OpelArges
Tutorial depanare comutator lampa de stop Vectra B1 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Tutorial depanare comutator lampa de stop Vectra B1 Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

in acest tutorial dorim sa va prezentam o metoda destul de eficienta cum puteti scapa de intermitentele pe lumina stopurilor de frana,din cauza timpului si a folosirii suficient de mult a pedalei de frana in trafic este foarte posibil ca unele dintre contactele existente in componenta comutatorului sa se oxideze din cauza lipsei de contact sau contact superficial si atunci sa aveti surpriza sa nu va functioneze lampile de stop, desi voi sa aveti apasata frana de serviciu,in acest material puteti invata cum se elimna aceasta problema.

Codul comutatorului si schema pedalei de frana:

Tutorial depanare comutator lampa de stop Vectra B1 Comuta11


Cum se elimina:



In speranta ca acest material va fi de folos,noi autorii acestuia, va dorim tot binele din lume.



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Mar Noi 08, 2011 4:25 pm, editata de 2 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Aceste intermitente pe lumina stopurilor sunt greu de detectat si foarte periculoase .
M-am simtit usurat dupa remedierea acestei probleme .
Aceasta operatiune , cred ca ar trebui facuta periodic ca intretinere . La inspectia tehnica periodica frana se apasa o data de doua ori puternic si gata totul e bine , dar in trafic frana se apasa usor ( in functie de stilul de condus ) si pentru ca nimeni nu te atentioneaza nu iti dai seama de existenta acestei probleme .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
A fost cum a fost, dar pozitia de montare si demontare a fost groaznica. Ma bucur ca s-a remediat problema si totul a decurs bine... si fara bani. Aceasta inseamna o comunitate unita.
Cu stima, Claudiu.

Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Acest switch din imagini a facut contact imperfect si ca urmare a oxidat contacti datorita clemelor de prindere a celor doua parti componente , practic in momentul demontari s-a constatat ca era desfacut . Noi am remediat problema , dar acele cleme fiind imbatranite moral au permis o oarecare mobilitate a celor doua piese , ceea ce a dus din nou la contact imperfect .
Reaparitia problemei m-a determinat sa schimb acest switch cu unul nou si de aici incepe aventura . Pentru ca lampile pe frana mergeau cand vroiau ele m-am dus la cel mai apropiat magazin de piese , desi acest magazin mi-a mai facut o surpriza neplacuta cu bujiile , m-am dus cu talonul pentru seria de motor si cu switch-ul in mana ca sa nu existe confuzii . Dupa cateva ore m-am dus sa iau piesa si surpriza era un pic diferita si nu era piesa originala , era facut in Italia . Cu toate astea l-am luat pentru ca ma grabeam si pentru ca prinderile erau bune . M-am dus si l-am montat pe masina , s-a potrivit , am pus contactul si am verificat stopurile pe frana , mergeau foarte bine . M-am gandit ca totul este in regula si m-am apucat sa montez si restul pieselor care trebuiesc demontate pentru a putea ajunge la switch , apoi am pornit motorul sa verific daca am montat corect tubulatura de aer , mergea , dar cand am vrut sa opresc motorul surpriza , rasucesc cheia si motorul continua sa mearga , scot cheia , motorul continua sa mearga . Am facut doua manevre mers inapoi , mers inainte si apoi am putut sa opresc normal motorul . Primul gand a fost ca sa busit contactul si ca trebuie sa il schimb , dar era ciudat ca luminile in bord se stingeau , deci contactul intrerupea curentul . Desi nu era plauzibil ( in mintea mea ) am dat din nou switch-ul jos si am incercat din nou , motorul se oprea normal . Am returnat acel switch si astazi am cumparat unul nou original , nu a mai aprut nici un fel de problema .
In concluzie , nu va jucati cu aceste switch-uri , desi par banale si inofensive , pot crea probleme foarte mari si ciudate . Recomandarea mea , doar piese originale .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Corect ,acele comutatoare dau bataie de cap la multi si sunt mulgatoare de bani pentru cine cunoaste problema,ma bucur ca te-ai descurcat si ti-ai dat seama de problema si foarte buna completarea adusa tutorialului.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum