In acest tutorial va voi prezenta pasii pentru a realiza schimbul uleiului de la cutia de viteze.Acest ulei pe care multi il considera ca nu este necesar sa fie schimbat ci doar completat.
Eu sunt de alta parere si anume ca se schimba la un anumit numar de km deoarece isi pierde din proprietati
In cazul meu 170000 de km cred ca i-a ajuns.
Scule necesare:
uleiul propriuzis 2l
palnie si un furtun
tubulara /inelara de 11'
tubulara de 17' un chrichet si un prelungitor.
garnitura capac cutie(daca lucrati cu atentie nu este necesar )
vas colector .
Uleiul folosit de mine este unul GM si aveti nevoie de 2 bidoane ,cantitatea pentru aceasta cutie (F17) fiind de 1,6L
Pentru a putea introduce uleiul am confectionat o palnie in care am intrtrodus un furtun
Pasul 1
Eu am avut o rampa pentru a putea intra sub masina ,daca nu aveti folositi cricul sau capre .
Atentie sa secutizati bine cricul/caprele!
Pasul 2
Pasul 3
Pasul 4
Pasul 5
Pasul 6
Dupa ce ati terminat operatiunea nu plecati imediat cu masina ,porniti motorul cu ambreajul calcat si debraiati usor apoi lasati 5 min motorul la relanti pentru a se face ungerea corespunzator,(CV are ungerea prin balbotare nu prin presiune asa ca aveti rabdare 5 min)
In speranta ca va este de folos va urez numai bine!
Eu sunt de alta parere si anume ca se schimba la un anumit numar de km deoarece isi pierde din proprietati
In cazul meu 170000 de km cred ca i-a ajuns.
Scule necesare:
uleiul propriuzis 2l
palnie si un furtun
tubulara /inelara de 11'
tubulara de 17' un chrichet si un prelungitor.
garnitura capac cutie(daca lucrati cu atentie nu este necesar )
vas colector .
Uleiul folosit de mine este unul GM si aveti nevoie de 2 bidoane ,cantitatea pentru aceasta cutie (F17) fiind de 1,6L
Pentru a putea introduce uleiul am confectionat o palnie in care am intrtrodus un furtun
Pasul 1
Eu am avut o rampa pentru a putea intra sub masina ,daca nu aveti folositi cricul sau capre .
Atentie sa secutizati bine cricul/caprele!
Pasul 2
Pasul 3
Pasul 4
Pasul 5
Pasul 6
Dupa ce ati terminat operatiunea nu plecati imediat cu masina ,porniti motorul cu ambreajul calcat si debraiati usor apoi lasati 5 min motorul la relanti pentru a se face ungerea corespunzator,(CV are ungerea prin balbotare nu prin presiune asa ca aveti rabdare 5 min)
In speranta ca va este de folos va urez numai bine!