Salut
Frane nu am deloc la modul cel mai serios(o pornesc o las sa-si faca treaba 2 minute,dar cand plec de pe loc si apas frana,in pedala cum ai spus se simte acea vibratie dar nu are nici o intentie de a tine macar un pic roata franata calcand pedala la maximum de nenumarate ori)
Am sa detaliez: inainte de sarbatori mi sa fisurat un furtun de la sistemul de racire(cauza,am ramas blocat intr-o panta exagerand cu acceleratia):avand obiceiul sa port la mine antigel si apa ca prin minune am ajuns a doua zi la service.Pentru a ajunge la acel furtun a fost nevoie de demontarea sistemului de aspirare aer,electromotor si foarte multe mufe si furtune inclusiv baterie,dar inainte de toate mecanicul a scos toate mufele cu bornele montate(intrebandul daca e vreo problema a zis ca nu):mai pe scurt a durat cam 2 ore demontarea(este vorba de acea sectiune de furtun care face legatura intre radiator,vasul de apa,radiator incalzire habitaclu,spre pompa apa).Dupa remedierea defectiunii,la prima cheie mi sa aprins martor ABS in bord mergand fara probleme pana acasa,dar la a doua cheie acesta sa stins si de atunci am aceasta problema.
Nu am deloc pierdere de lichid de frana,pedala este chiar foarte tare cu motorul pornit iar discurile sunt mai bine de cotele minime de uzura plus placutele care nu au 2 luni de cand le-am schimbat.
O chestie cred importanta,a doua zi dupa remedierea defectiunii am deschis capota sa prind in coliere niste fire,cabluri : mufa ABS fiind toata plina de antigel, am scoso si ce sa vad in contacte era numai apa cu antigel,e posibil ca mecanicul sa fi scapat din greseala antigel pe mufa.Intrebarea este : Este posibil sa se fi ars ceva pe placa electronica ABS?
Multumesc