OpelArges
filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 2 din 3]


StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Rezumarea primului mesaj :

Salutare,


in materialul urmator veti gasi detalii despre solutia folosita la engine flush,este un material care explica foarte bine ce face PRO-TEC Engine Flush:





In urmatorul material veti avea posibilitatea sa vedeti cum se poate schimba filtrul si uleiul de motor la Opel Corsa:





filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 Respek10



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Lun Apr 15, 2013 12:12 am, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky


Moderator
Moderator
Salutare. A venit timpul sa schimb si eu uleiul, acum in motor am Castrol Magnatec 5w40 de care nu am fost chiar multumit la acest motor, iar filtrul Mann. Acum pt schimb am cumparat ulei Mobil 1 0w40 European Car Formula SUA, filtru Mahle cu supapa, iar pentru curatat depuneri motor CRC Motor Flush, a mai folosit cineva acest produs, o fi bun?

Pe langa schimbul de ulei o sa schimb si semeringul de la distributie pe la care am pierderi de ulei, am cumparat semering original si surub vibrochen, o sa schimb garnitura si o sa curat baia de ulei si sorbul precum si EGR. O sa revin cu pareri dupa schimbare si o sa incerc sa fac un tutorial cu curatarea EGR-ului

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut !

Eu va recomand si urmatoarea solutie de spalat motor mai ieftina.

Inainte de golire ulei uzat, adaugati motorina in motor. Cantitatea de motorina sa fie cam un sfert din cantitatea de ulei din motor. 750ml de motorina ar fi suficient. In prealabil motorul sa fie cald. Lasati motorul la relanti 10-15 min dupa care goliti tot amestecul ulei motorina si schimbati si filtrul de ulei obligatoriu.

Acest amestec curata depunerile din motor.

Orice produs motor Flush e bun dar e scump.

Cu respect,

SorinSimion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
CRC foarte ok si uleiul ales la fel de ok.
Eu as folosi in continuare pentru spalare motor solutiile speciale,e buna si motorina,dar solutiile mai au in ele si alte substante.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Chestia cu motorina o fac la dacie cam la 2 schimburi de ulei, dar la corsuta mie cam frica sa bag, o sa incerc cu CRC. Ce spuneti sa pun tot continutul tubului sau jumatate?

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Respecti instructiunile date de producator.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Stefan, ia sa ne gandim putin.scratch

Motorina functioneaza in prezent pe motoare diesel si in sisteme de injectie de inalta presiune, peste 1000bari, cu pompe de injectie rotative foarte fine unde este o adevarata arta a orificiilor.

Motorina din prezent este super aditivata pentru a proteja infundarea unor astfel de sisteme.

Orificiile din interiorul motorului sunt "grosolane" in comparatie cu ce am expus eu mai sus. Prin urmarea curatarea lor nu e o problema pentru motorina curenta si aditivii speciali din ea.

Cu respect,

SorinSimion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Aditivi pentru combustibili

Aditivii sunt substante introduse in carburanti in vederea imbunatatiri acestora.

Aditivi pentru benzine:

aditivi antidetonanti (impiedica autoaprinderea, maresc cifra octanica)

aditivi anticorozivi (reduc coroziunea pieselor metalice ce intra in contact cu benzinele)

aditivi degivranti (au rolul de a impiedica formarea ghetii pe carburator,

produsa de evaporarea benzinei).

Aditivi pentru motorine:

aditivi acceleratori (maresc cifra cetanica,micsoreaza temperatura de autoaprindere si favorizeaza procesul de ardere).

aditivi anticongelanti (impiedica formarea si dezvoltarea procesului de cristalizare a hidrocarburilor parafinice).

aditivi contra fumului (fac ca emisia de fum sa fie mult mai redusa iar consumul de combustibil sa se reduca si el)


Eu stiu ca motorina are in compozitia sa aditivi pentru a o imbunatatii, nu sunt tare la chimie, mereu am copiat la materia asta,dar crede-ma Sorine, ca hidrocarcarburile alifatice din solutia de curatat motorul fac bine si sunt calculate inginereste,este un produs destinat acestui lucru, asa cum ne ducem sa cumparam becuri, aia care le produc stiu a face becuri, asa este si cu aceasta solutie este omologata,testata deci gata pentru a produce minuni in urma folosirii ei.

De ce se mai complicau sa o produca puneau in tuburi motorina si gata,sincer nu vad utilitatea motorinei decat in felul urmator,se desface motorul si se curata in cadita cu pensula partile metalice componente ale motorului nu si cauciucurile ,oringurile,stiu de la tata asta,nu da cu motorina pe cauciuc pentru ca te poti pipilica pe ele si sa le dai foc. Wink

In concluzie niky85 foloseste cu incredere solutia speciala de la CRC este de bun augur si respecta intocmai ce scrie pe instructiunea de folosire,nu te abate de la ea.


Eu data viitoare voi folosi,acest produs plus uleiul de motor :



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Mier Ian 18, 2012 12:21 am, editata de 5 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Multumesc pentru raspunsuri, asa o sa fac, motorina o pastrez pentru Dacie bom

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut !







Vin si completez direct lista de aditivi pentru combustibili (motorine) cu un extras direct din cursul de facultate in care se arata ca de fapt sunt multi aditivi ce contribuie la formarea unui combustibil. Sunt si mai multi dar secretul este inca bine pastrat si se adapteaza motoarelor moderne.

CItez:

Aditivi pentru combustibili (motorine)

Aditivii pentru combustibili sunt încorporaţi în proporţii foarte mici (în general câţiva ppm), sunt foarte scumpi şi cercetarea pentru promovarea lor presupune numeroase încercări la stand sau funcţionări de durată pe motoare.

Aditivii antidetonanţi - un capitol intreg pe aceasta tema.

Amelioratori de cifră cetanică. Sunt produse oxidante, în mod particular instabile, a căror descompunere generează radicali liberi. Se utilizează în general azotat de alchil (azo­tat de 2-etil-hexil) care, la o concentraţie de circa 1000 ppm, ridică CC cu circa 5 unităţi. Eficacitatea acestuia depinde de CC iniţială a motorinei care se aditivează (mai bună când CC de pornire este mare).

Aditivi antigivranti. Aceştia întârzie formarea gheţii. Sunt în general alcooli Alifatici (ex izopropanol) sau dimetilformamida. , .

Aditivi bactericizi si bacteristaticisunt produse utilizate în compoziţia motorinelor, primele pentru a distruge micro-orgamsmele, următoarele cu rol de a împiedica reproducerea acestora. Dintre produsele bactericide solubile în motorine menţionam: derivaţii chino-linei aminele ciclice, imidazolinele etc.

Aditivi antispumanţi. Motorinele au tendinţa de a forma spumă, în specia la umplerea automobilelor diesel, tendinţă care poate fi redusă prin introducerea de cantităţi foarte mici (10 20 ppm) de aditivi pe bază de siliconi (polisiloxani).

Aditivi modificatori de depuneriSe introduc pentru a preveni formarea de depuneri in camera de arderi pentru preîntâmpinarea combustiei anormale. Sunt compuşi de tip fosfaţi. dimetilfenilfosfat(ICC3), timetilfosfat(ICC4)etc.

Aditivi pentru evitarea sarcinilor electrostatice. Pentru evitarea formarii sarcinii electrostatice la manipularea hidrocarburilor se folosesc o serie de aditivi dintre care foarte utilizat este AA3 (Shell), care este un amestec din trei constituenţi: săruri de crom, di-2etilhexil sulfosuccinat de Ca şi polimeri organici."



Daca sunteti interesati revin cu detalii.

Nu minimalizati motorina ca agent de curatare. (foarte ieftin)

Acele doze de curatat motoare sunt metode comerciale de facut bani.

Din punctul meu de vedere puteti introduce ce doriti in motoare pe banii dvs.



Cu respect

SorinSimion

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Eu voi folosi acele solutii speciale,asta e, nu am incredere doar in motorina.

Solutiile se pot folosi cu succes pe motoarele ingrijite, nu au ce sa le faca,sunt foarte indicate la fiecare schimb de ulei, pana la urma compozitia lor este calculata de niste ingineri si au depus eforturi in a le testa,nu vreau sa cad in patima absolutului ,dar domnilor credeti-ma folosirea pe masina proprie a unui astfel de produs mi-a schimbat parerea despre acest produs,il voi folosi la fiecare schimb de ulei chiar daca costa ,eu il voi folosi oricum si de data viitoare voi trece pe produsele expuse in mesajul meu anterior,Liqui Molly.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

BAT

BAT
Junior
Junior
Si eu am bagat engine flush la schimbul de ulei si sunt foarte multumit, multumesc Stefan pentru recomandare cu respect Bogdan Smile

Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Salut !

Eu pana cand nu voi vedea pe axa cu came (zona vizibila pe la buson) depuneri serioase de calamina nu pun niciun fel de aditiv de curatare motor.

Secretul este: schimba uleiul la timp si cu vreo 5000 de km mai devreme decat e recomandat de producator (ex. se recomanda schimb la 20.000km -> schimb la 15.000 km). Ah si inca ceva, schimb exact cu uleiul recomandat de producator pentru ca el cand fabrica acele motoare, valideaza functionarea lor, exact cu uleiul pe care il prescrie ulterior.

Cu respect,

Sorin

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Corect, fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina lui,eu unul v-am impartasit experienta mea si v-am povestit ca motorul este altul dupa acest tratament o pot confirma cei care au participat la tutorial si au simtit diferentele dintre inainte si dupa.

Voi continua la fiecare schimb de ulei sa-l folosesc ,subtiaza uleiul si depunerile sunt si ele cat de cat atacate si rand pe rand se vor elimina de la schimb la schimb,adica in cazul meu la 10000 de kilometri,in cazul motorului meu voi folosi una dintre normele recomandate GM-LL-A-025 sau GM-LL-B-025, dar nu uleiul GM, este o posirca, l-am utilizat si motorul tacanea de murea, din toate incheieturile lui,voi trece pe Liqui Molly dar sa prezinte norma GM.

Daca ai o masina neingrijita, adica iti bati joc de ea, si-i schimbi uleiul la 30000 de km atunci da, este o mare problema,pentru ca depunerile grosolane create de-a lungul acestor 30000 de km se vor desprinde si vor face probleme,dar daca tu vrei sa-ti intretii masina ,aceste produse de curatare motor sunt foarte recomandate si nu trebuie sa astepti sa ai depuneri in motor,eu mai bine previn.


Cu cea mai deosebita placere,anytime. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

Anonymous
Vizitator
Cu "posirca" de ulei GM, am 70.000km, iar motorul toarce ca o pisica si in plus e super curat. Mi-e si mila sa-l schimb la 15.000 km pentru ca la 10000 km, nici nu se vede pe joja de curat ce este. Am aratat si unor colegi la intalnirea din 22.01.2012 cat de curat este. O sa revin cu o fisa tehnica a uleiului GM cand o sa am timp sa o si traduc.

Raman FAN ulei GM ca de altfel si al pieselor de origine OPEL.

Din punctul acesta de vedere nu sunt de acord sub nicio forma cu schimbarea uleiului (ca marca) cu un ulei, altul decat cel recomandat de constructor - pentru ca nu recomanda uleiul acela doar ca sa se afle in treaba - vrea sa aiba motoare fiabile si durabile si nu service-ul plin de motoare distruse - pentru ca da faliment.

Fiecare pasare pe limba ei piere...GM e momentan nr.1 in lume.

Cu respect,

SorinSimion

Sus

fratelo4u

fratelo4u
Senior TOP
Senior TOP
Ai dreptate Sorin in privinta uleiului, dar sa fie ulei GM de origine , ceea ce la noi nu prea se gaseste .

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Pe cat faci pariu ca tot ce exista pe piata este posirca,iar vrei sa ai ultimul cuvant,o sa postez aici la infinit,uleiul GM de la noi vandut in orice dugheana,este posirca.Schimbarea uleiului de motor a la Germania, la noi nu tine,nu ai cu ce, ca sa schimbi peste 10000 de kilometri.

Haios

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Ieri am facut schimbul de ulei (ulei Mobil 1 SUA '0w40 , filtru Mahle OX 173 D cu supapa si Motor Flush CRC). Despre acest motor flush am numai cuvinte de lauda, in primul rand ajuda la scurgerea uleiului mult mai rapid, curata o parte din depuneri, curata spuma formata pe axele cu came si capac culbutori, si nu vorbesc in necunostinta de cauza deoarece dupa folosire am desfacut baia de ulei si capacul culbutori. O sa folosesc cu incredere si la alte schimburi de ulei motor flush.

Sus

Toni71

Toni71
Membru nou
Membru nou
Salut! Eram curios daca aceasta solutie de engine flush este recomandata si la masinuta mea care a facut venerabila varsta de 2 ani (in mai) si vreo 19000km. Ar fi a doua revizie si m-am hotarat sa o fac cu forte proprii... nu ca m-as pricepe la masini... Smile Daca raspunsul este afirmativ v-as fi recunoscator sa-mi spuneti si un magazin serios din Pitesti unde sa gasesc aceasta solutie si eventual si kit-ul de revizie (ulei si filtre). Am gasit ceva pe net ( se pare ca nu am voie sa dau adresa... ) dar as fi preferat sa si vad ce cumpar inainte de a da banii... Multumesc anticipat pentru raspunsuri! Si daca am postat ceva gresit va rog sa-mi scuzati greseala... sunt nou pe aici. Sa auzim numai de bine!



Ultima editare efectuata de catre Toni71 in Lun Iun 04, 2012 9:07 pm, editata de 1 ori

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

si bine ati venit pe OpelArges.

Avand in vedere ca eu am folosit aceasta solutie tot la un numar de kilometrii asemanatori cu ai dumneavoastra, nu as vedea de ce sa nu o folositi,pana la urma intretinerea poate elimina o gramada de probleme pe viitor,depuneri si multe alte impuritati,sincer eu am fost foarte multumit de aceasta solutie si o sa o folosesc si acuma,urmeaza sa fac schimbul de ulei.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Toni71

Toni71
Membru nou
Membru nou
Tot eu va deranjez... sper sa nu fiu prea insistent... Se gaseste la vreun magazin din Pitesti aceasta solutie Engine flush Liqui Moly si kit-ul de revizie? Sau va trebui sa dau comanda pe internet? Daca nu aveti voie sa-mi spuneti nu e nici o problema numa' sa-mi spuneti sa nu ma mai repet. Cu respect! Toni.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Se poate gasi la orice magazin din Pitesti nu avem unul preferat,incercati si pe Dumbravei acolo imposibil sa nu gasiti.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

astazi am schimbat consumabilele,am folosit exact ce vedeti in imagini si in atasament aveti datele tehnice ale uleiului folosit.

Schimbul s-a produs la 12000 de kilometri ci nu la 10000 cum obisnuiam, sincer nu recomand, filtrul de ulei super imbacsit, iar depunerile sunt mult mai mari in urma curatirii motorului cu solutia speciala pentru acest lucru.

filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 Mt18qx
filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 4ili53
Atașamente
3755 Top Tec 4600 5W-30_EN.pdf
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(40 KB) Descarcat de 8 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Nu imi pot da seama din mesaj anul postarii mesajului meu de [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] , dar cred ca este 2010, anul in care eu am inceput sa folosesc Liqui Moly si eram privit cu suspiciune printre opelisti care erau mari fani Castrol
Se pare ca am fost si primul care am folosit un engine flush, la fel nici nu am fost bagat in seama iar acum se pare ca si mai mari cunoscatori si pasionati si-au indreptat atentia catre acest ulei de la Liqui Moly si produsele lor.

Totusi, ce vreau cu adevarat. Eu am folosit de la bun inceput uleiul asta:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Acum vreau sa-l intreb pe Stefan, care foloseste acest ulei:
filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 4ili53
Ce diferenta este intre ele, ce are unul si nu are altul

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu stiu unde ti-am contestat eu tie alegerea spre folosirea uleiului Liqui Molly ?

Din cate imi aduc aminte tot de la tine am informatia ca ai fost multumit de el si ti-am spus ca il voi incerca si eu pentru ca uleiul Castrol nu-si mai face treaba,cat despre folosirea engine flush-ului nu stiu cine a folosit primul si nici nu ma intereseaza acest aspect, eu nu stiam ca ai folosit tu primul dintre noi, daca te satisface cu ceva pot sa afirm aici ca tu ai fost primul, eu am expus o problema si de acolo a plecat treaba cu engine flush,de [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link].

Si acuma ca un mare cunoscator sa facem comparatiile:

Haios

Low-friction Special LL
SAE 5W-30


PROPERTIES
- Rapid oil delivery at low temperatures
- Highest lubricant stability
- High shear and ageing stability
- Saves fuel and reduces pollutant emissions
- Optimum engine cleanliness
- Tested with catalytic converters and performance-proved with turbochargers

Specifications / Approvals:
ACEA A3-04/ B4-04
API SL/CF
BMW Longlife-01
MB-approval 229.5
VW 502 00/505 00
LIQUI MOLY recommends this product for vehicles for which the following specifications are required:
OPEL GM–LL–A025 / GM–LL–B025

TECHNICAL DATA
Viscosity class : 5W-30 DIN 51511
Viscosity at 40 °C : 66.4 mm²/s DIN 51562
Viscosity at 100 °C : 11.5 mm²/s DIN 51562
Viscosity index : 169 DIN ISO 2909
Density at 15 °C : 855 kg/m³ DIN 51757
Flash point : 230 °C DIN ISO 2592
Pour point : - 39 °C DIN ISO 3016
Ash, sulphate : 1.15 g/100g DIN 51575
Base number : 10.5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Evaporation loss : <13.0 wt.-% DIN 51581
HTHS viscosity : > 3.5 m.Pa.s CEC CL-23

Top Tec 4600
5W-30

PROPERTIES
- Smooth engine running characteristics
- Long engine service life due to exceptional protection against wear
- Rapid oil delivery at low temperatures
- Optimum oil pressure at all engine speeds
- Premium lubrication reliability at high and low temperatures
- High shear and ageing stability
- Reduces fuel consumption and pollutant emissions
- Outstanding engine cleanliness
- Tested with catalytic converters and performance proven with turbochargers
- Particularly suited for vehicles with diesel particulate filter, also in case of backfitting
- Mixable and compatible with commercially available motor oils.

Specifications / Approvals:
API SM/CF
ACEA C3-08
MB-Approval 229.51
BMW Longlife-04
VW 502 00 / 505 00 / 505 01
Ford WSS M2C 917-A
GM dexos2 TM
LIQUI MOLY recommends this product for vehicles for which the following specifications are required:
Opel GM LL-A-025, GM LL-B-025
ACEA A3-04/B4-04

TECHNICAL DATA
Viscosity class : 5W-30
Density at +15 °C : 0.855 g/cm³ DIN 51757
Viscosity at +40 °C : 64 mm²/s DIN 51562
Viscosity at +100 °C : 11.6 mm²/s DIN 51562
Viscosity index : 178 DIN ISO 2909
Flash point : 232 °C DIN ISO 2592
Pour point : - 36 °C DIN ISO 3016
ASTM color : 2.5 DIN 51578
Ash, sulphate : < 0.80 g/100 g DIN 51575

Am optat pentru acest ulei pentru ca are o cantitate mai mica de sulf, o vascozitate mai buna si are norma GM dexos2, care este net superioara fata de cele vechi: GM LL-A-025, GM LL-B-025 si ACEA A3-04/B4-04, asa cum arata si graficele de mai jos:

filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 Hres5w
filtru - Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor - Pagina 2 2hhdelg



http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lyonel

Lyonel
Membru nou
Membru nou
De un an, de cand am masina straina, discutiile despre uleiuri de motor mi-au ocupat mult timp, mai mult ca spectator decat ca protagonist. Parerile diferite sunt cele care alunga monotonia. Personal, sunt inclinat sa folosesc produsele gata testate de catre posesorii de opel cu motoare identice sau asemanatoare cu al meu (Z12XE). Ma bate gandul sa bag un ulei Liqui Moly inca de pe vremea cand nu eram inscris pe acest forum (era sa zic: de pe vremea cand nu eram membru..., dar vazand titulatura de membru inactiv ma intreb daca ma pot considera membru Rolling Eyes ) Asadar ma bucur sa dau peste aceste discutii.
Question @Stefan Tolos, nu am priceput concluzia totusi, e bun acest ulei? Ce anume nu recomanzi: uleiul din poza,schimbul mai tarziu de 10k, spalarea motorului cu flush de la Liqui sau cu flush din celalat (din tutorial)? Se fac vinovate aceste solutii de spalare de aparitia depunerilor sau era de asteptat sa le scoata la iveala pe cele deja facute?
Poate ca ar fi mai indicat ca dupa spalare sa lasam sa se scurga ore bune tot uleiul din motor. Eu am curatat sorbul si am mai gasit in baie, dupa ce nu mai pica nimic pe la buson, 400 ml ulei. Am fost fraier ca nu am facut spalarea cu flush atunci, cand am dat baia jos. Eliminam uleiul contaminat cu flush. Acesta nu curge in totalitate nici daca ridici botul masinii nici daca o clatini. Cred ca solutia flush engine actioneaza in timp si dupa utilizarea propriu-zisa, de aceea se imbacseste filtrul cu reziduuri. Fie actioneaza ce mai ramane din solutia de curatare, fie se desprind depunerile "inmuiate" de aceasta, eu cred ca intra in logica lucrurilor se se opreasca toate mizeriile in filtru. Logica ar fi deci si schimbarea uleiului si a filtrului mai repede decat in mod obisnuit, dupa folosirea solutiilor de tip flush engine.
Question Trebuia sa pun la urma intrebarile, sa nu se piarda printre restul frazelor dar am incredere ca voi primi raspuns.Arrow

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
OK hai sa lamurim titulatura de membru inactiv este pentru cei boboci care nu au postari suficiente dar dupa cum observ eu incepi bine si aceea titulatura se va modifica automat la un numar de mesaje pe forum, asa ca stai linistit esti membru deplin si inca unul care nu arunca baliverne pe forum, deci inca odata: bine ai venit si te rog dezvolta cat mai multe subiecte pentru ca noi avem nevoie de oameni ca tine aici.

OK despre solutia engine flush am trecut pe LM pentru ca am schimbat acel Castrol cu un ulei ca cel de mai sus, amintit, pentru a respecta norma GM si pentru faptul ca acesta este inca original sper sa ramana asa, amandoua solutiile de curatat motor, sunt la fel de bune, dar acuma daca am avut posibilitatea sa am amblele produse de la un producator renumit, de ce, nu !

Eu sunt foarte multumit de efectele solutiei cat si despre ulei, schimbare ulei la 10000 de km si engine flush efectuat la aceiaisi kilometri si crede-ma motorul este altul, atat la interior cat si la zgomot de functionare.

Toate balivernele ca manaca metal sau garnituri sunt niste mari bullshit-uri spuse intentionat pentru a invata lumea sa nu-si intretina masina corect si cat mai lejer, am un prieten care mereu imi spune 'Stefan nu trebuie facut totul bine, intelegi... pentru ca mai trebuie sa vina la tine ..omul...' dar eu nu merg pe acest principiu, deloc, eu daca fac ceva fac, mereu ca si cum as face pentru mine, client multumit clienti mai multi.

Cu respect

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 2 din 3]

Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum