ebz a scris:In situatia aceasta te-as sfatui sa pui un tester sa vezi ce erori iti da. Clima sau AC nu este de preferat sa fie pornite in mers. Daca are ambreiaj la compresor se poate defecta.
Subscriu la ceea ce spune
ebz referitor la pornirea in mers a compresorului. Din cauza pornirilor repetate a AC-ului cu motorul turat, mi-am distrus ambreiajul, acum cativa ani.
Revenind la problema ta, eu cred ca mai degraba compresorul tau se blocheaza si din cauza asta variaza atat de mult turatia. Pune pe cineva sa porneasca AC-ul, iar tu uitate la cureaua de accesorii (cea care invarte compresorul, alternatorul si pompa de servodirectie), si vezi daca nu cumva atunci cand scade turatia motorului, aceasta pare sa fie infranata de catre fulia compresorului. Ar trebui sa faca un fel de bucla in zona intinzatorului sau sa-ti ridice rola intinzatoare, destul de vizibil.
ionutzuck a scris:Unde este acea supapa? Multumesc!
In compartimentul motor, sunt doua conducte de aluminiu, iar pe fiecare dintre ele exista doua capace negre, ca cele de la valva de la roti, dar mult mai mari. sub unul dintre cele doua capace, exista un ventil ca cel de la roti. Pe acela trebuie sa apesi scurt cu ceva subtire, si daca ai freon in instalatie, trebuie sa tasneasca prin acel ventil. Sub celalalt capac, este o bila din cauciuc transparent. Pe aia sa nu apesi, pentru ca risti sa o deteriorezi. Cel mai probabil conducta cu acel ventil, este situata in laterala stanga a masinii, si se duce catre zona aerotermei. Daca poti fa o poza la compartimentul motor si posteaz-o aici ca sa-ti spun exact care este, sau poate un coleg de forum cu masina ca a ta poate sa-ti puna o poza in care sa-ti arate ventilul respectiv.