OpelArges
Astra H - pierd ulei la surub golire baie ulei Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra H - pierd ulei la surub golire baie ulei Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

Cristica

Cristica
Membru nou
Membru nou
Buna seara,

Sambata am schimbat uleiul la Opel Astra H Z17DTL si surpriza, astazi am vazut o pata de ulei sub masina, am pus un carton sub motor si am vazut ca picura ulei. Ma puteti ajuta va rog spunandu-mi care ar fi solutia cea mai buna pentru remedierea problemei? Surub/buson golire baie ulei costa aprox 70 Ron. As vrea sa cumpar intai o garnitura/saiba cupru pentru acesta insa nu stiu ce diametru are filetul. Daca aveti aceasta informatie ma puteti informa si pe mine, va rog.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] iei legatura cu el si in mod sigur vei fi rezolvat,trimite-i un mesaj privat.

In general se poate rezolva cu o garnitura si atat. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Cristica

Cristica
Membru nou
Membru nou
Salut,
Multumesc pentru raspunsul prompt, voi merge totusi la cel care mi-a schimbat uleiul, e responsabilitatea lui sa nu curga ulei. Nu doresc sa mai cheltui inca odata bani pentru schimbul de ulei. Ma interesa diametrul partii filetate de la surub ca sa stiu ce fel de saiba de cupru trebuie sa cumpar. Probabil voi scoate surubul si merg cu acesta la un magazin de piese auto sa cumpar o saiba din cupru.

Sus

Cristica

Cristica
Membru nou
Membru nou
Problema a fost rezolvata.

Mecanicul care imi schimbase uleiul a uitat sa puna calt pe surub. Cica ar fi un calt care rezista la temperaturi inalte. Cert este ca nu mai curge.

Salutari tuturor si sa auzim numai de bine.

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Teoretic nu e nevoie de niciun calt sau alte materiale pe filetul surubului de strangere de la baia de ulei. Data viitoare, cand vei schimba uleiul, uite-te cu atentie. Trebuie sa lipseasca saiba de etansare ( daca are) sau filetul surubului este stricat, sau filetul din baie.

Cu stima, Claudiu.

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
De unde ai scos pretul asta de 70 Ron pe buson cu garnitura ? Eu am cumparat la Meriva din magazin si original era 20 Ron iar cel unguresc 6 Ron pe care l-am si cumparat si nu am avut nici o problema pana in momentul de fata.

Cu respect.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Cristica,
Mecanicul tău e cumva instalator ? Very Happy
Să nu lăsaţi niciodată un mecanic să pună câlţi pentru etanşare pentru că maşina nu e cazan de ţuică şi nici instalaţie sanitară. Service
Solutia este cea prezentată de colegii noştri.
Înlocuire rondelă de cupru cu una nouă şi strângerea ei la cuplul prescris de constructor cu o cheie dinamometrică.
Atentie, după preînşurubare buşon la mână, asiguraţi-vă ca rondela de cupru (oring) este centrată faţă de buşon pentru că dacă o strângeţi într-o parte o stricaţi şi etanşarea e compromisă.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Un buşon nou costă în jur de 25 lei iar un oring in jur de 3 lei.

Cu respect,
Sorin

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
De retinut ca exista 2 tipuri de busoane: - buson cu saiba cupru
- buson cu garnitura de cauciuc(are sant special pentru garnitura)[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salutare !
Mulţumesc pentru completări. Oricum indiferent de soluţia constructivă, rondela de cupru sau inelul de cauciuc , trebuiesc inlocuite pentru a evita surprizele.
Pentru cei care nu vor să umble la acest buşon, pot face schimbul de ulei, la un mini service, dotat cu pompa de golire ulei motor (cu vacuum) care se conecteaza prin tubul jojei de control nivel ulei motor. In acest fel evită demontare buşon şi eventual scut motor. Preţul este asemănător cu cel pentru schimbul clasic (demontare buşon...)
Cu respect,
Sorin

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum