Am constatat (la mine cel putin) cam de unde ar putea fi cauza.
1.Radiatorul este fixat prin suportii sai inferiori si garniturile de ghidaj pe cadrul motor iar in partea de sus prin suporti si garnituri,DAR acestea sunt ,,fixate,, pe caroserie.
2.Cadrul motor este prins de lonjeroane(caroserie) prin niste ,,tampoane,,.
3.Daca aceste tampoane sunt slabe(datorita si timpului si vibratiilor datorate de la drumurile autohtone) ,,distanta,, dintre punctele de fixare inferioare(de pe cadrul motor) si punctele de fixare superioare(suportii de pe caroserie) se mareste considerabil.
4.Explicatia ar fi destul de simpla-cadrul motor, cand aceste tampoane sunt slabe, tinde sa ,,cada,, cu motor cu tot,astfel incat ,,trage,, dupa el si radiatorul.Degeaba cumparam suportii de ghidaj inferiori la radiator noi daca cadrul motor este ,,cazut,,. O sa fac cateva poze atat cu punctele de fixare ale cadrului motor(tampoanele de sustinere) dar si cu punctele de fixare radiator racire(atat cele superioare cat si cele inferioare).