OpelArges
Astra F/G/H - masina mea merge in 3 pistoane Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra F/G/H - masina mea merge in 3 pistoane Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Astra F/G/H - masina mea merge in 3 pistoane Empty Mers in 3 cilindrii Lun Feb 22, 2010 5:53 pm

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Va salut.As dori si eu parerea celor care sunt in domeniu cu privire la codurile de eroare p 0302 si p 0300.Am citit pe forum ca aceste coduri apar cand ai ECU defect sau EGR infundat.Vreau sa mentionez ca ECU a fost verificat pe un Opel Zafira si functiona in parametrii.As dori sa stiu daca supapele de admisie si evacuare au vreo legatura cu aceste coduri avand in vedere ca am luat compresia pe fiecare cilindru si era 10.Exista posibilitatea ca avand compresia buna pe fiecare cilindru sa apara aceste coduri de eroare din cauza supapelor?Va multumesc

Ce cauta acest post la tutoriale,se muta unde trebuie.



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Sam Mai 22, 2010 6:56 pm, editata de 5 ori (Motiv : Mutat in topicul dedicat de probleme si solutii)

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
zarnescu alexandru se pare ca problemele se tin scai de dumneavostra poate totusi va faceti timp si veniti si la intalniri,aceste erori ma tem ca vi sau explicat cu lux de amanunt [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] la sectiunea specifica lor,tot nu ati rezolvat problema ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Din pacate se tin de vreun an de zile de mine si nu ma mai lasa.Nu am putut ajunge la intalniri din cauza serviciului,din aceasta cauza cer informatii de la dvs.Ce credeti despre aceasta problema?Multumesc!

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
zarnescu alexandru , daca ai fi putin mai atent la solutia data de SUPERVIZOR [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link],cu siguranta in acest moment aceasta problema era deja rezolvata.Avem o functie cautare pe acest forum,pe care am rugamintea sa o folosesti.Multumesc.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Se pare ca pe acest forum conteaza mai mult sa folosesti toate functiile corect decat rezolvarea unei probleme.Imi cer scuze ca nu am folosit functia cautare sau ca am postat gresit.In legatura cu solutiile date le am studiat foarte atent si le am pus in practica pe masina,singurul lucru pe care nu l am facut a fost verificarea supapelor.Cred ca m ar ajuta mai mult un raspuns sigur si la obiect.Multumesc

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Se pare ca mai avem un domn derajat de regulament,daca acest forum vreti sa fie o ciorba de legume si sa nu mai poti sintetiza informatia corect,noi nu vrem asa ceva,ideea era ca dumneavoastra ati mai deschis inca un subiect cu aceiasi tema iar raspunsurile le aveati deja date,in concluzie ar fi trebuit sa primiti deja WARN 1 dar nu ati primit,am incercat sa va calauzim pe calea corecta daca nu va convine forumul nu va tine nimeni cu forta aici,noi stim ca am rezolvat multe probleme si vom mai rezolva,sa aveti multa bafta.



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Lun Feb 22, 2010 11:10 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
In legatura cu problema ta, toate trebuiesc luate prin eliminare,Ecu nu stiu cum l-ai verificat pe alta masina pentru ca nu ai cum, deoarece e protejat de un cod ,pentru asta ar fi nevoie sa il decodezi si asta ar costa o gramada de bani ,problema ar putea fi de la modulul de aprindere.Am vazut o gramada de masini cu problema asta si la toate problema era de la modul ,in general z16xe sunt renumite pentru defectarea modulului de aprindere,totusi incearca sa faci un schimb cu cineva cu acelasi motor,daca ai putea veni pe la intalniri te-as putea ajuta, am acelasi motor ca si tine!Incearca totusi sa ai o atitudine mai buna, noi toti incercam sa te ajutam!



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Lun Feb 22, 2010 8:18 pm, editata de 1 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Personal eu exclud supapele,nu se duc asa usor (vorbesc din experienta pe care am avut-o ).
Am avut 4 supape strambe pe un piston,ca manifestare:
motorul mergea tremurand ,aproape rotund ,se uda bujia in cauza ,prindea viteza maxima constructiva dar se auzea un rontait usor de metal in permanenta.
EGR l-ai curatat ?(ca la carte),furtunasele sunt integre?
Tine relantiul?

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Egr ul l am schimbat acum un an.Am mers la reprezentanta si acolo mi l au verificat si nu functiona decat 60 la suta.Mi l au curatat si au spus ca e din ECU.Referitor la relanti scade sub 800 undeva la 700 si scoate fum excesiv plus un miros de benzina nearsa.Daca ii scot bujia pe cilindru 2 este umed.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ce legatura are EGR-ul cu erorile lui ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Codurile spun ca ECU nu a vazut scanteie desi a dat comanda.
0300 este pentru toate 4 si restul pentru fiecare cilindru in parte.
Nu apare scanteie:bujie = uzata,uda ,defecta
bobina inductie = bolnava(scapa) sau defecta
amestec incorect = tester manuit de cineva ......competent
catalizator infundat

In cazul acestui motor : se schimba ca sunt rezonabile la pret , se cauta urme de strapungere , se miroase , se face proba cu alta ,se cauta admisie sparta , furtune crapate , EGR gripat , se arunca filtrul sport daca are , se curata debimetru (la tine nu este cazul ca nu ai )....
A VENIT VREMEA FRUMUASA SI POTI FACE TU .
Cu respect. Cool

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

12Astra F/G/H - masina mea merge in 3 pistoane Empty mers in 3 cilindrii Joi Mar 11, 2010 10:32 am

zarnescu alexandru

zarnescu alexandru
Membru nou
Membru nou
Salutare.Referitor la problema pe care v am prezentant o,aseara cand am iesit de la servici s a consumat un alt episod.Am pornit masina,am lasat o sa mearga la relanti 2 3 min,apoi am pornit la drum.Dupa nici 100 de m a dat rateu si apoi mi sa oprit motorul.Am incercat sa o pornesc,pana la urma a pornit dar foarte greu.Am mai mers putin dupa care al doilea rateu si iar sa oprit motorul.Pana acum nu sa m ai intamplat sa dea rateuri.Poate ECU sa genereze rateuri?

Topicul tau a fost fuzionat cu acesta, pentru ca avea acelsi titlu si se refera la aceiasi problema. Incearca sa nu mai deschizi doua topicuri cu acelasi titlu pe aceiasi problema poti continua problema aici!



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Joi Mar 11, 2010 10:52 am, editata de 1 ori (Motiv : Postare dubla!)

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Cauze ce determina apartlia rateurilor (detonatiilor) :
- cifra octanica prea mare/mica benzina proasta!
- avans la scanteie prea mare
- amestec prea sarac
- temperatura de lucru a motorului prea mare
- raport de compresie prea mare. Majoritatea motoarelor moderne au senzori de detonatii. Daca se depisteaza aparitia detonatiilor ECU intarzie scanteia cu aproximativ 6 grade pentru a reintra in regim nedetonant. Ecu nu poate fi doar el vinovatul el paote merge ok !pot fi mai multe cauze care il determina sa comande prost poate fi si sonda lambda care trimite informatii incorecte ecu -ui acesta bagand prea multa/putina benzina,senzorul de la axa cu came,care intarziie aprinderea ,si vechea ta problema a mersului in 3 cilindri care nu poate sa compenseze aprinderea pe cilindrul 2!
Detonatiile o sa iti darame catalizatorul incearcasa nu mai mergi cu ea pana nu ii dai de cap la problema asta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Verifica senzorul crankshaft cel care vine pe blocul motor in spatele motorului.(din vina lui apare de obicei aceasta simptomatologie)
Cu respect.

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Cristian G

Cristian G
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare. Am un Opel Astra 1,6 16 V. din '97. In mers, la un moment dat, a inceput sa scoata un sunet ciudat in momentul in care acceleram (Motocicleta Harley...ca sa nu spun tractor Smile . La turatii mici,vibreaza putin masina si nu prea are putere. In viteza 3,4-5 merge cat de cat OK. Consumul de benzina a crescut foarte mult iar pe toba sa simte miros de benzina. PROBLEMA E ALTA: A inceput sa mearga asa din Slovenia in drum spre Italia. Am ajuns acolo....dar mi-e frica sa ma intorc. Oare mai fac 1300 KM inapoi. Pe drum nu i-am dat "cox"...max 130 si nici nu schimb vitezele la turatii mari ( max 3000 ). Am fost la un service in Italia, s-au uitat la bujii..intr-adevar una era varza (arsa si uleioasa cred). Le-au schimbat (65 EUR firar...) si parca merge putin mai bine decat inainte DAR tot nu merge cum ar trebui. Mi-au facut un test de compresie (adica sper ca l-au facut ca nu am stat acolo), si imi spuneau ca pistonul 2 e mort, cel cu bujia arsa si ca trebuie sa schimb supapa. Ce ma sfatuiti? sa ma intorc asa cu ea...AJUNG? sa ii schimb uleiul pe drum daca creste nivelul ( se umple baia cu benzina) sa mai schimb o bujia care probabil se va tot arde? Mai merg la un "mesrias" pe aici dar mi-ar prinde bine si sfatul vostru . Mersi frumos!

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Nu stiu ce sa zic. La astra aia din 97 probabil sa repari motorul costa mai mult decat un motor la mana a 2 a. Daca esti in tara pune mana si schimba motorul cu tot de la vecinii tai din Arad sau Oradea. Cred ca mai mult de 250-300 de euro nu dai. La primul search pe google am gasit la 1200 ron asa ca...
Asta sfat pot sa iti dau eu unul.
Cu stima!

Sus

Cristian G

Cristian G
Membru inactiv
Membru inactiv
Mersi frumos Adi...din pacate nu sunt in tara si alta optiune nu am decat sa o repar. Nu pot merge la drum asa...risc sa gripez motorul. Are o supapa "bulita". Nu stiu sigur cat ma va tine. M-am gandit si la varianta cu motor second, insa....cum nu sunt in tara...asta e. Il fac pe al meu acum stiu sigur ca o sa mearga...cine stie si motorul second ce hibe are..macar pe asta il cunosc. Smile Oricum mersi frumos de raspuns. O saera Faina!

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum