom de 95. De o saptamana nu mai vrea sa porneasca decat foarte greu dimineata, ca numai noaptea nu o utilizez, in rest peste zi nu apuca sa faca pauze mai mari de 2 ore. Dau la automat si nu porneste, se invarte motorul dar nu o ia. Ce am facut pana acum:
     1. am fost la diagnoza si mi-a dat p0201, p0202, p0203, p0204
     2. am constatat dimineata ca nu mai e presiune de benzina la rampa, unde e un ventil e complet uscat acolo dimineata, drept pentru car mecanicul mi-a schimbat pompa de benzina din rezervor.
      Din pacate problema nu e rezolvata si nu stim ce sa facem mai departe.
      Multumesc anticipat celor ce-m vor raspunde!

Sus

102Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Sam Aug 02, 2014 12:51 am

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eu as suspecta rampa de alimentare injectoare.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

103Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Sam Aug 02, 2014 12:52 am

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
alextoth76 a scris:asi vrea sa stiu ce semnificatie au aceste coduri p0460. p0400. p0141
la opel astra g caravan z16xe

Erorile sunt deja descrise pe forum.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sebyk22

sebyk22
Membru inactiv
Membru inactiv
buna ziua
am un opel vecta b 1.6 16v z16xe
cand se incalzeste motorul undeva peste 90`C se opreste brusc si nu mai porneste, dupa 10,15 min porneste iarasi ca si cum nimic nu s.a intamplat. Am fost la un service auto si cineva de acolo mi-a spus k trebuie inlocuit calculatorul motorului, si asta am de gand sa fac. Daca stiti pe cineva care vinde va rog frumos sa ma contactati. Multumesc!

Sus

105Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC - Pagina 5 Empty Re: Diagnosticarea si cauza erorilor - DTC Lun Oct 13, 2014 10:00 pm

liviu2004

liviu2004
Membru
Membru
Am eu unul dar sunt cam departe de tine. Pot eventual prin pachet posta. Poti sa mai vezi si pe okazii sau pe site-uri similare. Poti eventual sa-l repari pe al tau, daca nu a mai fost desfacut, e vorba de niste pini care se dezlipesc de la caldura.

Sus

NICOSMail

NICOSMail
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut, ma poate ajuta cineva cu informatii privind doua coduri de eroare prin testul pedala, aparute ieri, la un opel zafira B 1,9 CDTI - Z19DT. Codurile sunt ECN 04005A care a putut fi sters cu testerul, dar codul ECN 018007 a ramas, este aceasta eroare generata de senzorul de temperatura combustibil?  unde il pot gasi? ce daune poate produce daca mai circul pana il gasesc?
Pentru codul ECN 04005A este vorba de supapa EGR care nu mai lucreaza in parametrii?
Cat pot influenta acestea regenerarea FDP? 
va multumesc

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 5 din 5]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum