Cu ocazia sezonului rece am fost mai atent pe sub masina sa nu apara pete de lichide si astazi a aparut . O pata de ulei ( destul de inchis la culoare ) , in spatele rotii stanga in dreptul lonjeronului . Primul suspect a fost uleiul de motor , un semering ceva , dar nu a fost asa , era tamponul de motor care la Vectra B este pe ulei .
Inainte ca acest tampon sa cedeze de tot si sa piarda uleiul aveam o vibratie in volan cu motorul cald la relanti si asta ma facea sa ma gandesc ca suportii de motor sunt uzati , dar am ignorat un pic acest aspect pentru ca ma gandeam ca acesti suporti sunt ceva gen bucse in nici un caz ca sunt pe ulei si o sa ii schimb eu cand o sa am timp .
In concluzie , daca aveti o vibratie in volan la relanti , verificati tampoanele motorului , daca apar pete de ulei pe sub masina si nu reusiti sa identificati o alta sursa concreta de unde provine acest ulei , verificati si tampoanele motorului pentru ca sunt pe ulei .
Iata o poza cu tamponl din partea stanga cel de sub cutia de viteze , celalalt din partea dreapta este un pic diferit dar tot cam asa :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Inainte ca acest tampon sa cedeze de tot si sa piarda uleiul aveam o vibratie in volan cu motorul cald la relanti si asta ma facea sa ma gandesc ca suportii de motor sunt uzati , dar am ignorat un pic acest aspect pentru ca ma gandeam ca acesti suporti sunt ceva gen bucse in nici un caz ca sunt pe ulei si o sa ii schimb eu cand o sa am timp .
In concluzie , daca aveti o vibratie in volan la relanti , verificati tampoanele motorului , daca apar pete de ulei pe sub masina si nu reusiti sa identificati o alta sursa concreta de unde provine acest ulei , verificati si tampoanele motorului pentru ca sunt pe ulei .
Iata o poza cu tamponl din partea stanga cel de sub cutia de viteze , celalalt din partea dreapta este un pic diferit dar tot cam asa :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]