Buna ziua !
Ma lovesc de problema cu lipsa de putere la acest motor de 4 ani de cand am masina (Astra F Caravan , 1995 , X16XEL). Am tot incercat diverse schimburi de piese , uneori am simtit imbunatatiri dar tot nu merge ok . Am ajuns la un Tech 1 unde mi s-a spus ca motorul merge perfect in parametrii doar ca am probabil detonatii pe toate pistoanele deoarece testerul arata avansul dat inapoi la toate 4 pistoanele . Decat sa platesc iar diagnoza am cumparat un OPcom pentru a putea studia mai atent problema .
Ce am facut la masina :
1.filtre schimbate
2.Map schimbat de pe un motor perfect functional
3. Bujii noi Champion R10DMC (am avut inainte ngk dar trepida rau la relanti)
4. Curatat admisie superioara , inferioara , EGR (si verificat - alimentat separat si lucreaza foarte bine ) , TB-ul , IAC-ul si TPS-ul schimbat .
5. Distributie schimbata acum 35.000 km .
Am facut testul cu Opcom si am vazut urmatoarele :
1.La relanti toti senzorii dau valori in parametrii (comparat cu ce spune TIS)
2. Cum accelerez un pic apar knock retards pe toate pistoanele (si pe loc dar mai ales in sarcina -indiferent de stilul de accelerare )
3. Knock pulses (in Tis scrie ca la relanti trebuie sa apara NOT RECEIVED) la inceput apare Not received dar dupa un timp apare RECEIVED si asa ramane .
4. Voltajul de la knock sensor este in parametrii dar nu se modifica aproape deloc . Mai exact este 2,38 V si f rar scade la 2.36 . Eu am citit ca in momentul in care aceste simte detonatia ar trebui sa creasca scurt voltajul . Acesta nu face asa .
Am citit si am rascitit si nu reusesc sa ii dau de cap . Orice idee este binevenita pentru ca deja am ramas in pana. Atasez si 2 live records (unul la relanti si unul in mers ) . Multumesc .
Ma lovesc de problema cu lipsa de putere la acest motor de 4 ani de cand am masina (Astra F Caravan , 1995 , X16XEL). Am tot incercat diverse schimburi de piese , uneori am simtit imbunatatiri dar tot nu merge ok . Am ajuns la un Tech 1 unde mi s-a spus ca motorul merge perfect in parametrii doar ca am probabil detonatii pe toate pistoanele deoarece testerul arata avansul dat inapoi la toate 4 pistoanele . Decat sa platesc iar diagnoza am cumparat un OPcom pentru a putea studia mai atent problema .
Ce am facut la masina :
1.filtre schimbate
2.Map schimbat de pe un motor perfect functional
3. Bujii noi Champion R10DMC (am avut inainte ngk dar trepida rau la relanti)
4. Curatat admisie superioara , inferioara , EGR (si verificat - alimentat separat si lucreaza foarte bine ) , TB-ul , IAC-ul si TPS-ul schimbat .
5. Distributie schimbata acum 35.000 km .
Am facut testul cu Opcom si am vazut urmatoarele :
1.La relanti toti senzorii dau valori in parametrii (comparat cu ce spune TIS)
2. Cum accelerez un pic apar knock retards pe toate pistoanele (si pe loc dar mai ales in sarcina -indiferent de stilul de accelerare )
3. Knock pulses (in Tis scrie ca la relanti trebuie sa apara NOT RECEIVED) la inceput apare Not received dar dupa un timp apare RECEIVED si asa ramane .
4. Voltajul de la knock sensor este in parametrii dar nu se modifica aproape deloc . Mai exact este 2,38 V si f rar scade la 2.36 . Eu am citit ca in momentul in care aceste simte detonatia ar trebui sa creasca scurt voltajul . Acesta nu face asa .
Am citit si am rascitit si nu reusesc sa ii dau de cap . Orice idee este binevenita pentru ca deja am ramas in pana. Atasez si 2 live records (unul la relanti si unul in mers ) . Multumesc .
- Atașamente
- attachments_2012_05_31.zip
- Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
- (126 KB) Descarcat de 25 ori
Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Vin Iun 01, 2012 7:46 pm, editata de 2 ori (Motiv : editat titlu conform exemplului din regulament)