OpelArges
Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Schema tehnica a asamblului de franare de la Agila Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila Schema10


Scule necesare:
accesoriile pentru desfacerea rotilor,cricul si cheia pentru desfacerea piuletelor de la roata aflate in dotarea masinii
2 cheii de 13
1 surubelnita dreapta medie
presa pentru piston etrier
hartie abraziva granulatie medie
pensula

Materiale de schimb:
am folosit placute de frana italiene Simer cu senzor acustic mecanic-180 RONTutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030410

Demontare si Montarea:

1.Se slabesc piulitele de la roata,dupa care se ridica masina pe cric,se scoate roata,atentie Exclamation masina trebuie sa fie stationata cu frana de mana trasa pe un plan drept iar la rotile din spate se pun opritoare pentru siguranta dumneavoastra.Trebuie sa ajungeti in acest stadiu prezentat ca in urmatoarea poza:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030510


2.Se verifica atent sa nu fie scapari de lichid de frana pe la furtunul principal care alimenteaza etrierul cu lichid sau uzura acestuia conform pozei:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030511


3.Se desface corpul etrier cu ajutorul cheilor fixe de 13 pentru a ajunge la placute conform pozelor de mai jos:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030512
Atentie Exclamation sporita la burduful de cauciuc,exista riscul daca nu tineti contra bine la surubul 1,acesta se poate rupe Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030513


4.Dupa demontarea celor doua suruburi care sustin corpul etrier,se scot placutele de frana cu o surubelnita medie lata,conform pozelor:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030514


5.Se verifica vizual discul de franare daca este ok(nu prezinta adancituri mari sau zgura mare pe margine) se trece la verificarea garniturii de etansietate piston,curatarea corpului etrier cu surubelnita,hartie abraziva si pensula,se elimina zgura de pe suprafata lui,pe piston sau cauciuc nu se da cu te miri ce ulei sau vaselina sunt adunatoare de praf si impuritati intr-un mediu extern si cu timpul se formeaza o mazga groasa care poate afecta buna functionare pistonului din etrier.Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030515


6.Dupa curatarea discului de frana de zgura formata pe margine(se pot rectifica si la strung),se monteza placutele noi de frana pe disc,se imping pana iau contact perfect cu acesta,conform pozei:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030516


7.Se foloseste o presa pentru a impinge pistonul in interiorul corpului etrierului,conform pozei:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030517


8.Se monteza peste placutele de frana corpul etrier,dupa care se strange surubul 1 tinand contra burdufului de cauciuc,operatia inversa demontarii,conform pozei:Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030518
Atentie Exclamation sporita la burduful de cauciuc,exista riscul daca nu tineti contra bine la surubul 1,acesta se poate rupe Tutorial schimbare placute de frana pe fata la Agila P1030513


9.Se fac verificarile de riguoare,se monteaza roata si se trece la cealalta roata, nu inainte de a desface o bere ca sa va mai trageti duhul drunken

In speranta ca va este de folos acest material,va salut cu stima,Stefan. cheers



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Vin Iun 25, 2010 4:00 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Radovan_eu

Radovan_eu
Membru nou
Membru nou
Salut, cand ai verificat ultima oara discurile? Aceste placute Simer sunt foarte dure si mananca mult din discuri. Eu deja le-am dat jos dupa 8000km pentru ca imi faceau varza discurile.



Ultima editare efectuata de catre Radovan_eu in Sam Mai 22, 2010 10:49 pm, editata de 2 ori

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Sincer, nu m-am uitat, dar am sa verific.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Radovan_eu

Radovan_eu
Membru nou
Membru nou
Te rog sa-mi lasi un raspuns dupa ce le verifici si sa-mi spui care este starea discurilor comparativ cu cea a placutelor. Multumesc.



Ultima editare efectuata de catre Radovan_eu in Sam Mai 22, 2010 10:50 pm, editata de 5 ori (Motiv : Am si eu o rugaminte incearca sa scrii cu litera mare in orice post la inceput de text,multumesc pentru intelegere si colaborare.)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da,sa fi sigur de asta.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sorinsimion

sorinsimion
Membru suspendat
Membru suspendat
Super frumos !
Adaug si eu ceva. Trebuie obligatoriu gresate cu unsoare ce rezista la temperatura, tip Molikote, cele doua colonete ce sunt protejate de acel burduf fragil. Practic se scot din furca etrierului si se sterg de unsoarea cea veche si se pune o unsoare proaspata care rezista la cel putin 270 grd celsius. Daca lagarele de lucru ale celor doua colonete nu sunt protejate prin unsoare proaspata se vor uza rapid si vor produce acel faimos zgomot de "etrier" la trecerea peste denivelari.
Si pentru a proteja furtunul de la poza 2 se poate improviza o sarma in forma de "S" cu care se agata etrierul de amortizor - asta ca sa protejati acest furtun.
Cu respect,
sorinsimion

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum