Salutare tuturor. Nu de mult timp am intrat in posesia unui Astra G din 1999 motor X14XE si am urmatoarea problema:
La rece, pornesc, sare pe la 1500-1600 rpm pana se incalzeste putin dupa care scade la 900-800, o iau la drum si merge binisor, cateva mici intreruperi, pana cand se incalzeste motorul si incepe sa mearga in suturi, ii da in nas, dupa un timp scurt se aprinde si check engine si atunci face mai rau... cand e cald la 80-90grade e dezastru mai ales la pornire de pe loc, parca sunt cu Dacia iarna. Daca opresc la un semafor, in panta numai plec cu ea daca nu o chinui in 4000-5000 rpm, pare sa mearga in 3 pistoane, sa nu lucreze o bujie. La relanti cand e mai rece merge destul de rotund insa cand e cald oscileaza 700-900 rpm.
Ce am facut la ea: schimbat bujii, filtre, curatat EGR, clapeta acceleratie, motoras relanti, senzor turatie, verificat toate furtunasele pentru a depista daca trage aer fals pe undeva, curatat senzor temperatura aer si toate mufele cu alcool izopropilic.
Am dus-o la service pentru diagnoza, "meseriasu" spuse ca sonda lambda pare sa nu lucreze cum trebuie... am ajuns acasa caut pe internet despre ea ce se poate face, din cate am inteles daca ii scot mufa ar trebui sa se simta ceva, sa mearga altfel in caz ca nu e buna, insa si cu mufa scoasa si cu ea bagata merge identic.
Am avut o problema 90% asemanatoare ca asta cu o Tigra x16xe, simptomele sunt aproape identice, la Tigra se ineca mult mai rau, parea sa lucreze numai in 3 pistoane tot timpul, la ea fiind de vina bobina inductie, dadea curent prea slab la toate bujiile.
Un sfat, o parere, cineva cu un x14xe sau orice benzinar sa se potriveasca bobina pentru o proba daca gasesc ar fi perfect, nu vreau sa dau banii pe ea si sa constat ca nu era de vina, lafel si cu sonda lambda.
Multumesc.
La rece, pornesc, sare pe la 1500-1600 rpm pana se incalzeste putin dupa care scade la 900-800, o iau la drum si merge binisor, cateva mici intreruperi, pana cand se incalzeste motorul si incepe sa mearga in suturi, ii da in nas, dupa un timp scurt se aprinde si check engine si atunci face mai rau... cand e cald la 80-90grade e dezastru mai ales la pornire de pe loc, parca sunt cu Dacia iarna. Daca opresc la un semafor, in panta numai plec cu ea daca nu o chinui in 4000-5000 rpm, pare sa mearga in 3 pistoane, sa nu lucreze o bujie. La relanti cand e mai rece merge destul de rotund insa cand e cald oscileaza 700-900 rpm.
Ce am facut la ea: schimbat bujii, filtre, curatat EGR, clapeta acceleratie, motoras relanti, senzor turatie, verificat toate furtunasele pentru a depista daca trage aer fals pe undeva, curatat senzor temperatura aer si toate mufele cu alcool izopropilic.
Am dus-o la service pentru diagnoza, "meseriasu" spuse ca sonda lambda pare sa nu lucreze cum trebuie... am ajuns acasa caut pe internet despre ea ce se poate face, din cate am inteles daca ii scot mufa ar trebui sa se simta ceva, sa mearga altfel in caz ca nu e buna, insa si cu mufa scoasa si cu ea bagata merge identic.
Am avut o problema 90% asemanatoare ca asta cu o Tigra x16xe, simptomele sunt aproape identice, la Tigra se ineca mult mai rau, parea sa lucreze numai in 3 pistoane tot timpul, la ea fiind de vina bobina inductie, dadea curent prea slab la toate bujiile.
Un sfat, o parere, cineva cu un x14xe sau orice benzinar sa se potriveasca bobina pentru o proba daca gasesc ar fi perfect, nu vreau sa dau banii pe ea si sa constat ca nu era de vina, lafel si cu sonda lambda.
Multumesc.
Ultima editare efectuata de catre supervizor in Lun Aug 08, 2011 1:34 am, editata de 5 ori (Motiv : Va rugam sa incercati sa cititi regulamentul forumului, inceperea propozitiei sau frazei se face cu litera mare, evitati prescurtarile tip chat si atentie la exprimarile gramaticale.)